“Heerlijk”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Paradisus Palma Real Golf & Spa Resort
Beoordeeld als nr. 16 van 113 hotels in Punta Cana
Eco-leadersNiveau Zilver
10 oktober 2016 beoordeeld

Genieten van heerlijk uitzicht, ontspannen en perfecte verzorging. Ik was hier slechts een paar dagen, maar is absoluut de moeite waard nog een keer te bezoeken. Prachtige zee, gratis zeilboten en de all in formule klopt.

Verbleef: September, 2016

22 maart 2016 beoordeeld

Na een grandioos ontbijt begroet "Towel" meisje Pamela je steeds met de glimlach Buenos dias Como estas! Shaky Shaky dé TOPANIMATOR sport dans vermaak steeds met de grote "smile" voor jong en oud, een topper van formaat! Caramelo , Angel en Snoopy doen ook alles om van je verlof een feest te maken.;'s avonds wordt je steeds opgewacht door Yubelkis ,, zij zorgt met haar dansteam telkens voor een toffe avond. Een sterdanser van niveau is zeker Leo, in één woord "klasse".

Kamertip: op de hogere verdiepingen mooier zicht
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Februari, 2016, reisde alleen
19 december 2015 beoordeeld

Prachtig resort mooie tuinen;maar vooral de animatie is enorm en vooral te danken aan Boom Boom en Big Mac topanimatoren en vooral TOP dansers Angel is een uniek schilder. De buffetten zijn heel gevarieerd en de vele restaurants een "must"

GRANNY!

Kamertip: hogere verdieping beter uitzicht
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: December, 2015, reisde alleen
14 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Big mac, Mini me, Angel en Rey rey zijn de beste animators die er zijn met hun is het altijd leuk.
Er is veel keuze van wat je kan eten. Er zijn verschillende restaurants waar je kan eten en om nadien de avond af te sluiten is er nog genoeg keuze van verschillende soorten bar's
Iedereen is hier vriendelijk
Er is altijd iets te doen hier ook in de avond. Wij hebben met angel en mini me graffiti gespoten, ook dat was mega leuk! Iedereen kan hier mega goed dansen.
Het is hier altijd mooi weer☀️
Het is een super hotel, zeker een aanrader!!☀️ Ik zou er zeker opnieuw naar willen gaan

Verbleef: April, 2015, reisde met vrienden
14 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Big mac en
Minnie me en angel en Rey rey zijn super goede animators , super goede activiteiten en we amuseren onze altijd super goed. De avondactiviteiten zijn ook super leuk. We komen hier zeer graag. Ze zijn de beste dansers van heel het hotel. Ook het eten is hier super lekker. Alles is hier super. Zeker een aanrader. We zouden hier voor altijd willen blijven.

Verbleef: April, 2015, reisde met vrienden
22 december 2013 beoordeeld

Begin december hebben wij hier onze vakantie doorgebracht. Vanaf het moment dat we aankwamen was alles fantastisch. We verbleven in de Royal service. Hierdoor hadden we een butler ter beschikking die onze vakantie geweldig heeft gemaakt. Bedankt Narciso Green. Bij aankomst werden we verwelkomt met een drankje. Op de kamer wachtte ons een fles wijn en bord fruit. Narciso heeft ons dan een rondleiding gegeven in het resort. Hij heeft ook onmiddellijk al onze reservaties voor de restaurants gemaakt.
Het eten was in alle restaurants lekker. Palazzo was voor ons wel het lekkerst met dank aan de goede service van Laura Castillo, Richard Ortir en Yudelkou.
Iedere morgen werd onze plaats op het strand gereserveerd door Martin Tineo. Hij zorgde er ook voor dat we tijdig onze drankjes kregen.
Alle cocktails waren lekker en werden gemaakt met vers fruit.
Iedere avond gingen we ook naar de lounge voor een aperitief en een hapje. Hier was het Carlos Reyes die ons in de watten legde. We kregen hier zelfs Champagne Moet en Chandon.
Bijna iedere avond werd door onze butler onze jacuzzi klaargezet vergezeld van champagne en vers fruit.
Wij hebben echt een hele leuke, ontspannende week gehad en er was helemaal niets waar we ons in konden ergeren.
Met dank aan de medewerkers, hopelijk tot volgend jaar maar dan willen wel iets langer komen dan een week.

Verbleef: December, 2013
31 mei 2013 beoordeeld

Ruime kamer met Jetstream bad, enige minpuntje was dat de stop van het bad niet goed werkte en het water dus meteen weer weg liep.
Heerlijk gegeten en ruime keuze uit restaurants.
De kamers lagen aan een tropische tuin en via de tuin kom je bij het gigantische zwembad. Heerlijk gezwommen. En na het zwemmen kun je zo naar de bar zwemmen voor een drankje.
Vriendelijk personeel en goede service.
Helaas was ik er maar voor een paar dagen voor een congres. Maar ik kan het families met kinderen en stellen die een romantische reis willen maken zeker aanraden.

• Verbleef: Mei, 2013, reisde voor zaken
Rafael T, General Manager van Paradisus Palma Real Golf & Spa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juni 2013

Beste Gast,

Eerst en vooral, heel erg bedankt om een review over uw verblijf in Paradisus Palma Real Golf & Spa Resort te delen met alle reizigers. Het is een eer voor ons om uw opmerkingen te lezen en te zien dat u van uw verblijf genoten hebt. U mag zeker zijn dat we alles genoteerd hebben, om op deze manier onze service en onze instalaties te blijven verbeteren.

We hopen u terug te verwelkomen in uw tweede thuis in Dominicaanse Republiek.

Met vriendelijke groeten,

Rafael Torres
Managing Director
Paradisus Resorts Punta Cana

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Punta Cana bekeken
Barcelo Bavaro Palace
op 9,8 km afstand
Hard Rock Hotel & Casino Punta Cana
Prijzen weergeven

In Paradisus Palma Real Golf & Spa Resort geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Paradisus Palma Real Golf & Spa Resort

Adres: Playas De Bavaro | Playa de Bavaro, Punta Cana 23301, Dominicaanse Republiek
Telefoonnummer:
Locatie: Caraïben > Dominicaanse Republiek > La Altagracia Province > Punta Cana
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Casino en gokken Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 10 romantisch hotel in Punta Cana
Nr. 12 casinohotel in Punta Cana
Nr. 14 spahotel in Punta Cana
Nr. 15 beste resorthotel in Punta Cana
Nr. 15 hotel aan het strand in Punta Cana
Nr. 16 luxe hotel in Punta Cana
Nr. 28 eco-hotel in Punta Cana
Prijsklasse: € 238 - € 663 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4,5 ster(ren) — Paradisus Palma Real Golf & Spa Resort 4.5*
Aantal kamers: 554
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Melia, Expedia en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Paradisus Palma Real Golf & Spa Resort met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Paradisus Palma Real Hotel Punta Cana
Paradisus Palma Real Punta Cana
Paradisus Punta Cana
Paradisus Palma Real Resort
Punta Cana Paradisus
Paradisus Hotel Punta Cana

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?