The Bannister Hotel & Yacht Club(schiereiland Samaná)
  • Gratis parkeren
Grand Bahia Principe El Portillo(Las Terrenas)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Villa Serena Hotel(Las Galeras)
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Gratis parkeren
Hotel Alisei(Las Terrenas)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Priceline
  • Inclusief ontbijt
Luxury Bahia Principe Samana(schiereiland Samaná)
  • Inclusief ontbijt
  • Zwembad
  • Aan het strand
8 januari 2016 beoordeeld

de locatie is adembenemend, het hotel is groot met een prachtige tuin om in te verdwalen. Het personeel is heel gedienstig en vriendelijk. Ook met de hygiene is alles in orde. Het eten is lekker en gevarieerd.

Kamertip: minder geschikt voor personen die slecht te been zijn
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
División Cuarto... B, Director de Relaciones Públicas van Grand Bahia Principe Cayacoa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 januari 2016

Geachte Gast,

Allereerst wil ik u mededelen dat uw mening is waardevol voor ons, dus we zijn erg blij voor een prettige herinnering hebben verlaten. We zijn vooral waarderen uw positieve opmerkingen over de kwaliteit van onze service, eten en onze medewerkers. Reacties als deze zijn die ons motiveren als team elke dag naar de kwaliteit van de service die wij aanbieden te verbeteren.

Wij hopen u weer van harte welkom in het Grand Bahia Principe Cayacoa.

Beste wensen,
Lanie Severino

15 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel met vriendelijk personeel en veel mogelijkheden op het resort. Strand en zwembad beide beschikbaar, bij zwembad is overdag veel entertainment. In de avond is in de bar en disco altijd wel wat te doen. In de buurt zijn leuke tours te doen. Het eten is erg goed, de enige opmerking is, zoals eerder opgemerkt, dat het sommige gerechten niet ten goede komt als ze op het buffet blijven pruttelen. Dit is zonde want alle gerechten komen perfect uit de keuken! Al met al een heel relaxt resort met een goede prijs kwaliteit verhouding.

Verbleef: oktober 2015, reisde met vrienden
División Cuarto... B, Director de Relaciones Públicas van Grand Bahia Principe Cayacoa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 oktober 2015

Geachte Gast,

We kunnen je niet vertellen hoe blij we zijn om te weten dat je graag onze faciliteiten, kamers en diensten. We voelen ons erg trots om opnieuw te leren dat we ons doel bereikt, overschrijdt onze gasten tevredenheid.

Dank je wel voor deel deze prachtige ervaring met TripAdvisor en het zal een genoegen om u te hosten in de nabije toekomst.

17 september 2015 beoordeeld

Alles was naar tevredenheid.het eten vond ik zelf iets minder verzorgd,daar het eten stond te pruttelen,werd de kwaliteit minder,in de ochtend iedere dag pannenkoeken en wafels maar die waren steeds koud.
3 uur vanaf de luchthaven naar hotel is best vermoeiend.

Kamertip: Wanneer je zeezicht boekt.
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
División Cuarto... B, Director de Relaciones Públicas van Grand Bahia Principe Cayacoa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 oktober 2015

Geachte Gast,

Wij willen u bedanken voor het nemen van de time-out om de indrukken van uw vakantie te communiceren met onze Tripadvisor gemeenschap.
Opmerkingen als dat u ons, zijn wat ons motiveren als team elke dag naar de kwaliteit van de service die wij aanbieden te verbeteren.

Wij hopen u weer van harte welkom bij Bahia Principe Hotels & Resorts voor uw vakantie in Samana zomer

3 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Super mooi hotel, goede kamer en ook uitstekende service. Thema restaurants zijn ook de moeite. Kamer lag ver van hoofdgebouw maar de rust was des te groter. Veel gasten maar door de verspreide zwembaden toch een gevoel van bijna alleen te zijn, zalig! Personeel heel vriendelijk! Omgeving is prachtig! Aanrader!

Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
División Cuarto... B, Director de Relaciones Públicas van Grand Bahia Principe Cayacoa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 augustus 2015

Geachte Gast,

Ten eerste, we zijn erg dankbaar u de tijd om uw standpunten in onze Tripadvisor gemeenschap te uiten hebben genomen. De beoordelingen helpen ons om te verbeteren en onze service te verhogen.

We waarderen het enorm uw opmerkingen over de faciliteiten, diensten, het terrein en de vriendelijkheid van onze medewerkers; Reacties zoals als de jouwe zijn wat ons motiveren als team elke dag om de kwaliteit van de service die we bieden te verbeteren en voldoen aan onze inzet met klanttevredenheid.

We hopen dat je terug bent in de nabije toekomst bij Bahia Principe Hotels & Resorts, uw beste hotel in Samana,

15 augustus 2014 beoordeeld

we zijn van 22/7 tot en met 5/8 2014 geweest .zeer goed hotel ,proper en het eten krijg zeker een 10.personeel was vriendelijk .lig in een mooie omgeving .je kon er in rust genieten.aan het zwembad ,brobbelbaden en strand .voor uitstappen moet je aan het strand links in de hoek bij raymond en gregory zijn .goede prijs .het stadje samana kun je zien liggen van uit het hotel.stadje is veilig te bezoeken ,meer dan de moeite waard.daar zie je de mensen hoe ze leven .voor herhaling vatbaar.luc en hilde moorsele

Kamertip: kamer aan de zuidkant zijn rustig
  • Verbleef: mei 2014, reisde met een partner
División Cuarto... B, Director de Relaciones Públicas van Grand Bahia Principe Cayacoa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 september 2014

Lieve Luc en Hilde:

Dank u voor het posten van zo'n prachtig overzicht van uw recente verblijf in ons hotel Gran Bahía Príncipe Cayacoa. Uw vriendelijke en oprechte woorden maken ons erg trots op onze prestaties, en zijn echt motiverend voor onze niet aflatende streven in meer dan de verwachtingen van onze gasten.

Namens onze General Manager en alle Team leden bedanken we je voor je waardevolle opmerkingen en we hopen het genoegen u te mogen verwelkomen weer ten Geniet van een all-inclusive vakantie met z'n tweeën met Bahia Principe Hotels & Resorts.

Groeten,