“Heerlijk gegeten”
Beoordeling van Evita's Italian Restaurant

Evita's Italian Restaurant
Geclassificeerd als nr. 9 van 120 Restaurants in Ocho Rios
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch, Grote groepen, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
22 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, wordt alleen wel meteen gevraagd of je gereserveerd hebt. Dan krijg je denk ik de betere plekken. Eten was perfect

6 april 2017 beoordeeld

Eens voorbij de gate, geraak je er wel: altijd rechtdoor...
Vriendelijke Italiaanse mevrouw, die de zaal doet. Alle mogelijke details worden toegelicht vanop de kaart. Excellente service met een opvallend goede wijnkaart. Desserts zoals in la bella Italia!

4 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel leuk ingericht, vooral de ingang is leuk met lichtjes versierd. Eten was meer dan prima! Als hoofdgerecht had ik de 'pasta suprema', een aanrader dus.

26 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een restaurant met een geweldige ligging.
Waren er s'avonds en dan kijk je mooi over Ocho Rios uit.
Ook het eten is er heel goed met vriendelijk en behulpzaam personeel.
Wat ons heel aangenaam verraste is dat ze zelf een gratis taxi dienst hebben.
Echt een aanrader

18 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ruime keus op het menu, betaalbaar en als bonus aardig uitzicht over de stad. Bediening beleeft en attent, sanitair erg netjes. Wat mij betreft een aanrader!

Reizigers die Evita's Italian Restaurant bekeken, bekeken ook

Ocho Rios, Saint Ann Parish

In Evita's Italian Restaurant geweest? Deel je ervaringen!