Grand Bahia Principe Bavaro
Barcelo Bavaro Palace(Bavaro)
Bookit.com
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 318 per nacht.

Barcelo Bavaro Beach - Adults Only(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
Bookit.com
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 301 per nacht.

Occidental Caribe(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 154 per nacht.

Grand Bahia Principe Turquesa(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
BahiaPrincipe
  • Zwembad
Zoetry Agua Punta Cana(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Paradisus Palma Real Golf & Spa Resort(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 347 per nacht.

Occidental Punta Cana(Bavaro)
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 213 per nacht.

The Reserve at Paradisus Palma Real(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 2.420
Melia.com
HotelsClick
28 maart 2017 beoordeeld

Warme ontvangst door een goed georganiseerde balie. Daarna via de bellboy's met behulp van gezellig transport naar de juniorsuite getransporteerd.

In de juniorsuite(paviljoen 75):

Zeér propere, iets gedateerde juniorsuite waar alle werkende comfort aanwezig is zoals omschreven in reisbrochure. Voor de kluis dien je een bedrag van 4$ per dag te betalen. Alles voldoende aanwezig met uitzondering van gastendoekjes, die handig zijn bij het douchen. Hier meermaals achter moeten bedelen bij de dame die instaat voor de onderhoud van de juniorsuite. Kwam maar niet in orde ondanks de dagelijkse gegeven fooi! Uiteindelijk beklag aan de lobbybalie gaan doen die hier fantastisch werk leverden en echt enorm behulpzaam zijn zodat we toch nog onze gastendoekjes(washandjes) hadden! Bij boeking gevraagd om een rustige en zo hoog mogelijke verdieping met zwembadzicht. Aan deze verwachting is volledig voldaan!

Buffetrestaurant:

Bij het betreden van dit restaurant staat een dame met een ontsmettende gel die iedereen dient te gebruiken voor men verder kan gaan in het restaurant.
Zéér lekker, enorm veel variatie en dagelijks een thema zoals, Spaans, Mexicaans, Dominicaans enz.... Voor ieders is hier wel iets lekkers te vinden en de bediening probeert je zo goed mogelijk te bedienen.

Thema restaurants:

Mediteraans visrestaurant, grill, bbq, Mexicaans, Italiaans, Japans.
Hier vindt je het rustigere tafelen terug.

Zwembaden:

Aan het strand een drukke bedoening met de toch wel iets luidere en opvallende Amerikanen en Canadezen. Tussen de paviljoenen zijn ook nog zwembaden met overal de nodige poolbars en daar is het veel rustiger vertoeven en voor ons aangenamer daar we voor de rust kwamen.

Strand:

De nodige werkmannen proberen hier zo goed al mogelijk alles proper te houden zelfs het nodige zeegras wordt constant opgekuist!
Zeer veel plaatsen en parasols aanwezig maar een goede raad hier, wees op tijd of je zal geen plaats hebben. Reserveren is hier de boodschap.

Verplaatsing op de resort:

Zeer goed georganiseerde open treintjes rijden hier permanent! Echt fantastisch!

Op het ganse resort is alles bereikbaar en voorzien voor gehandicapten!

De lobby & bellboy's verdienen door mij een extra vermelding voor de vriendelijkheid en klantgerichtheid!

Met een beetje angst voor het grote resort begonnend, maar terugkijkend op een geslaagde vakantie!

• Verbleef: maart 2017, reisde met vrienden
AdrianaPeguero, Customer Service van Grand Bahia Principe Bavaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 maart 2017

Geachte Gast,

Dank u voor de tijd die uw heeft genomen om een reactie te plaatsen van uw recente verblijf in ons hotel.

We zijn zeer tevreden om te horen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad in ons hotel en dat dit aangenaam was.

Hartelijk dank voor uw feedback en we kijken naar uit om u weer te mogen verwelkomen u graag bij ons Gran Bahia Principe Bavaro hotel.

19 december 2016 beoordeeld

We hebben een super vakantie gehad alles goed verzorgd, alleen de strandbar, Poolbar en Lobbybar waren te vroeg gesloten.
De kamer was ruim en schoon
Het strand vonden wij wat klein voor zo"n groot Resort.
De ligging van het Resort was wat afgelegen, er kwam ook maar af en toe een plaatselijke qwa qwa dus was je aangewezen op taxi die veel te veel vragen.

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
AdrianaPeguero, Customer Service van Grand Bahia Principe Bavaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 december 2016

Dear Guest,

It is a pleasure for all of us to hear that we were able to fulfill your expectations in your visit our Resort.

