14 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel fijn verblijf gehad in hotel samsara in Negril . Het hotel ziet er wat gedateerd uit, kan hier en daar zeker een likje verf gebruiken maar de kamers zijn prima. Wij hadden uitzicht op zee. Prima bed, kleine badkamer met hele fijne douche. De mensen zijn allemaal erg vriendelijk. Tegenover het hotel zit ciao Jamaica , van dezelfde eigenaar waar je heerlijke pizza's kan eten. Er staat speciaal iemand om te helpen bij de oversteek omdat het vlakbij een zeer onoverzichtelijke bocht zit. Goede service. Ook gaat elke morgen om 10 uur een gratis pendelbusje naar Legends, ( zuster hotel aan long beach) en om 16.00 uur weer terug! Als je niet veel hecht aan luxe en geen uitgebreide buffetten verwacht zit he hier prima. Aan de prachtige rotskust vlakbij long beach. Negril is nog een echt Jamaicaans dorpje, nog niet zo toeristisch als mo bay of ocho rios.

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
12 januari 2017 beoordeeld

Samsara is klein hotel in Negril waar jij lekker uitrusten! Prachtig locatie! Mooi ruim kamer met uitzicht aan zee! Als je gelukt heb jij kan dolfijnen zien. Elke ochtend jij kan snorkelen met barracuda vissers! Prachtig ervaring! Als je wil ff op de strand liggen, elke dag is gratis busje naar Legends hotel (7 min rijden). Legends ligt op 7 miles beach. Crystal blauw water met wit zand!

Kamertip: 2-persoonskamer, Superior, 1-4 pers top uitzicht op zee
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
25 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven in eenvoudige 3 onder 1 kap bungalow met fijn terras en kingsize bed. Eenvoudige badkamer met douchegordijn met redelijk goed bed. Kamer was schoon en zagen 1 x kakkerlak onder badkamer kastje. Deze garden cottage lag aan overkant van de weg. Er was altijd een bewaker die je hielp bij oversteek . Bij receptie betaalde we USD 100 borg met creditkaart en konden rekening ontbijt op kamer rekening Zetten . Omelet met bruin toast en stukje fruit 8,50 pp (buffet 12,50 pp + tax) ene personeels lid wat vriendelijke als een ander. Als je stukje loopt kan je ook voor dezelfde prijs buiten hotel ontbijten waar ze je enthousiaster helpen. Oudere ligbedjes hadden een nieuw matrasje en vanaf de rots kon je met trap zo zee in. We hadden zelf snorkel spullen meegenomen. Je dient zelf drinken te bestellen aan de bar. Ze komen geen bestellingen opnemen.

Verbleef: december 2016
7 oktober 2016 beoordeeld

Wij zijn ruim 2 1/2 week te gast geweest in Samsara, en hebben er volop genoten van de gastvrijheid .
Goede kamers, en super vriendelijk personeel , heerlijk eten,
We komen hier hopelijk nog eens terug !!!!

Kamertip: Kamers met zeezicht bieden het mooiste uitzicht !!!
  • Verbleef: december 2015, reisde met een partner
21 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk rustig resort zoals je zou verwachten in jamaica alles relaxed. Niet te luxe allemaal. Dr hangt een prima sfeer. Ideaal voor een heerlijk ontspannen vakantie. Heerlijk zwemmen in zee, mooi omgeving, lekker eten in de buurt. Kortom, een aanrader dus. Jamaica houden we dr in.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner