Beoordeeld op 6 juli 2018 via mobiele applicatie

Wij zijn hier juli 2018 momenteel nog in het hotel.
Dit hotel is prachtig gelegen,in de baai.
Het eten is hier goed tot zeer goed,met een supervriendelijke bediening.
Alles wordt perfect onderhouden.
Er is hier veel volk,toch merk je dat alleen bij het eten.
Voor te zwemmen in de baai ben je soms alleen,soms met enkel mensen.
Aan de zwembaden is altijd wat volk,maar nooit alles volzet.
Zelfs aan de poolbar hebben we alle dagen plaats.
Voor uitstapjes moet je bij Raymond zijn,deze vriendelijke man vind je dagelijks op het strand.
Winkeltjes verkopen allemaal hetzelfde,voor shoppen moet je hier niet zijn.
Conclusie, goed hotel met vriendelijk personeel op toplocatie.

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
División Cuarto... B, Director de Relaciones con Clientes van Grand Bahia Principe Cayacoa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juli 2018

Dear Guest,

Thank you for taking the time to give us such a good review of your recent stay at Grand Bahia Principe Cayacoa in our Tripadvisor web page and share with our fans your experience with us.

Please do not hesitate on contacting us in our e-mail address info.cayacoa@bahia-principe.com.

Grand Bahia Principe Cayacoa, your best hotel in Samana.

Best regard,

Vicky Vargas

Beoordeeld op 3 juli 2016

Begin Mei 2016 waren wij hier 1 week te gast.
Mooie ligging met zeer mooi zicht over de bay van Samana.
Kamers goed, en schoon, ook de restaurants ed. goed onderhouden.
Elke avond wel wat te doen en leuke (ongedwongen) entertainment voor de gasten.
Het personeel staat altijd voor je klaar, en altijd in voor een grapje of een praatje
Minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn (redelijk wat trappen afhankelijk waar je de kamer hebt.
Prijs/ kwaliteit verhouding zeer goed, kortom voor herhaling vatbaar.
Opvolgende week gingen wij naar Bahia Principe Samana

Kamertip: Slecht ter been ? vraag een kamer in het hoofdgebouw
  • Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
División Cuarto... B, Director de Relaciones Públicas van Grand Bahia Principe Cayacoa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juli 2016

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw mening.
De klanten opmerkingen helpen ons om een betere service te bieden aan onze gasten.

Wij hopen u weer te zien bij Cayacoa ..

Lanie Severino.

Beoordeeld op 8 januari 2016

de locatie is adembenemend, het hotel is groot met een prachtige tuin om in te verdwalen. Het personeel is heel gedienstig en vriendelijk. Ook met de hygiene is alles in orde. Het eten is lekker en gevarieerd.

Kamertip: minder geschikt voor personen die slecht te been zijn
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
División Cuarto... B, Director de Relaciones Públicas van Grand Bahia Principe Cayacoa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 januari 2016

Geachte Gast,

Allereerst wil ik u mededelen dat uw mening is waardevol voor ons, dus we zijn erg blij voor een prettige herinnering hebben verlaten. We zijn vooral waarderen uw positieve opmerkingen over de kwaliteit van onze service, eten en onze medewerkers. Reacties als deze zijn die ons motiveren als team elke dag naar de kwaliteit van de service die wij aanbieden te verbeteren.

Wij hopen u weer van harte welkom in het Grand Bahia Principe Cayacoa.

Beste wensen,
Lanie Severino

Beoordeeld op 15 oktober 2015 via mobiele applicatie

Goed hotel met vriendelijk personeel en veel mogelijkheden op het resort. Strand en zwembad beide beschikbaar, bij zwembad is overdag veel entertainment. In de avond is in de bar en disco altijd wel wat te doen. In de buurt zijn leuke tours te doen. Het eten is erg goed, de enige opmerking is, zoals eerder opgemerkt, dat het sommige gerechten niet ten goede komt als ze op het buffet blijven pruttelen. Dit is zonde want alle gerechten komen perfect uit de keuken! Al met al een heel relaxt resort met een goede prijs kwaliteit verhouding.

Verbleef: oktober 2015, reisde met vrienden
División Cuarto... B, Director de Relaciones Públicas van Grand Bahia Principe Cayacoa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 oktober 2015

Geachte Gast,

We kunnen je niet vertellen hoe blij we zijn om te weten dat je graag onze faciliteiten, kamers en diensten. We voelen ons erg trots om opnieuw te leren dat we ons doel bereikt, overschrijdt onze gasten tevredenheid.

Dank je wel voor deel deze prachtige ervaring met TripAdvisor en het zal een genoegen om u te hosten in de nabije toekomst.

Vriendelijke groeten,
Albis Corredor

Beoordeeld op 17 september 2015

Alles was naar tevredenheid.het eten vond ik zelf iets minder verzorgd,daar het eten stond te pruttelen,werd de kwaliteit minder,in de ochtend iedere dag pannenkoeken en wafels maar die waren steeds koud.
3 uur vanaf de luchthaven naar hotel is best vermoeiend.

Kamertip: Wanneer je zeezicht boekt.
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
División Cuarto... B, Director de Relaciones Públicas van Grand Bahia Principe Cayacoa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 oktober 2015

Geachte Gast,

Wij willen u bedanken voor het nemen van de time-out om de indrukken van uw vakantie te communiceren met onze Tripadvisor gemeenschap.
Opmerkingen als dat u ons, zijn wat ons motiveren als team elke dag naar de kwaliteit van de service die wij aanbieden te verbeteren.

Wij hopen u weer van harte welkom bij Bahia Principe Hotels & Resorts voor uw vakantie in Samana zomer

Vriendelijke groeten,
Albis Corredor