Regards from Punta Cana!

15 december 2016 beoordeeld

We hebben 10 dagen verbleven op het resort.Wij zaten op de 3de verdieping mooi uitzicht maar geen liften aanwezig.
Het is een mooi resort, goed verzorgd en proper al heb ik in de lobby 3 keer kakkerlakken gespot. Mooie zwembaden, we hebben wel regelmatig problemen gehad bij de handdoek service geen handdoeken aanwezig. Eten was lekker en voldoende maar als je eens een ijsje/snack wilde tijdens de dag kon dit alleen in het restaurant..aan het zwembad kon je enkel drinken krijgen. Je krijgt een dag wifi gratis en dan moet je betalen en Wifi is schandalig duur!
Voor een kluisje en wifi (7 dagen) ben je al gauw 100§ kwijt
Toffe vakantie gehad maar voor ons was het resort te groot.

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
AdrianaPeguero, Customer Service van Grand Bahia Principe Bavaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 december 2016

Lieber Gast,

Wir bedauern sehr dass wir Ihre Erwartungen nicht erfüllen konnten,uns es tut uns sehr leid wenn Sie nicht den entsprechenden Service erhalten haben. Wir versichern Ihnen dass wir Ihre Kommentare an den Hotel Manager weiterleiten werden um diese Serviceleistungen zu verbessern.

Mit freundlichen Grüßen,

6 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn van eind september tot begin oktober naar dit hotel geweest met de familie (9 personen). En wat een super vakantie is dat geweest! Heerlijk groot ressort waar vanalles te doen is. Je kan het zo gek niet verzinnen. Zelf waren we met kleine kids waardoor we elke ochtend na het ontbijt naar het kinderwaterparkje gingen. En wat een vertoef voor de kids! Terwijl je aan de kant een lekker drankje benutten hebben de kids de tijd van hun leven. Smiddags lunchen... onze voorkeur ging toch naar het hoofdrestaurant bij de lobby. Daar wordt alles netjes optijd aangevuld in tegenstelling tot de snackbar bij het strand. Ook ruimere keuzen naar mijn idee. Maar wat is het ressort mooi verzorgd! Alles staat mooi in bloei en wordt echt bijgehouden. Kamers werden elke dag netjes schoongemaakt, als je een dollar op de kamer neerlegt doen ze net wat beter hun best, door de koelkast goed gevuld te houden. Vriendelijk personeel overal. Zelf gingen we elke avond naar het theater voor de shows. Erg leuk voor iedereen! De drankjes waren ook lekker. En de a la carte restaurants moet je echt geprobeerd hebben het was heerlijk! Wij zijn naar de Japanner en Italiaan geweest. Maar Let hier wel goed bij op om meteen bij aankomst te boeken want vol is vol.... En bijna alles zat al vol, er was pas bij ons na 4 dagen een plekje. Verder is het erg handig dat er overal treintjes rijden over het ressort en er veel haltes zijn. Dit is zeker voor herhaling vatbaar!

Verbleef: september 2016, reisde met familie
AdrianaPeguero, Customer Service van Grand Bahia Principe Bavaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 oktober 2016

Liebe Kathrin,

Wir freuen uns sehr , dass Sie einen super Urlaub in unsem himmlischen Grand Bahia Principe Bavaro genossen hatten, und besonders wegen der Auswahl am Essen, unserem freundlichen Personal und auch der Wasserpark.

Wir freuen uns schon heute auf Ihren naechsten Besuch.

Mit freundlichen Grüßen,

17 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn 5e verblijf op de Dom. Rep. Een mooi resort. Goed verzorgd. Standaard bediening en service. Eten is goed maar standaard. Mooi strand. Waar je alleen per slecht treintje kunt komen welke over iritant drempels moet rijden. Slecht voor je rug. Nette standaard kamer. Minimaal internet. Heb het geluk gehad om in betere resorts te mogen zijn. Op zich leuk voor een eerste ontmoeting met de Dom. Rep

Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
AdrianaPeguero, Customer Service van Grand Bahia Principe Bavaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 juli 2016

Geachte Gast,

Dank u voor de tijd die uwheeftgenomenomeenreactie te plaatsen van uwrecenteverblijf in ons hotel. Wij waarderen zeer alle feedback.
We zijnzeertevredenom te horen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad in ons hotel en dat dit aangenaam was. Wij zijn ook erg blij dat u heeft genoten van ons all-inclusive programma met een breed scala aan heerlijke eten en drinken.

Met vriendelijkegroet

Iamed Franco