Beoordeeld op 31 januari 2017

Niks op aan te merken. Zeer mooie en gezellige infrastructuur. Alleen de avondanimatie was zeker ondermaats. Je mist het echte Jamaicaanse gevoel. Bijna alles is afgestemd op een Amerikaans publiek. Niettegenstaande all in arangement, wordt er overal met dollars gezwaaid zelfs om een ei te laten bakken aan het buffet. Dit is echt decadent . Een volle geldschaal op het buffet naast de bakplaat! Dit geeft geen comfortabel gevoel.
De prijs kwaliteit verhouding voor deze last minute was wel heel goed, wat het hotel betreft. De reisbegeleiding van tui liet wel te wensen over....

Kamertip: De juniorsuite kamer was heel goed.
  • Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
CassandraGen, Social Media Coordinator van Grand Bahia Principe Jamaica, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 februari 2017

Geachte gast,

Ten eerste willen we graag van deze gelegenheid om uw feedback verwelkomen nemen. We zijn dankbaar voor uw vriendelijke opmerkingen, als ons belangrijkste doel is de tevredenheid van onze gasten. Ook hebben wij kennis genomen van uw bezorgdheid om onze relevante afdelingshoofden zullen worden doorgestuurd genomen.

Bedankt voor het verblijf bij ons en we hopen u weer te zien in de nabije toekomst.

eerbiedig,

Beoordeeld op 23 november 2016 via mobiele applicatie

Hotel is aantal jaar oud maar straalt nu al vergane glorie uit. Onderhoud is helaas niet aan gedaan. Eten is voldoende keus en redelijke kwaliteit. Helaas zijn de a la carte restaurants niet te reserveren omdat alles volgeboekt is (als je langs de restaurants loopt zie je meer dan de helft van de tafels onbezet) ookal zaten wij buiten het hoogseizoen en was hotel bij lange na niet volgeboekt.

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
CassandraGen, Social Media Coordinator van Grand Bahia Principe Jamaica, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 december 2016

Geachte gast,

eerbiedig,

Beoordeeld op 1 november 2016

een aan te raden bestemming.kamers zijn groot en perfect onderhouden en worden dagelijks gekuist.animatie is tiptop maar je wordt niet lastig gevallen om elke keer mee te doen aan een activiteit.eten is goed maar mocht een beetje warmer zijn .dit probleem weten ze echter en er wordt aan gewerkt hebben ze beloofd.prachtig uitzicht op zee .zeer gemoedelijke sfeer.kortom een bestemming om zeker eens te ervaren.

• Verbleef: september 2016, reisde met familie
CassandraGen, Social Media Coordinator van Grand Bahia Principe Jamaica, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 november 2016

Geachte klant,

Dank u voor het commentaar en voor vakantie in ons hotel. Wij hopen u binnenkort weer te zien.

Beoordeeld op 1 november 2016

Grand Bahia in Mexico leren kennen en altijd even goed, topklasse, heel ruim aanbod aan eten, 5 a la carte restaurants, heel proper domein, supervriendelijke mensen, ik heb niets te klagen en als ik reacties lees dat het eten elke dag hetzelfde is.. dan is de reden omdat er wel 35 soorten menu's te krijgen zijn elke dag, 24u aan verschillende bars! mensen die hier klagen zullen nog op vele andere hotels kunnen klagen.. tis echt het mooiste hotel dat ik zag op Jamaica en ik deed gans het eiland!!! ik reis veel en moest de Bahia keten wereldwijd zitten dan boek ik niets anders meer!! echte aanrader, ook van de ligging want het ligt in het midden en centraal om veel te bezoeken, maar een tip op Jamaica, trek rond boek 2 of 3 hotels want er is overal veel moois te zien, enkel weekje rust dan Bahia beste keuze!!!

Kamertip: overal mooi uitzicht, rust op elke kamer, uitzichten door grote domein overal mooi
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
CassandraGen, Quality Department. van Grand Bahia Principe Jamaica, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 november 2016

Geachte Gast,

Het is een sensatie voor ons om te lezen van uw prachtige opmerkingen, we zijn erg blij om te weten dat u van onze keten van hotels en waar je van houdt Jamaica, ons paradijs is altijd voor u open!
Bedankt voor het kiezen om vakantie met ons in Bahia Principe Jamaica Hotel en we wachten op uw volgende aankomst, zodat we u kunnen verwennen met onze diensten en faciliteiten.

Tot ziens in het Paradijs!

Hartelijke groeten,
Kimiko Kong.

Beoordeeld op 2 februari 2016

Voor de tweede maal op Jamaica en dit hotel heeft mij ni kunnen bekoren.
Ligging en infrastructuur ok maar eten en drank is elke dag hetzelfde. Ook de animatie
trekt op niets. Voor mij geen Bahia Principe meer...
Zelfs fruit was elke dag hetzelfde! Dit kan niet voor een 5sterren hotel...

• Verbleef: januari 2016, reisde met vrienden
Customer Servic... B, Social Media Coordinator van Grand Bahia Principe Jamaica, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 februari 2016

Dear Valued Guest

Thank you for spending your vacation with us and for taking time to share your review. Your opinion is of great help to us in our effort to improve and achieve our main objective, which is full satisfaction of our guests. Thank you for vacationing with us and we hope that you will give us another opportunity to host you again on your next trip to Jamaica.

Regards,
Emily Moreira