Beoordeeld op 1 februari 2019 via mobiele applicatie

Fantastisch hotel met all-in formule.
Prefered club is een aanrader als je van rust houdt. De andere zwembaden en stranden zijn wat levendiger.
Wij hebben op het domein een uitstap naar Kingston geboekt maar dat was tegengevallen. Uren in de bus gezeten en in Kingston uiteindelijk alleen maar het Bob Marley museum bezocht.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 23 september 2018 via mobiele applicatie

Echt een fantastisch hotel. Het eten is er zeer goed, lekkere cocktails, hele mooie ruime kamers en zeer vriendelijk personeel. Wij hadden geen preferred club en hebben dit echt niet gemist. Alles wat je je kunt wensen, is er. Tot aan roomservice toe. We hebben genoten

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 24 mei 2018

Een heel fijne vakantie. Vriendelijk, behulpzaam personeel.
Fijn dat er .s avonds restaurants waren maar ik had ook graag de keuze gehad om eens buffet te eten.
1 negatief punt .... eet in Bordeaux nooit de Bouillabaise die is echt niet te eten en is ook die naam niet waardig.

Kamertip: Wij vroegen een kamer op de gelijkvloers omdat ik moeilijk kan stappen. Was geen probleem. Kamer zeker ruim genoeg
Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 16 mei 2018

Het personeel is super vriendelijk, leuke atmosfeer in typisch Jamaicaanse sfeer. Het was een zalige romantische vakantie, niet al te druk om echt te relaxen. Ik was grote van het Jerk karretje dat elke dag voorbij kwam met jerk chicken echt zalig.

We zijn hier in 2009 geweest maar ik denk er nog vaak aan terug, nu we kinderen hebben komen we als ze groot genoeg zijn zeker nog eens terug naar "the Island"

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 19 maart 2018 via mobiele applicatie

Wij waren (en zijn nog ) in de Secrets Wild Orchid, geen preferred club, en ook helemaal niet nodig in dit hotel. Als je je af vraagt wat het verschil is tussen de Saint James en de Wild Orchid, volgens mij enkel rust. Het is rustiger in de Secrets maar je kan als je wil toch genieten van de drukkere kant Saint James.
De kamers zijn prima, ruim genoeg, comfortabel, al wat je nodig hebt.
Ontbijt, super, met cava en gerookte zalm, zoals het allemaal hoort. Het brood of pistolets is niet wat wij gewoon zijn maar je vindt er zeker je ding. Middag eten kan in buffet vorm of er zijn twee a la Carters en de Barefoot grill. Leuk dat je kan kiezen, buffet is heel rustig ‘s middags, bijna geen volk. Er is ook keuze uit twee soorten witte en twee rode wijnen, leuk. Buffet op de middag is lekker maar weinig afwisselend. Ook staat er jerked chicken, aanrader, typisch Jamaicaans, al had ik dit pikanter verwacht. Dit elke dag rond de middag. Ook is er een man met een karretje met vers fruit.
Avond eten kan in 7 verschillende a la Cartes. Niet slecht maar voor a la cartes heb ik al beter eten gehad. De Japanner met show cooking, moet je echt doen.
Er is ook het Coco Café met alle soorten koffie en belegde broodjes, maar deze zijn wak van de ganse dag in de koelkast te liggen.
De bediening is in het algemeen zeer vriendelijk en gemoedelijk en niet opdringerig.
De grote troef van dit hotel is de ligging, het klimaat, uitzicht en gemoedelijkheid! Ik ben blij dit mee gemaakt te hebben, culinair kan beter maar eerlijk gezegd mijn mooiste verlof ooit!
Je kan hier kayakken, snorkelen, tennissen, fietsen, ze houden je echt wel bezig.
Het hotel is mooi, bloemen, planten, dieren, WoW.
Kortom voor mij super, maar verspil je geld niet aan de preferrred club!

Datum van verblijf: maart 2018