“Groot goed georganiseerd Hotel”
Beoordeling van Grand Bahia Principe Bavaro

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Grand Bahia Principe Bavaro
Beoordeeld als nr. 63 van 112 hotels in Punta Cana
19 december 2016 beoordeeld

We hebben een super vakantie gehad alles goed verzorgd, alleen de strandbar, Poolbar en Lobbybar waren te vroeg gesloten.
De kamer was ruim en schoon
Het strand vonden wij wat klein voor zo"n groot Resort.
De ligging van het Resort was wat afgelegen, er kwam ook maar af en toe een plaatselijke qwa qwa dus was je aangewezen op taxi die veel te veel vragen.

• Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
AdrianaPeguero, Customer Service van Grand Bahia Principe Bavaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 december 2016

Dear Guest,

It is a pleasure for all of us to hear that we were able to fulfill your expectations in your visit our Resort.

Regards from Punta Cana!

Schrijf een beoordeling

15 december 2016 beoordeeld

We hebben 10 dagen verbleven op het resort.Wij zaten op de 3de verdieping mooi uitzicht maar geen liften aanwezig.
Het is een mooi resort, goed verzorgd en proper al heb ik in de lobby 3 keer kakkerlakken gespot. Mooie zwembaden, we hebben wel regelmatig problemen gehad bij de handdoek service geen handdoeken aanwezig. Eten was lekker en voldoende maar als je eens een ijsje/snack wilde tijdens de dag kon dit alleen in het restaurant..aan het zwembad kon je enkel drinken krijgen. Je krijgt een dag wifi gratis en dan moet je betalen en Wifi is schandalig duur!
Voor een kluisje en wifi (7 dagen) ben je al gauw 100§ kwijt
Toffe vakantie gehad maar voor ons was het resort te groot.

• Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
AdrianaPeguero, Customer Service van Grand Bahia Principe Bavaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 december 2016

Lieber Gast,

Wir bedauern sehr dass wir Ihre Erwartungen nicht erfüllen konnten,uns es tut uns sehr leid wenn Sie nicht den entsprechenden Service erhalten haben. Wir versichern Ihnen dass wir Ihre Kommentare an den Hotel Manager weiterleiten werden um diese Serviceleistungen zu verbessern.

6 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn van eind september tot begin oktober naar dit hotel geweest met de familie (9 personen). En wat een super vakantie is dat geweest! Heerlijk groot ressort waar vanalles te doen is. Je kan het zo gek niet verzinnen. Zelf waren we met kleine kids waardoor we elke ochtend na het ontbijt naar het kinderwaterparkje gingen. En wat een vertoef voor de kids! Terwijl je aan de kant een lekker drankje benutten hebben de kids de tijd van hun leven. Smiddags lunchen... onze voorkeur ging toch naar het hoofdrestaurant bij de lobby. Daar wordt alles netjes optijd aangevuld in tegenstelling tot de snackbar bij het strand. Ook ruimere keuzen naar mijn idee. Maar wat is het ressort mooi verzorgd! Alles staat mooi in bloei en wordt echt bijgehouden. Kamers werden elke dag netjes schoongemaakt, als je een dollar op de kamer neerlegt doen ze net wat beter hun best, door de koelkast goed gevuld te houden. Vriendelijk personeel overal. Zelf gingen we elke avond naar het theater voor de shows. Erg leuk voor iedereen! De drankjes waren ook lekker. En de a la carte restaurants moet je echt geprobeerd hebben het was heerlijk! Wij zijn naar de Japanner en Italiaan geweest. Maar Let hier wel goed bij op om meteen bij aankomst te boeken want vol is vol.... En bijna alles zat al vol, er was pas bij ons na 4 dagen een plekje. Verder is het erg handig dat er overal treintjes rijden over het ressort en er veel haltes zijn. Dit is zeker voor herhaling vatbaar!

Verbleef: September, 2016, reisde met familie
AdrianaPeguero, Customer Service van Grand Bahia Principe Bavaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 oktober 2016

Liebe Kathrin,

Wir freuen uns sehr , dass Sie einen super Urlaub in unsem himmlischen Grand Bahia Principe Bavaro genossen hatten, und besonders wegen der Auswahl am Essen, unserem freundlichen Personal und auch der Wasserpark.

Wir freuen uns schon heute auf Ihren naechsten Besuch.

17 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn 5e verblijf op de Dom. Rep. Een mooi resort. Goed verzorgd. Standaard bediening en service. Eten is goed maar standaard. Mooi strand. Waar je alleen per slecht treintje kunt komen welke over iritant drempels moet rijden. Slecht voor je rug. Nette standaard kamer. Minimaal internet. Heb het geluk gehad om in betere resorts te mogen zijn. Op zich leuk voor een eerste ontmoeting met de Dom. Rep

Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner
AdrianaPeguero, Customer Service van Grand Bahia Principe Bavaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 juli 2016

Geachte Gast,

Dank u voor de tijd die uwheeftgenomenomeenreactie te plaatsen van uwrecenteverblijf in ons hotel. Wij waarderen zeer alle feedback.
We zijnzeertevredenom te horen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad in ons hotel en dat dit aangenaam was. Wij zijn ook erg blij dat u heeft genoten van ons all-inclusive programma met een breed scala aan heerlijke eten en drinken.

