“op een vlot door gevaren.”
Beoordeling van Rio Grande

Rio Grande
Van te voren boeken
US$ 128,75*
Vanaf
Dagtrip naar Bikini Beach, Blue Lagoon en Rio Grande vanuit Runaway Bay of Ocho ...
US$ 310,50*
Blue Lagoon, Monkey Island and Rio Grande Rafting Tour
US$ 222,00*
Rio Grande Rafting with Blue Lagoon and Monkey Island from Kingston
Geclassificeerd als nr. 5 van 26 dingen om te doen in Port Antonio
Attractiegegevens
21 februari 2017 beoordeeld

Mooie natuur rustige omgeving. Met een bamboe vlot en boom kapitein in 2 uur doorgevaren prachtige natuur.

1 november 2016 beoordeeld

dit zou ik nooit meer doen! hij vroeg 75 dollar voor een uurke op een vlot te zitten, uiteindelijk deden we het voor 35 dollar (met 2) maar is dat zeker niet waard!! niks te zien,geen uitleg gekregen over iets.. ik noem dit een gemaakte excursie om toeristen geld af te doen, kan hier op de Leie ook varen dan..

27 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige tocht per vlot over de Rio Grande! Prachtige natuur! De kapiteins doen het werk al jaren en vertellen graag over de omgeving en natuur. Een nadeel bij lage waterstand duurt de tocht 2,5 uur. Dan zit je niet meer comfortabel.

24 november 2015 beoordeeld

Op de Rio Grande kan je een boottochtje maken met een bamboeraft. Je kan een lange en een korte tocht maken. Ik raad de lange tocht aan omdat je dan echt kan genieten van de mooie natuur en de geweldige omgeving. Onze bootsman was Roy en die vertelde een hoop over de omgeving en zong gezellige liedjes.

10 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Via Amazing Jamaica (Karin Bakker) een trip naar Oost Jamaica geboekt. Wat een prachtige dag was dat! Veel gezien, heerlijk geluncht op het strand, gezwommen in de Blue Lagoon (ja, van de film) en geraft op de Rio Grande, hetgeen wonderschoon was. Ragna was onze gastvrouw. Een parel van een meid, die veel wist te vertellen. Genoten, het was een topdag!

Reizigers die Rio Grande bekeken, bekeken ook

Port Antonio, Portland Parish

In Rio Grande geweest? Deel je ervaringen!