23 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is aantal jaar oud maar straalt nu al vergane glorie uit. Onderhoud is helaas niet aan gedaan. Eten is voldoende keus en redelijke kwaliteit. Helaas zijn de a la carte restaurants niet te reserveren omdat alles volgeboekt is (als je langs de restaurants loopt zie je meer dan de helft van de tafels onbezet) ookal zaten wij buiten het hoogseizoen en was hotel bij lange na niet volgeboekt.

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
CassandraGen, Social Media Coordinator van Grand Bahia Principe Jamaica, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 december 2016

Geachte gast,

Ten eerste willen we graag van deze gelegenheid om uw feedback verwelkomen nemen. We zijn dankbaar voor uw vriendelijke opmerkingen, als ons belangrijkste doel is de tevredenheid van onze gasten. Ook hebben wij kennis genomen van uw bezorgdheid om onze relevante afdelingshoofden zullen worden doorgestuurd genomen.

Bedankt voor het verblijf bij ons en we hopen u weer te zien in de nabije toekomst.

eerbiedig,

Cassandra Gentles

1 november 2016 beoordeeld

een aan te raden bestemming.kamers zijn groot en perfect onderhouden en worden dagelijks gekuist.animatie is tiptop maar je wordt niet lastig gevallen om elke keer mee te doen aan een activiteit.eten is goed maar mocht een beetje warmer zijn .dit probleem weten ze echter en er wordt aan gewerkt hebben ze beloofd.prachtig uitzicht op zee .zeer gemoedelijke sfeer.kortom een bestemming om zeker eens te ervaren.

• Verbleef: september 2016, reisde met familie
CassandraGen, Social Media Coordinator van Grand Bahia Principe Jamaica, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 november 2016

Geachte klant,

Dank u voor het commentaar en voor vakantie in ons hotel. Wij hopen u binnenkort weer te zien.

Cassandra Gentles

1 november 2016 beoordeeld

Grand Bahia in Mexico leren kennen en altijd even goed, topklasse, heel ruim aanbod aan eten, 5 a la carte restaurants, heel proper domein, supervriendelijke mensen, ik heb niets te klagen en als ik reacties lees dat het eten elke dag hetzelfde is.. dan is de reden omdat er wel 35 soorten menu's te krijgen zijn elke dag, 24u aan verschillende bars! mensen die hier klagen zullen nog op vele andere hotels kunnen klagen.. tis echt het mooiste hotel dat ik zag op Jamaica en ik deed gans het eiland!!! ik reis veel en moest de Bahia keten wereldwijd zitten dan boek ik niets anders meer!! echte aanrader, ook van de ligging want het ligt in het midden en centraal om veel te bezoeken, maar een tip op Jamaica, trek rond boek 2 of 3 hotels want er is overal veel moois te zien, enkel weekje rust dan Bahia beste keuze!!!

Kamertip: overal mooi uitzicht, rust op elke kamer, uitzichten door grote domein overal mooi
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
CassandraGen, Quality Department. van Grand Bahia Principe Jamaica, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 november 2016

Geachte Gast,

Het is een sensatie voor ons om te lezen van uw prachtige opmerkingen, we zijn erg blij om te weten dat u van onze keten van hotels en waar je van houdt Jamaica, ons paradijs is altijd voor u open!
Bedankt voor het kiezen om vakantie met ons in Bahia Principe Jamaica Hotel en we wachten op uw volgende aankomst, zodat we u kunnen verwennen met onze diensten en faciliteiten.

Tot ziens in het Paradijs!

Hartelijke groeten,
Kimiko Kong.

2 februari 2016 beoordeeld

Voor de tweede maal op Jamaica en dit hotel heeft mij ni kunnen bekoren.
Ligging en infrastructuur ok maar eten en drank is elke dag hetzelfde. Ook de animatie
trekt op niets. Voor mij geen Bahia Principe meer...
Zelfs fruit was elke dag hetzelfde! Dit kan niet voor een 5sterren hotel...

• Verbleef: januari 2016, reisde met vrienden
Customer Servic... B, Social Media Coordinator van Grand Bahia Principe Jamaica, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 februari 2016

Dear Valued Guest

Thank you for spending your vacation with us and for taking time to share your review. Your opinion is of great help to us in our effort to improve and achieve our main objective, which is full satisfaction of our guests. Thank you for vacationing with us and we hope that you will give us another opportunity to host you again on your next trip to Jamaica.

Regards,
Emily Moreira

30 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden een zeer mooie, ruime kamer met heel mooi uitzicht en een goede locatie. De kamer werd alle dagen goed gekuist. Af en toe mankeerde er wel een handdoek maar je bent in Jamaica so no problem.
Over het algemeen is de bediening minder dan in eender welk hotel waar wij reeds zijn geweest. Op enkele personen (en vooral de trainees) na is het personeel niet erg vriendelijk. Wat ons het meest ergerde waren de vuile tafellakens in het buffetrestaurant. Wij hadden een favoriet plaatsje waar we steeds zaten voor het eten. Ik had tijdens het middagmaal gemorst. De volgende AVOND lag hetzelfde tafellaken nog steeds op! Het zwembad is gigantisch groot. Er is een gedeelte waar bijna de hele dag animatie is en een rustiger gedeelte. Jammer genoeg zijn ze juist aan die kant aan het bijbouwen met al het bijhorend lawaai. De zee is fantastisch. Je ziet de vissen tussen je benen zwemmen. Wel spijtig dat het (kiezel)strand niet onderhouden/ opgeruimd werd. Het land op zich is echt prachtig, veel natuurlijk groen, prachtig uitzichten, helder water zowel de zee als de rivieren etc. We hebben heel mooie uitstapjes gemaakt. Allen zeker de moeite waard. Houd wel rekening met de lange afstanden. Het hotel zou ik niet meer kiezen maar het land is absoluut een tweede bezoek waard!

Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
Customer Servic... B, Social Media Coordinator van Grand Bahia Principe Jamaica, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 november 2015

Dear Valued Guest,

Thank you so much for choosing to stay with us. We are very happy to know that you liked your room and the view it came with as well as the beautiful beach.

We would like to take time to also apologize for the issues that you experienced during your stay and we have forwarded your comments to the different departments so as to avoid this happening in the future.

Thank you again for spending your vacation with us and we hope to get the pleasure of hosting you again so as to regain your trust in us.

Yours respectfully
Emily Moreira