Beoordeeld op 30 juli 2017 via mobiele applicatie

Lief personeel en leuke optredens. Goede service en sfeer. Een vakantie waar je goed kan feesten en drinken. Het toppunt voor mij was de excursie en hoe lekker comfortabel het bed in de kamer was! Zou hier zeker nog eens terug willen komen.

Datum van verblijf: juli 2017
BreathlessPC, General Manager van Breathless Punta Cana Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2017

Beste tjomma1234,

Bedankt voor het verblijf bij ons en voor uw mooie recensie. Het is goed om te weten dat u van uw vakantie genoten heeft, en dat we uw verwachtingen kunnen overschrijden met ons entertainment en onze vriendelijke service. Breathless Punta Cana is uw thuis, en we kijken ernaar uit u te verwelkomen terug naar het feest.

Beoordeeld op 30 juli 2017 via mobiele applicatie

Top hotel kijk je ogen uit daar. Alles is tot in de puntjes geregeld. Wel 18jaar en ouder. Maar dat is wat we zochten elke avond word je vermaakt. Veel keuze in restaurants en kamer super verzorgd echt een aanrader.

Lieber Samantha B,

Danke fur ihre “magnífico“ Bewertung. Wir freuen uns, zu wissen, dass Sie ein 'magnífico' Zeit hatte, und dass wir Ihre Erwartungen mit unseren Unterhaltung und den Service unseres Teams überschreiten konnte. Wir werden ihre positiven Kommentare gerne dem gesamten Team mitteilen. Breathless Punta Cana ist Ihre Hause, und wir freuen uns auf Sie zurück zur Party begrüßen zu dürfen.

Freundliche Grüße,

Beoordeeld op 30 juli 2017 via mobiele applicatie

Goed hotel. Veel vermaak serivice is op en top daar. Schone kamers goed eten mooi strand word ook om de overal schoongemaakt. Drankjes worden om de minuut aangeboden. Animatie team is ook leuk en niet opdringerig. al met al een aanrader

Beste Jimmy S,

Beoordeeld op 21 juli 2017

Heerlijk resort! Met al die verschillende restaurants eet je elke avond ergens anders. De bediening is vriendelijk en blijft maar doorschenken :-) Top, voelt aan als pure verwennerij.
Het fijne van dit resort is dat er overal muziek is, en dat er elke avond wel ergens een feestje is. Op het strand, in het zwembad of buiten op een plein.
Oja, en de wifi is gewoon overal perfect geregeld. Elke kamer heeft zijn eigen wifi.
Ik heb een top vakantie gehad bij Breathless.

Kamertip: Ik denk dat alle kamers goed zijn.
Datum van verblijf: juli 2017
BreathlessPC, General Manager van Breathless Punta Cana Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2017

Beste Wouter H,

Beoordeeld op 12 juni 2017 via mobiele applicatie

Een top vakantie in de Dominicaanse republiek! Het hotel Breathless was magnifico!! Het eten was super, voor ieder wat wils. Zwembaden waren top en erg schoon. Het personeel was super en zeker het entertainment team. Shake shake, redbull, angel, fior, caramelo en mambo waren geweldig!! Top vakantie!

Datum van verblijf: juni 2017
BreathlessPC, General Manager van Breathless Punta Cana Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2017

Beste Debby S,

Bedankt voor het verblijf bij ons en voor uw geweldige recensie. We houden ervan om te weten dat u een geweldige vakantie met ons had en dat we uw verwachtingen zouden kunnen overschrijden met ons eten en entertainment. Zorg ervoor dat u uw vriendelijke reacties met het team deelt en hen herkent om een goede ervaring voor u te bieden. Breathless Punta Cana is uw huis en we kijken ernaar uit om u terug te mogen verwelkomen.

Beste wensen,