Beoordeeld op 22 maart 2016

Na een grandioos ontbijt begroet "Towel" meisje Pamela je steeds met de glimlach Buenos dias Como estas! Shaky Shaky dé TOPANIMATOR sport dans vermaak steeds met de grote "smile" voor jong en oud, een topper van formaat! Caramelo , Angel en Snoopy doen ook alles om van je verlof een feest te maken.;'s avonds wordt je steeds opgewacht door Yubelkis ,, zij zorgt met haar dansteam telkens voor een toffe avond. Een sterdanser van niveau is zeker Leo, in één woord "klasse".

Kamertip: op de hogere verdiepingen mooier zicht
Datum van verblijf: februari 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 19 december 2015

Prachtig resort mooie tuinen;maar vooral de animatie is enorm en vooral te danken aan Boom Boom en Big Mac topanimatoren en vooral TOP dansers Angel is een uniek schilder. De buffetten zijn heel gevarieerd en de vele restaurants een "must"

GRANNY!

Kamertip: hogere verdieping beter uitzicht
Datum van verblijf: december 2015
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 14 april 2015 via mobiele applicatie

Big mac, Mini me, Angel en Rey rey zijn de beste animators die er zijn met hun is het altijd leuk.
Er is veel keuze van wat je kan eten. Er zijn verschillende restaurants waar je kan eten en om nadien de avond af te sluiten is er nog genoeg keuze van verschillende soorten bar's
Iedereen is hier vriendelijk
Er is altijd iets te doen hier ook in de avond. Wij hebben met angel en mini me graffiti gespoten, ook dat was mega leuk! Iedereen kan hier mega goed dansen.
Het is hier altijd mooi weer☀️
Het is een super hotel, zeker een aanrader!!☀️ Ik zou er zeker opnieuw naar willen gaan

Datum van verblijf: april 2015
Beoordeeld op 14 april 2015 via mobiele applicatie

Big mac en
Minnie me en angel en Rey rey zijn super goede animators , super goede activiteiten en we amuseren onze altijd super goed. De avondactiviteiten zijn ook super leuk. We komen hier zeer graag. Ze zijn de beste dansers van heel het hotel. Ook het eten is hier super lekker. Alles is hier super. Zeker een aanrader. We zouden hier voor altijd willen blijven.

Datum van verblijf: april 2015
Beoordeeld op 22 december 2013

Begin december hebben wij hier onze vakantie doorgebracht. Vanaf het moment dat we aankwamen was alles fantastisch. We verbleven in de Royal service. Hierdoor hadden we een butler ter beschikking die onze vakantie geweldig heeft gemaakt. Bedankt Narciso Green. Bij aankomst werden we verwelkomt met een drankje. Op de kamer wachtte ons een fles wijn en bord fruit. Narciso heeft ons dan een rondleiding gegeven in het resort. Hij heeft ook onmiddellijk al onze reservaties voor de restaurants gemaakt.
Het eten was in alle restaurants lekker. Palazzo was voor ons wel het lekkerst met dank aan de goede service van Laura Castillo, Richard Ortir en Yudelkou.
Iedere morgen werd onze plaats op het strand gereserveerd door Martin Tineo. Hij zorgde er ook voor dat we tijdig onze drankjes kregen.
Alle cocktails waren lekker en werden gemaakt met vers fruit.
Iedere avond gingen we ook naar de lounge voor een aperitief en een hapje. Hier was het Carlos Reyes die ons in de watten legde. We kregen hier zelfs Champagne Moet en Chandon.
Bijna iedere avond werd door onze butler onze jacuzzi klaargezet vergezeld van champagne en vers fruit.
Wij hebben echt een hele leuke, ontspannende week gehad en er was helemaal niets waar we ons in konden ergeren.
Met dank aan de medewerkers, hopelijk tot volgend jaar maar dan willen wel iets langer komen dan een week.

Datum van verblijf: december 2013