20 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 317
Prestigia.comUS$ 538
eDreamsUS$ 341
Beoordeeld op 26 september 2018 via mobiele applicatie

Een heerlijk hotel, heel goed verzorgd, mooi en gezellig ingericht. Grote kamer met uitzicht op prachtige tuin.

Zeer groot zwembad, bar aan de rand, geweldig om er te vertoeven. Direct verder te lopen naar het strand.

Zowel keuze uit restaurant met buffet als andere (na reservering). Mogelijkheid tot rondleiding achter de schermen, hun structuur, organisatie en netheid te bekijken.

Elke dag wordt een activiteit georganiseerd + ‘s avonds show/party (Reynaldo, één van de entertainers vertelt graag wat er te doen is en begeleidt zelfs naar de activiteit).

Ook voldoende mogelijkheden om buiten het hotel activiteiten te doen, heel leuk!

Waar je ook bent, het personeel is steeds vriendelijk en staat klaar om vragen te beantwoorden of te helpen.

In het algemeen een hotel dat aan iedereen aan te raden is!

Datum van verblijf: september 2018
Roam788024, Guest Experience Director van Paradisus Palma Real Golf & Spa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2018

Beste Charlotte,

Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling en waardevolle tijd die je hebt geïnvesteerd om je ervaringen met de TripAdvisor-community te delen.

We zijn blij om te weten dat u een geweldige vakantie tijd had en dat u onze faciliteiten, diensten, restaurants en de warme en vriendelijke houding van ons team waardeerde, die uw complimenten zullen ontvangen.

We kijken er naar uit om je hopelijk in de nabije toekomst terug te mogen verwelkomen. We wachten op je terugkeer.

Hartelijke groeten,

Guest Experience Director

Beoordeeld op 8 januari 2018

Samen met mijn vriendinnen daar voor de feestdagen met een upgrade to royal service. Onze persoonlijke butler Nicolas was TOP!!! Deed alles om het naar onze zin te maken. Niets was hem teveel. Ik had daar ook ongelukje en werd volledig in de watten gelegd. Om het half uur vers ijs komen brengen voor mijn been en voet. Iedereen op de hoogte gesteld dat ze goed voor mij moesten zorgen. Toen ik terug naar de luchthaven moest stelde hij zelfs voor om mij te brengen (200km) maar alles was al geregeld met de verzekering zodat ik met een taxi kon gaan. Het was een TOP verblijf!!!

Datum van verblijf: december 2017
Monica S, Guest Experience Director van Paradisus Palma Real Golf & Spa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2018

I cannot describe how satisfied and proud I feel after reading your comments I am pleased to hear that your stay with your friends has been unique and unforgettable.

We regret your small incident during your holidays but we are pleased to know that our collaborators, especially Nicolas Maracallo, with effort and enthusiasm take care of you.

Our guests are the reason to continue improving day a day and try to achieve incredible experiences as yours, Frigg.

I look forward to have the pleasure to welcome you and your friends again at your second home. From Paradisus Palma Real we wish you to get a quick recovery.

Warm regards,

Beoordeeld op 10 oktober 2016

Genieten van heerlijk uitzicht, ontspannen en perfecte verzorging. Ik was hier slechts een paar dagen, maar is absoluut de moeite waard nog een keer te bezoeken. Prachtige zee, gratis zeilboten en de all in formule klopt.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 22 maart 2016

Na een grandioos ontbijt begroet "Towel" meisje Pamela je steeds met de glimlach Buenos dias Como estas! Shaky Shaky dé TOPANIMATOR sport dans vermaak steeds met de grote "smile" voor jong en oud, een topper van formaat! Caramelo , Angel en Snoopy doen ook alles om van je verlof een feest te maken.;'s avonds wordt je steeds opgewacht door Yubelkis ,, zij zorgt met haar dansteam telkens voor een toffe avond. Een sterdanser van niveau is zeker Leo, in één woord "klasse".

Kamertip: op de hogere verdiepingen mooier zicht
Datum van verblijf: februari 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 19 december 2015

Prachtig resort mooie tuinen;maar vooral de animatie is enorm en vooral te danken aan Boom Boom en Big Mac topanimatoren en vooral TOP dansers Angel is een uniek schilder. De buffetten zijn heel gevarieerd en de vele restaurants een "must"

GRANNY!

Kamertip: hogere verdieping beter uitzicht
Datum van verblijf: december 2015
  • Reistype: Reisde alleen