“Heerlijk groot! ”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Grand Bahia Principe Bavaro
Beoordeeld als nr. 62 van 112 hotels in Punta Cana
6 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn van eind september tot begin oktober naar dit hotel geweest met de familie (9 personen). En wat een super vakantie is dat geweest! Heerlijk groot ressort waar vanalles te doen is. Je kan het zo gek niet verzinnen. Zelf waren we met kleine kids waardoor we elke ochtend na het ontbijt naar het kinderwaterparkje gingen. En wat een vertoef voor de kids! Terwijl je aan de kant een lekker drankje benutten hebben de kids de tijd van hun leven. Smiddags lunchen... onze voorkeur ging toch naar het hoofdrestaurant bij de lobby. Daar wordt alles netjes optijd aangevuld in tegenstelling tot de snackbar bij het strand. Ook ruimere keuzen naar mijn idee. Maar wat is het ressort mooi verzorgd! Alles staat mooi in bloei en wordt echt bijgehouden. Kamers werden elke dag netjes schoongemaakt, als je een dollar op de kamer neerlegt doen ze net wat beter hun best, door de koelkast goed gevuld te houden. Vriendelijk personeel overal. Zelf gingen we elke avond naar het theater voor de shows. Erg leuk voor iedereen! De drankjes waren ook lekker. En de a la carte restaurants moet je echt geprobeerd hebben het was heerlijk! Wij zijn naar de Japanner en Italiaan geweest. Maar Let hier wel goed bij op om meteen bij aankomst te boeken want vol is vol.... En bijna alles zat al vol, er was pas bij ons na 4 dagen een plekje. Verder is het erg handig dat er overal treintjes rijden over het ressort en er veel haltes zijn. Dit is zeker voor herhaling vatbaar!

Verbleef: September, 2016, reisde met familie
AdrianaPeguero, Customer Service van Grand Bahia Principe Bavaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 oktober 2016

Liebe Kathrin,

Wir freuen uns sehr , dass Sie einen super Urlaub in unsem himmlischen Grand Bahia Principe Bavaro genossen hatten, und besonders wegen der Auswahl am Essen, unserem freundlichen Personal und auch der Wasserpark.

Wir freuen uns schon heute auf Ihren naechsten Besuch.

Mit freundlichen Grüßen,

Schrijf een beoordeling

17 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn 5e verblijf op de Dom. Rep. Een mooi resort. Goed verzorgd. Standaard bediening en service. Eten is goed maar standaard. Mooi strand. Waar je alleen per slecht treintje kunt komen welke over iritant drempels moet rijden. Slecht voor je rug. Nette standaard kamer. Minimaal internet. Heb het geluk gehad om in betere resorts te mogen zijn. Op zich leuk voor een eerste ontmoeting met de Dom. Rep

Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner
AdrianaPeguero, Customer Service van Grand Bahia Principe Bavaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 juli 2016

Geachte Gast,

Dank u voor de tijd die uwheeftgenomenomeenreactie te plaatsen van uwrecenteverblijf in ons hotel. Wij waarderen zeer alle feedback.
We zijnzeertevredenom te horen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad in ons hotel en dat dit aangenaam was. Wij zijn ook erg blij dat u heeft genoten van ons all-inclusive programma met een breed scala aan heerlijke eten en drinken.

Met vriendelijkegroet

Iamed Franco

11 juli 2016 beoordeeld

De ontvangst in het hotel was perfect. Mensen waren zeer vriendelijk maar hoe langer men er verbleef hoe onvriendelijker het personeel werd. Enkel dollars zijn hier van tel en men heeft enkel oog voor de Amerikanen. We gaven nochtans euro's als fooi maar dit werd niet in dank afgenomen. Verder was het hotel in orde, goede kamer, goed van eten, mooie zwembaden, schitterend resort. Jammer dat men probeert je te laten instappen in een time-share-systeem. Bijgevolg zullen wij hier niet meer komen.

• Verbleef: November, 2015, reisde met een partner
AdrianaPeguero, Customer Service van Grand Bahia Principe Bavaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juli 2016

Dear Guest,

We would like to state that the feedback expressed by our clients is our top priority and our main goal is to offer a service at all times according to your expectations. We are sorry that the above situations mentioned have tarnished your stay.

We sincerely hope to have the opportunity to welcome you once again and being able to change any negative perception you may have about us.

Always at your disposal,

29 maart 2016 beoordeeld

Op zich een net resort, helaas vonden wij het te groot van opzet.
Ver van het strand, eten goed maar vaak koud.
Ons plafon kwam naar beneden (in de badkamer) door een lekkage.
Eerst moesten we naar een andere kamer, toen weer niet, ze wisten het niet.
's avonds kregen we pas te horen dat we konden blijven. Geen sorry, niets.
Op ons verzoek konden we dan de laatste dag wat langer in de kamer verblijven,
ook dit was niet goed doorgegeven en werden we meerdere keren door de receptie gebeld dat we eruit moesten.

Kamertip: dicht bij het zwembad
  • Verbleef: April, 2015, reisde met familie
AdrianaPeguero, Customer Service van Grand Bahia Principe Bavaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 maart 2016

Geachte gast,

Dank u voor de tijd die u heeft genomen om een reactie te plaatsen van uw recente verblijf in ons hotel. Wij aprecieren ten hoogst alle feedback.

10 februari 2016 beoordeeld

Wij zijn hier naar toe gegaan met 2 volwassen en een kind van bijna 2. Wat geweldig was het. De kleine heeft zich super vermaakt in het kinder zwemparadijs. Het eten was goed. we hebben 3 keer in een a la carte restaurant gegeten: het Japanse restaurant, het vis restaurant en het steak house. Allemaal waren ze super en hebben we heerlijk gegeten.
Het kind was nog te klein om naar de kids club te gaan, maar we zijn er wel even wezen kijken en zag er ook goed uit. Verder leuke avondshows en heerlijk om nog even een wandeling te maken over het resort.
Jammer was dat er een gast zo dronken was geworden dat hij had overgegeven en dit in het kinder zwembad had gedaan. Het personeel heeft wel gelijk aktie ondernomen door het zwembad te sluiten en alles te reinigen. Tuurlijk was dit heel vervelend, maar erger was geweest om de kots van iemand te moeten zien drijven in het zwembad.
Al met al een heerlijke vakantie gehad met vriendelijk personeel en alles en iedereen was heel kindvriendelijk.

• Verbleef: Juni, 2015, reisde met familie
AdrianaPeguero, Customer Service van Grand Bahia Principe Bavaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 februari 2016

Sehr geehrter Kunde,

Viele Gruesse vom gesamten Team Grand Bahia Principe Bavaro Resort, und ganz besonders von unserer Qualitaets & Customer Service Abteilung.

Wir danken uns sehr für die Zeit die Sie sich genommen haben fuer Ihre Kommentare, diese sind uns sehr wichtig.

Mit freundlichen Grüßen,

23 januari 2016 beoordeeld

10/10 voor het personeel , vriendelijkheid , ervaring ook 10/10 voor de tuinen , het strand de zwembaden , en het vervoer om het domein waar er tot 8000 klanten kunnen verblijven. 6/10 voor het eten , eentonig , weinig variatie ook de restaurants a la carte zijn geen topper.5/10 voor de kamer investeringen zijn dringend nodig ,en 0/10 voor het management voor het volgende. Namelijk punt 10 van huisreglement bij aankomst" For dinner time gentlemen will be requested to wear LONG PANTS and SLEEVES" kan u verzekeren dat er geen 5% dit opvolgde en meer dan 50% tot in zwemshort kwam eten .

Kamertip: met zicht op een van de zwembaden is beter
  • Verbleef: Januari, 2016, reisde met familie
AdrianaPeguero, Customer Service van Grand Bahia Principe Bavaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 januari 2016

Geachte Gast,

We betreuren niet hebben kunnen om onze doelstelling te bereiken met u, dat is onze gasten 'volledige tevredenheid geweest.

17 november 2015 beoordeeld

Wij zijn er 1 week verbleven in het Hacienda area. We hebben een goede service gehad in de receptie van de Hacienda (bedankt Alfonso) . Het is er héél groot (gelukkig shuttle-busjes), veel zwembaden (verspreid over alle area's), gevarieerd buffet in het main-restaurant, veel animatie, voor de kleintjes een waterpark, shows, muziek, etc.
Op en Top!!!
Maar...
Achter de schermen van dit groot hotel heerst er een AFFILIATIE.
We werden uitgenodigd om een rondkijkje te nemen in het gehele gebied en met een geschenk natuurlijk.
We werden met een persoonlijke chauffeur in een golfwagentje naar de Privilege Club gebracht. Daar in de lobby werd er al direct gevraagd of we credit card hadden. "Ja, maar die zit in onze safe" vertelden we hen.
Toen werden we ontvangen door een mooi voorkomende man om mee binnen te gaan in een volle zaal. Daar was het precies of men continu bezig was met mensen aan het onderhandelen (nadien beseft dat dit een opgezet showspel was). Er waren ook aparte zaaltjes met glazen deuren die uitgaven op de grote zaal. Daar werden we bestoken met vragen over onze plan reizen en er werd ons steeds gevraagd "open minded" te zijn met de nodige alcohol. Af en toe hoorden we applaus vanuit de grote zaal komen met muziek en gejuch.
Later werden we uitgenodigd om een kamer te bezoeken in het "Esmeralda" area.
We kwamen toe in die kamer en het was precies een opendeurdag van deze showroom-suite. Er waren nog koppels aan het kijken. Het was er op en top luxe.
Toen gingen we terug naar de Privilege Club. Terug aandringend met alcohol werd de rest besproken. Het ging over een bedrag van meer dan €10.000,00. Om op een goedkopere manier terug naar hun hotels over héél de wereld te gaan. Er werden ons reeds 3 reizen incl. het membership gratis beloofd + 30 + 30 extra goedkopere reizen over een bepaalde tijd.

DOE DIT NIET !!! EN STEEK ER UW MOOIE TIJD NIET IN !!!

Later hebben we van interne bronnen gehoord om daar zeker niet aan mee te doen.
Wij wensen de mensen maar te waarschuwen want daar heb je geen vat op!

Wij gaan zeker nog naar een Gand Bahia Principe hotel terug laat ons daar wel duidelijk over zijn.

Kamertip: Allemaal villa's en daarom geen zee zicht omdat je op andere villa's zit te kijken.
  • Verbleef: November, 2015, reisde met familie
AdrianaPeguero, Customer Service van Grand Bahia Principe Bavaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 november 2015

Geachte Gast,

Dank u voor de tijd die u heeft genomen om een reactie te plaatsen van uw recente verblijf in ons hotel. Wij waarderen zeer alle feedback. We zijn zeer tevreden om te horen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad in ons hotel en dat dit aangenaam was vanwege de vriendelijkheid van onze medewerkers.

Hartelijk dank voor uw feedback en we kijken naar uit om u weer te mogen verwelkomen u graag bij ons Grand Bahia Principe Bavaro hotel.

Bahia Principe Bavaro Resort

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Punta Cana bekeken
3.421 beoordelingen
op 14.7 km afstand
Luxury Bahia Principe Esmeralda Don Pablo Collection
Prijzen weergeven

In Grand Bahia Principe Bavaro geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Grand Bahia Principe Bavaro

Adres: Arena Gorda - Macao Seccion Baigua | Arena Gorda - Macao, Seccion Baigua, Punta Cana, Dominicaanse Republiek
Telefoonnummer:
Locatie: Caraïben > Dominicaanse Republiek > La Altagracia Province > Punta Cana
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Casino en gokken Fitnesscentrum / sportruimte Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 34 familiehotel in Punta Cana
Nr. 38 casinohotel in Punta Cana
Nr. 38 romantisch hotel in Punta Cana
Nr. 53 luxe hotel in Punta Cana
Nr. 55 beste resorthotel in Punta Cana
Nr. 56 spahotel in Punta Cana
Nr. 58 hotel aan het strand in Punta Cana
Prijsklasse: € 110 - € 331 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Grand Bahia Principe Bavaro 4*
Aantal kamers: 744
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Grand Bahia Principe Bavaro met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Principe Punta Cana
Bahia Punta Cana
Bahia Resort Principe
Gran Bahia Principe Dominican Republic

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?