“Leuk om te feesten!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Beoordeeld als nr. 10 van 113 hotels in Punta Cana
3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Iedere dag een feest met lekkere cocktails aan het zwembad! Veel variatie met het strand en de zwembaden, vriendelijk personeel vooral de animatie (@shake shake). Veel amerikanen, die ook weten hoe ze een feestje moeten bouwen. Hotelkamer ook mooi en de jacuzzi is heerlijk.

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
BreathlessPC, General Manager van Breathless Punta Cana Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 augustus 2017

Beste Veerley,

Bedankt voor het verblijf bij ons en voor uw mooie recensie. Het is goed om te weten dat u van uw vakantie genoten heeft, en dat we uw verwachtingen kunnen overschrijden met ons entertainment en onze vriendelijke service. Breathless Punta Cana is uw thuis, en we kijken ernaar uit u te verwelkomen terug naar het feest.

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een geweldige vakantie het is op en top verzorgd! Genoeg aan bars en restaurants. Personeel en entertainers top top! Iedere dag worden er feestjes georganiseerd dus als je van een feestje houd is dit resort absoluut een aanrader!

Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
BreathlessPC, General Manager van Breathless Punta Cana Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2017

Beste Melanie h,

Bedankt voor het verblijf bij ons en voor uw mooie recensie. Het is goed om te weten dat u van uw vakantie genoten heeft, en dat we uw verwachtingen kunnen overschrijden met ons entertainment. Breathless Punta Cana is uw thuis, en we kijken ernaar uit u te verwelkomen terug naar het feest.

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lief personeel en leuke optredens. Goede service en sfeer. Een vakantie waar je goed kan feesten en drinken. Het toppunt voor mij was de excursie en hoe lekker comfortabel het bed in de kamer was! Zou hier zeker nog eens terug willen komen.

Beste tjomma1234,

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Top hotel kijk je ogen uit daar. Alles is tot in de puntjes geregeld. Wel 18jaar en ouder. Maar dat is wat we zochten elke avond word je vermaakt. Veel keuze in restaurants en kamer super verzorgd echt een aanrader.

Lieber Samantha B,

Danke fur ihre “magnífico“ Bewertung. Wir freuen uns, zu wissen, dass Sie ein 'magnífico' Zeit hatte, und dass wir Ihre Erwartungen mit unseren Unterhaltung und den Service unseres Teams überschreiten konnte. Wir werden ihre positiven Kommentare gerne dem gesamten Team mitteilen. Breathless Punta Cana ist Ihre Hause, und wir freuen uns auf Sie zurück zur Party begrüßen zu dürfen.

Freundliche Grüße,

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel. Veel vermaak serivice is op en top daar. Schone kamers goed eten mooi strand word ook om de overal schoongemaakt. Drankjes worden om de minuut aangeboden. Animatie team is ook leuk en niet opdringerig. al met al een aanrader

Beste Jimmy S,

21 juli 2017 beoordeeld

Heerlijk resort! Met al die verschillende restaurants eet je elke avond ergens anders. De bediening is vriendelijk en blijft maar doorschenken :-) Top, voelt aan als pure verwennerij.
Het fijne van dit resort is dat er overal muziek is, en dat er elke avond wel ergens een feestje is. Op het strand, in het zwembad of buiten op een plein.
Oja, en de wifi is gewoon overal perfect geregeld. Elke kamer heeft zijn eigen wifi.
Ik heb een top vakantie gehad bij Breathless.

Kamertip: Ik denk dat alle kamers goed zijn.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
BreathlessPC, General Manager van Breathless Punta Cana Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juli 2017

Beste Wouter H,

12 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een top vakantie in de Dominicaanse republiek! Het hotel Breathless was magnifico!! Het eten was super, voor ieder wat wils. Zwembaden waren top en erg schoon. Het personeel was super en zeker het entertainment team. Shake shake, redbull, angel, fior, caramelo en mambo waren geweldig!! Top vakantie!

Verbleef: Juni, 2017, reisde met vrienden
BreathlessPC, General Manager van Breathless Punta Cana Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juni 2017

Beste Debby S,

Bedankt voor het verblijf bij ons en voor uw geweldige recensie. We houden ervan om te weten dat u een geweldige vakantie met ons had en dat we uw verwachtingen zouden kunnen overschrijden met ons eten en entertainment. Zorg ervoor dat u uw vriendelijke reacties met het team deelt en hen herkent om een goede ervaring voor u te bieden. Breathless Punta Cana is uw huis en we kijken ernaar uit om u terug te mogen verwelkomen.

Beste wensen,

aholgado@breathlessresorts.com

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Punta Cana bekeken
Zoetry Agua Punta Cana
nr. 2 van 113 in Punta Cana
4.442 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Breathless Punta Cana Resort & Spa geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Breathless Punta Cana Resort & Spa

Adres: Playas Uvero Alto, km 275, Punta Cana 23000, Dominicaanse Republiek
Telefoonnummer:
Locatie: Caraïben > Dominicaanse Republiek > La Altagracia Province > Punta Cana
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Casino en gokken Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 10 van 113 hotels in Punta Cana
Prijsklasse: € 245 - € 543 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4,5 ster(ren) — Breathless Punta Cana Resort & Spa 4.5*
Aantal kamers: 750
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Breathless Punta Cana Resort & Spa met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?