Occidental Caribe(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 171 per nacht.

• Inclusief ontbijt
Barcelo Bavaro Beach - Adults Only(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Paradisus Palma Real Golf & Spa Resort(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 31% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 31% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 428 per nacht.

Zoetry Agua Punta Cana(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 500 per nacht.

Paradisus Punta Cana Resort(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
Occidental Punta Cana(Bavaro)
  • Inclusief ontbijt
The Reserve at Paradisus Palma Real(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
Bookit.com
6 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn van eind september tot begin oktober naar dit hotel geweest met de familie (9 personen). En wat een super vakantie is dat geweest! Heerlijk groot ressort waar vanalles te doen is. Je kan het zo gek niet verzinnen. Zelf waren we met kleine kids waardoor we elke ochtend na het ontbijt naar het kinderwaterparkje gingen. En wat een vertoef voor de kids! Terwijl je aan de kant een lekker drankje benutten hebben de kids de tijd van hun leven. Smiddags lunchen... onze voorkeur ging toch naar het hoofdrestaurant bij de lobby. Daar wordt alles netjes optijd aangevuld in tegenstelling tot de snackbar bij het strand. Ook ruimere keuzen naar mijn idee. Maar wat is het ressort mooi verzorgd! Alles staat mooi in bloei en wordt echt bijgehouden. Kamers werden elke dag netjes schoongemaakt, als je een dollar op de kamer neerlegt doen ze net wat beter hun best, door de koelkast goed gevuld te houden. Vriendelijk personeel overal. Zelf gingen we elke avond naar het theater voor de shows. Erg leuk voor iedereen! De drankjes waren ook lekker. En de a la carte restaurants moet je echt geprobeerd hebben het was heerlijk! Wij zijn naar de Japanner en Italiaan geweest. Maar Let hier wel goed bij op om meteen bij aankomst te boeken want vol is vol.... En bijna alles zat al vol, er was pas bij ons na 4 dagen een plekje. Verder is het erg handig dat er overal treintjes rijden over het ressort en er veel haltes zijn. Dit is zeker voor herhaling vatbaar!

Verbleef: september 2016, reisde met familie
AdrianaPeguero, Customer Service van Grand Bahia Principe Bavaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 oktober 2016

Liebe Kathrin,

Wir freuen uns sehr , dass Sie einen super Urlaub in unsem himmlischen Grand Bahia Principe Bavaro genossen hatten, und besonders wegen der Auswahl am Essen, unserem freundlichen Personal und auch der Wasserpark.

Wir freuen uns schon heute auf Ihren naechsten Besuch.

Mit freundlichen Grüßen,

17 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn 5e verblijf op de Dom. Rep. Een mooi resort. Goed verzorgd. Standaard bediening en service. Eten is goed maar standaard. Mooi strand. Waar je alleen per slecht treintje kunt komen welke over iritant drempels moet rijden. Slecht voor je rug. Nette standaard kamer. Minimaal internet. Heb het geluk gehad om in betere resorts te mogen zijn. Op zich leuk voor een eerste ontmoeting met de Dom. Rep

Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
AdrianaPeguero, Customer Service van Grand Bahia Principe Bavaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 juli 2016

Geachte Gast,

Dank u voor de tijd die uwheeftgenomenomeenreactie te plaatsen van uwrecenteverblijf in ons hotel. Wij waarderen zeer alle feedback.
We zijnzeertevredenom te horen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad in ons hotel en dat dit aangenaam was. Wij zijn ook erg blij dat u heeft genoten van ons all-inclusive programma met een breed scala aan heerlijke eten en drinken.

Met vriendelijkegroet

Iamed Franco

11 juli 2016 beoordeeld

De ontvangst in het hotel was perfect. Mensen waren zeer vriendelijk maar hoe langer men er verbleef hoe onvriendelijker het personeel werd. Enkel dollars zijn hier van tel en men heeft enkel oog voor de Amerikanen. We gaven nochtans euro's als fooi maar dit werd niet in dank afgenomen. Verder was het hotel in orde, goede kamer, goed van eten, mooie zwembaden, schitterend resort. Jammer dat men probeert je te laten instappen in een time-share-systeem. Bijgevolg zullen wij hier niet meer komen.

• Verbleef: november 2015, reisde met een partner
AdrianaPeguero, Customer Service van Grand Bahia Principe Bavaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juli 2016

Dear Guest,

We would like to state that the feedback expressed by our clients is our top priority and our main goal is to offer a service at all times according to your expectations. We are sorry that the above situations mentioned have tarnished your stay.

We sincerely hope to have the opportunity to welcome you once again and being able to change any negative perception you may have about us.

Always at your disposal,

29 maart 2016 beoordeeld

Op zich een net resort, helaas vonden wij het te groot van opzet.
Ver van het strand, eten goed maar vaak koud.
Ons plafon kwam naar beneden (in de badkamer) door een lekkage.
Eerst moesten we naar een andere kamer, toen weer niet, ze wisten het niet.
's avonds kregen we pas te horen dat we konden blijven. Geen sorry, niets.
Op ons verzoek konden we dan de laatste dag wat langer in de kamer verblijven,
ook dit was niet goed doorgegeven en werden we meerdere keren door de receptie gebeld dat we eruit moesten.

Kamertip: dicht bij het zwembad
  • Verbleef: april 2015, reisde met familie
AdrianaPeguero, Customer Service van Grand Bahia Principe Bavaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 maart 2016

Geachte gast,

Dank u voor de tijd die u heeft genomen om een reactie te plaatsen van uw recente verblijf in ons hotel. Wij aprecieren ten hoogst alle feedback.

10 februari 2016 beoordeeld

Wij zijn hier naar toe gegaan met 2 volwassen en een kind van bijna 2. Wat geweldig was het. De kleine heeft zich super vermaakt in het kinder zwemparadijs. Het eten was goed. we hebben 3 keer in een a la carte restaurant gegeten: het Japanse restaurant, het vis restaurant en het steak house. Allemaal waren ze super en hebben we heerlijk gegeten.
Het kind was nog te klein om naar de kids club te gaan, maar we zijn er wel even wezen kijken en zag er ook goed uit. Verder leuke avondshows en heerlijk om nog even een wandeling te maken over het resort.
Jammer was dat er een gast zo dronken was geworden dat hij had overgegeven en dit in het kinder zwembad had gedaan. Het personeel heeft wel gelijk aktie ondernomen door het zwembad te sluiten en alles te reinigen. Tuurlijk was dit heel vervelend, maar erger was geweest om de kots van iemand te moeten zien drijven in het zwembad.
Al met al een heerlijke vakantie gehad met vriendelijk personeel en alles en iedereen was heel kindvriendelijk.

• Verbleef: juni 2015, reisde met familie
AdrianaPeguero, Customer Service van Grand Bahia Principe Bavaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 februari 2016

Sehr geehrter Kunde,

Viele Gruesse vom gesamten Team Grand Bahia Principe Bavaro Resort, und ganz besonders von unserer Qualitaets & Customer Service Abteilung.

Wir danken uns sehr für die Zeit die Sie sich genommen haben fuer Ihre Kommentare, diese sind uns sehr wichtig.

Mit freundlichen Grüßen,