Met vriendelijkegroet

Iamed Franco

11 juli 2016 beoordeeld

De ontvangst in het hotel was perfect. Mensen waren zeer vriendelijk maar hoe langer men er verbleef hoe onvriendelijker het personeel werd. Enkel dollars zijn hier van tel en men heeft enkel oog voor de Amerikanen. We gaven nochtans euro's als fooi maar dit werd niet in dank afgenomen. Verder was het hotel in orde, goede kamer, goed van eten, mooie zwembaden, schitterend resort. Jammer dat men probeert je te laten instappen in een time-share-systeem. Bijgevolg zullen wij hier niet meer komen.

• Verbleef: November, 2015, reisde met een partner
AdrianaPeguero, Customer Service van Grand Bahia Principe Bavaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juli 2016

Dear Guest,

We would like to state that the feedback expressed by our clients is our top priority and our main goal is to offer a service at all times according to your expectations. We are sorry that the above situations mentioned have tarnished your stay.

We sincerely hope to have the opportunity to welcome you once again and being able to change any negative perception you may have about us.

Always at your disposal,

29 maart 2016 beoordeeld

Op zich een net resort, helaas vonden wij het te groot van opzet.
Ver van het strand, eten goed maar vaak koud.
Ons plafon kwam naar beneden (in de badkamer) door een lekkage.
Eerst moesten we naar een andere kamer, toen weer niet, ze wisten het niet.
's avonds kregen we pas te horen dat we konden blijven. Geen sorry, niets.
Op ons verzoek konden we dan de laatste dag wat langer in de kamer verblijven,
ook dit was niet goed doorgegeven en werden we meerdere keren door de receptie gebeld dat we eruit moesten.

Kamertip: dicht bij het zwembad
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2015, reisde met familie
AdrianaPeguero, Customer Service van Grand Bahia Principe Bavaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 maart 2016

Geachte gast,

Dank u voor de tijd die u heeft genomen om een reactie te plaatsen van uw recente verblijf in ons hotel. Wij aprecieren ten hoogst alle feedback.

10 februari 2016 beoordeeld

Wij zijn hier naar toe gegaan met 2 volwassen en een kind van bijna 2. Wat geweldig was het. De kleine heeft zich super vermaakt in het kinder zwemparadijs. Het eten was goed. we hebben 3 keer in een a la carte restaurant gegeten: het Japanse restaurant, het vis restaurant en het steak house. Allemaal waren ze super en hebben we heerlijk gegeten.
Het kind was nog te klein om naar de kids club te gaan, maar we zijn er wel even wezen kijken en zag er ook goed uit. Verder leuke avondshows en heerlijk om nog even een wandeling te maken over het resort.
Jammer was dat er een gast zo dronken was geworden dat hij had overgegeven en dit in het kinder zwembad had gedaan. Het personeel heeft wel gelijk aktie ondernomen door het zwembad te sluiten en alles te reinigen. Tuurlijk was dit heel vervelend, maar erger was geweest om de kots van iemand te moeten zien drijven in het zwembad.
Al met al een heerlijke vakantie gehad met vriendelijk personeel en alles en iedereen was heel kindvriendelijk.

• Verbleef: Juni, 2015, reisde met familie
AdrianaPeguero, Customer Service van Grand Bahia Principe Bavaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 februari 2016

Sehr geehrter Kunde,

Viele Gruesse vom gesamten Team Grand Bahia Principe Bavaro Resort, und ganz besonders von unserer Qualitaets & Customer Service Abteilung.

Wir danken uns sehr für die Zeit die Sie sich genommen haben fuer Ihre Kommentare, diese sind uns sehr wichtig.

Bahia Principe Bavaro Resort

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Punta Cana bekeken
3.418 beoordelingen
op 14.7 km afstand
Luxury Bahia Principe Esmeralda Don Pablo Collection
Prijzen weergeven

In Grand Bahia Principe Bavaro geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Grand Bahia Principe Bavaro

Adres: Arena Gorda - Macao Seccion Baigua | Arena Gorda - Macao, Seccion Baigua, Punta Cana, Dominicaanse Republiek
Telefoonnummer:
Locatie: Caraïben > Dominicaanse Republiek > La Altagracia Province > Punta Cana
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Casino en gokken Fitnesscentrum / sportruimte Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 34 familiehotel in Punta Cana
Nr. 38 romantisch hotel in Punta Cana
Nr. 39 casinohotel in Punta Cana
Nr. 54 luxe hotel in Punta Cana
Nr. 56 beste resorthotel in Punta Cana
Nr. 57 spahotel in Punta Cana
Nr. 59 hotel aan het strand in Punta Cana
Prijsklasse: € 108 - € 327 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Grand Bahia Principe Bavaro 4*
Aantal kamers: 744
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, TripOnline SA, Hotels.com, Booking.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Grand Bahia Principe Bavaro met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Principe Punta Cana
Bahia Punta Cana
Bahia Resort Principe
Gran Bahia Principe Dominican Republic

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?