Barcelo Bavaro Palace(Bavaro)
Barcelo.com
  • Inclusief ontbijt
Barcelo Bavaro Beach - Adults Only(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
Barcelo.com
  • Gratis parkeren
Occidental Caribe(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Paradisus Palma Real Golf & Spa Resort(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Paradisus Punta Cana Resort(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
Occidental Punta Cana(Bavaro)
  • Inclusief ontbijt
The Reserve at Paradisus Palma Real(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
19 december 2016 beoordeeld

We hebben een super vakantie gehad alles goed verzorgd, alleen de strandbar, Poolbar en Lobbybar waren te vroeg gesloten.
De kamer was ruim en schoon
Het strand vonden wij wat klein voor zo"n groot Resort.
De ligging van het Resort was wat afgelegen, er kwam ook maar af en toe een plaatselijke qwa qwa dus was je aangewezen op taxi die veel te veel vragen.

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
AdrianaPeguero, Customer Service van Grand Bahia Principe Bavaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 december 2016

Dear Guest,

It is a pleasure for all of us to hear that we were able to fulfill your expectations in your visit our Resort.

Regards from Punta Cana!

15 december 2016 beoordeeld

We hebben 10 dagen verbleven op het resort.Wij zaten op de 3de verdieping mooi uitzicht maar geen liften aanwezig.
Het is een mooi resort, goed verzorgd en proper al heb ik in de lobby 3 keer kakkerlakken gespot. Mooie zwembaden, we hebben wel regelmatig problemen gehad bij de handdoek service geen handdoeken aanwezig. Eten was lekker en voldoende maar als je eens een ijsje/snack wilde tijdens de dag kon dit alleen in het restaurant..aan het zwembad kon je enkel drinken krijgen. Je krijgt een dag wifi gratis en dan moet je betalen en Wifi is schandalig duur!
Voor een kluisje en wifi (7 dagen) ben je al gauw 100§ kwijt
Toffe vakantie gehad maar voor ons was het resort te groot.

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
AdrianaPeguero, Customer Service van Grand Bahia Principe Bavaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 december 2016

Lieber Gast,

Wir bedauern sehr dass wir Ihre Erwartungen nicht erfüllen konnten,uns es tut uns sehr leid wenn Sie nicht den entsprechenden Service erhalten haben. Wir versichern Ihnen dass wir Ihre Kommentare an den Hotel Manager weiterleiten werden um diese Serviceleistungen zu verbessern.

Mit freundlichen Grüßen,

6 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn van eind september tot begin oktober naar dit hotel geweest met de familie (9 personen). En wat een super vakantie is dat geweest! Heerlijk groot ressort waar vanalles te doen is. Je kan het zo gek niet verzinnen. Zelf waren we met kleine kids waardoor we elke ochtend na het ontbijt naar het kinderwaterparkje gingen. En wat een vertoef voor de kids! Terwijl je aan de kant een lekker drankje benutten hebben de kids de tijd van hun leven. Smiddags lunchen... onze voorkeur ging toch naar het hoofdrestaurant bij de lobby. Daar wordt alles netjes optijd aangevuld in tegenstelling tot de snackbar bij het strand. Ook ruimere keuzen naar mijn idee. Maar wat is het ressort mooi verzorgd! Alles staat mooi in bloei en wordt echt bijgehouden. Kamers werden elke dag netjes schoongemaakt, als je een dollar op de kamer neerlegt doen ze net wat beter hun best, door de koelkast goed gevuld te houden. Vriendelijk personeel overal. Zelf gingen we elke avond naar het theater voor de shows. Erg leuk voor iedereen! De drankjes waren ook lekker. En de a la carte restaurants moet je echt geprobeerd hebben het was heerlijk! Wij zijn naar de Japanner en Italiaan geweest. Maar Let hier wel goed bij op om meteen bij aankomst te boeken want vol is vol.... En bijna alles zat al vol, er was pas bij ons na 4 dagen een plekje. Verder is het erg handig dat er overal treintjes rijden over het ressort en er veel haltes zijn. Dit is zeker voor herhaling vatbaar!

Verbleef: september 2016, reisde met familie
AdrianaPeguero, Customer Service van Grand Bahia Principe Bavaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 oktober 2016

Liebe Kathrin,

Wir freuen uns sehr , dass Sie einen super Urlaub in unsem himmlischen Grand Bahia Principe Bavaro genossen hatten, und besonders wegen der Auswahl am Essen, unserem freundlichen Personal und auch der Wasserpark.

Wir freuen uns schon heute auf Ihren naechsten Besuch.

Mit freundlichen Grüßen,

17 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn 5e verblijf op de Dom. Rep. Een mooi resort. Goed verzorgd. Standaard bediening en service. Eten is goed maar standaard. Mooi strand. Waar je alleen per slecht treintje kunt komen welke over iritant drempels moet rijden. Slecht voor je rug. Nette standaard kamer. Minimaal internet. Heb het geluk gehad om in betere resorts te mogen zijn. Op zich leuk voor een eerste ontmoeting met de Dom. Rep

Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
AdrianaPeguero, Customer Service van Grand Bahia Principe Bavaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 juli 2016

Geachte Gast,

Dank u voor de tijd die uwheeftgenomenomeenreactie te plaatsen van uwrecenteverblijf in ons hotel. Wij waarderen zeer alle feedback.
We zijnzeertevredenom te horen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad in ons hotel en dat dit aangenaam was. Wij zijn ook erg blij dat u heeft genoten van ons all-inclusive programma met een breed scala aan heerlijke eten en drinken.

Met vriendelijkegroet

Iamed Franco

11 juli 2016 beoordeeld

De ontvangst in het hotel was perfect. Mensen waren zeer vriendelijk maar hoe langer men er verbleef hoe onvriendelijker het personeel werd. Enkel dollars zijn hier van tel en men heeft enkel oog voor de Amerikanen. We gaven nochtans euro's als fooi maar dit werd niet in dank afgenomen. Verder was het hotel in orde, goede kamer, goed van eten, mooie zwembaden, schitterend resort. Jammer dat men probeert je te laten instappen in een time-share-systeem. Bijgevolg zullen wij hier niet meer komen.

• Verbleef: november 2015, reisde met een partner
AdrianaPeguero, Customer Service van Grand Bahia Principe Bavaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juli 2016

Dear Guest,

We would like to state that the feedback expressed by our clients is our top priority and our main goal is to offer a service at all times according to your expectations. We are sorry that the above situations mentioned have tarnished your stay.

We sincerely hope to have the opportunity to welcome you once again and being able to change any negative perception you may have about us.

Always at your disposal,