Grand Bahia Principe Bavaro
Barcelo Bavaro Palace(Bavaro)
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 308 per nacht.

Barcelo Bavaro Beach - Adults Only(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Grand Bahia Principe Turquesa(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
BahiaPrincipe
  • Zwembad
Occidental Caribe(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 165 per nacht.

Occidental Punta Cana(Bavaro)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 208 per nacht.

Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 209 per nacht.

Paradisus Palma Real Golf & Spa Resort(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
Travelocity
  • Gratis parkeren
The Reserve at Paradisus Palma Real(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 2.420
Melia.com
17 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn 5e verblijf op de Dom. Rep. Een mooi resort. Goed verzorgd. Standaard bediening en service. Eten is goed maar standaard. Mooi strand. Waar je alleen per slecht treintje kunt komen welke over iritant drempels moet rijden. Slecht voor je rug. Nette standaard kamer. Minimaal internet. Heb het geluk gehad om in betere resorts te mogen zijn. Op zich leuk voor een eerste ontmoeting met de Dom. Rep

Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
AdrianaPeguero, Customer Service van Grand Bahia Principe Bavaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 juli 2016

Geachte Gast,

Dank u voor de tijd die uwheeftgenomenomeenreactie te plaatsen van uwrecenteverblijf in ons hotel. Wij waarderen zeer alle feedback.
We zijnzeertevredenom te horen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad in ons hotel en dat dit aangenaam was. Wij zijn ook erg blij dat u heeft genoten van ons all-inclusive programma met een breed scala aan heerlijke eten en drinken.

Met vriendelijkegroet

Iamed Franco

11 juli 2016 beoordeeld

De ontvangst in het hotel was perfect. Mensen waren zeer vriendelijk maar hoe langer men er verbleef hoe onvriendelijker het personeel werd. Enkel dollars zijn hier van tel en men heeft enkel oog voor de Amerikanen. We gaven nochtans euro's als fooi maar dit werd niet in dank afgenomen. Verder was het hotel in orde, goede kamer, goed van eten, mooie zwembaden, schitterend resort. Jammer dat men probeert je te laten instappen in een time-share-systeem. Bijgevolg zullen wij hier niet meer komen.

• Verbleef: november 2015, reisde met een partner
AdrianaPeguero, Customer Service van Grand Bahia Principe Bavaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juli 2016

Dear Guest,

We would like to state that the feedback expressed by our clients is our top priority and our main goal is to offer a service at all times according to your expectations. We are sorry that the above situations mentioned have tarnished your stay.

We sincerely hope to have the opportunity to welcome you once again and being able to change any negative perception you may have about us.

Always at your disposal,

29 maart 2016 beoordeeld

Op zich een net resort, helaas vonden wij het te groot van opzet.
Ver van het strand, eten goed maar vaak koud.
Ons plafon kwam naar beneden (in de badkamer) door een lekkage.
Eerst moesten we naar een andere kamer, toen weer niet, ze wisten het niet.
's avonds kregen we pas te horen dat we konden blijven. Geen sorry, niets.
Op ons verzoek konden we dan de laatste dag wat langer in de kamer verblijven,
ook dit was niet goed doorgegeven en werden we meerdere keren door de receptie gebeld dat we eruit moesten.

Kamertip: dicht bij het zwembad
  • Verbleef: april 2015, reisde met familie
AdrianaPeguero, Customer Service van Grand Bahia Principe Bavaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 maart 2016

Geachte gast,

Dank u voor de tijd die u heeft genomen om een reactie te plaatsen van uw recente verblijf in ons hotel. Wij aprecieren ten hoogst alle feedback.

10 februari 2016 beoordeeld

Wij zijn hier naar toe gegaan met 2 volwassen en een kind van bijna 2. Wat geweldig was het. De kleine heeft zich super vermaakt in het kinder zwemparadijs. Het eten was goed. we hebben 3 keer in een a la carte restaurant gegeten: het Japanse restaurant, het vis restaurant en het steak house. Allemaal waren ze super en hebben we heerlijk gegeten.
Het kind was nog te klein om naar de kids club te gaan, maar we zijn er wel even wezen kijken en zag er ook goed uit. Verder leuke avondshows en heerlijk om nog even een wandeling te maken over het resort.
Jammer was dat er een gast zo dronken was geworden dat hij had overgegeven en dit in het kinder zwembad had gedaan. Het personeel heeft wel gelijk aktie ondernomen door het zwembad te sluiten en alles te reinigen. Tuurlijk was dit heel vervelend, maar erger was geweest om de kots van iemand te moeten zien drijven in het zwembad.
Al met al een heerlijke vakantie gehad met vriendelijk personeel en alles en iedereen was heel kindvriendelijk.

• Verbleef: juni 2015, reisde met familie
AdrianaPeguero, Customer Service van Grand Bahia Principe Bavaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 februari 2016

Sehr geehrter Kunde,

Viele Gruesse vom gesamten Team Grand Bahia Principe Bavaro Resort, und ganz besonders von unserer Qualitaets & Customer Service Abteilung.

Wir danken uns sehr für die Zeit die Sie sich genommen haben fuer Ihre Kommentare, diese sind uns sehr wichtig.

Mit freundlichen Grüßen,

23 januari 2016 beoordeeld

10/10 voor het personeel , vriendelijkheid , ervaring ook 10/10 voor de tuinen , het strand de zwembaden , en het vervoer om het domein waar er tot 8000 klanten kunnen verblijven. 6/10 voor het eten , eentonig , weinig variatie ook de restaurants a la carte zijn geen topper.5/10 voor de kamer investeringen zijn dringend nodig ,en 0/10 voor het management voor het volgende. Namelijk punt 10 van huisreglement bij aankomst" For dinner time gentlemen will be requested to wear LONG PANTS and SLEEVES" kan u verzekeren dat er geen 5% dit opvolgde en meer dan 50% tot in zwemshort kwam eten .

Kamertip: met zicht op een van de zwembaden is beter
  • Verbleef: januari 2016, reisde met familie
AdrianaPeguero, Customer Service van Grand Bahia Principe Bavaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 januari 2016

Geachte Gast,

Dank u voor de tijd die u heeft genomen om een reactie te plaatsen van uw recente verblijf in ons hotel. Wij waarderen zeer alle feedback.

We betreuren niet hebben kunnen om onze doelstelling te bereiken met u, dat is onze gasten 'volledige tevredenheid geweest.