17 september 2016 beoordeeld

Zijn net terug van een heerlijke vakantie in de reserve paradisus in punta cana. Deze vakantie was onvergetelijk. Dit is echt een heerlijk hotel, Hele mooie kamers, waanzinnig strand , mooie zwembadenen super schoon. Het eten was overheerlijk en waanzinnig veel keus, met verschillende restaurants. De service van het personeel kon niet beter, ze waren vriendelijk en zeer behulpzaam, niks was ze teveel. Iedere avond gezellige en leuk vertier, theater, live muziek, dj's, er was altijd iets te doen voor jong en oud. Zeker een aanrader, wij gaan zeker nog een keer terug.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Paradisus P, General Manager van The Reserve at Paradisus Punta Cana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 september 2016

Dear anjaderover,

Thank you for your preference in selecting our The Reserve at Paradisus Punta Cana Resort for your recent vacacion. I feel very happy to learn that your overall experience while under our care has been memorable and sincerely appreciate the time you have dedicated to write this review.

I am much honored for your compliments on the efforts and dedication demonstrated by our staff. Be sure I will share your nice words with my team.

We will be looking forward to host your next vacation at this, your home in the Caribbean, The Reserve at Paradisus Punta Cana Resort.

Cordially,

Rodrigo Silveyra
General Manager

6 juli 2015 beoordeeld

Wij boekten in het Reserve gedeelte een familiekamer, met pràchtig uitzicht, werd ons beloofd. We werden vrij lauw ontvangen en kregen amper uitleg, enkel het kaartje; trek je plan maar...! Eens op de kamer merken we dat we, zoals gevraagd, wel een 2de kamer hadden waar de kinderen konden slapen, met mooi 2 twijfelaars, maar ons bed?? Daar leg ik mijn hond nog niet eens op te slapen!! Het was een open gemaakte sofa, waar je de ijzers zo door voelde. Hooguit 5 cm "dik". We hebben 3 nachten met ons 4 in de twijfelaars geslapen.
We hadden amper plaats om onze kleren kwijt te geraken, veel te weinig kasten, en ons uitzicht? We keken op bomen... als we heel hard ons best deden dan zagen we misschien wat blauw van het zwembad. De weg naar het strand was vuil en vies, er lag overal glas, alsook kapotte glazen flessen. Daar lopen kinderen rond?? Eveneens het strand was heel vies, veel algen maar ook gewoon puur heel veel afval. We wilden aan het kinderbad gaan liggen, daar heb je van die hutjes. We gaan liggen waar er plaats is, komt er plots een gezin af, die ons komt vertellen dat zij daar liggen. "Hoe??? Hier lag toch niets??" ... oh jawel, blijkbaar hadden we gemist dat er een naamkaartje hing met de naam van die familie op. Mooi, wisten wij niet. Nogal logisch als we amper 5 minuten "uitleg" kregen bij aankomst. We kiezen dan voor een ander hutje, omdat die nog vrij was. De dag nadien letten we goed op dat we geen hutje nemen met een naamkaartje, we liggen daar een klein uurtje, komt de zwembadmeester af met een gezin: "sorry maar zij liggen hier". "Sorry maar hier hing géén naamkaartje, dus wij liggen hier!" .."het spijt me maar dan zal iemand dat kaartje gestolen hebben, maar zij hebben dit geboekt". Ze konden me vertikken! Ik ben niét verhuisd! Geen 2de keer!! Ik heb gevraagd om dan zelf een hutje te reserveren, maar nee hoor... alle hutjes waren voor de rest van de week al volgeboekt. Als we wilden in een hutje liggen, waren er "daarachter" nog wel. Totaal niet aan het kinderbad, mijn kinderen zijn 4 en 5, die laat ik écht niet alleen. Dit vond ik écht niet kunnen. Ons rolluikje op de kamer aan de deur, die je normaal optrekt met een koordje, was stuk. Wilden we de gordijn omhoog of omlaag, moesten we het zelf maar handmatig op- of af rollen. Toen we aan onze hostess voor een andere matras vroegen, zei dat ze er om ging horen, maar wat denk je? Niets gehoord! Als we aan de mensen van het hotel vroegen om wat extra uitleg of een andere kamer, dan keken ze ons aan alsof we chinees spraken. De bediening in het restaurant was waardeloos!! 10 minuten met onze armen staan zwaaien , eer er ook maar ièmand kwam vragen wat we wilden drinken. En dan kwamen ze een kwartier later er mee af, en dan nog de helft fout. Quasi elke keer hetzelfde eten, en koud eten!! Het personeel stond meer samen te praten dan de mensen te helpen. De golfkarretjes naar het hotel, ja hoor goed concept... zij het niet dat ze ofwel altijd vol zaten, omdat wij aan het reserve gedeelte lagen, en die vertrokken aan het "gewone" gedeelte en zat dus meestal vol eer ze bij ons waren. Ofwel zat hij vol met personeel, ofwel vlamden ze ons gewoon voorbij, zonder ook maar een keer te vragen of we mee wilden. 1km naar het restaurant, 3x per dag in de schroeiende hitte met 2 kinderen van 4 en 5. Zo kan ik nog wel even door gaan...
Vip Selection geboekt, om en bij de 10.000 euro voor neergeteld, en dan zo terechtkomen.... pure schande!! Wij zijn na dag 3 dan ook vervroegd naar huis gekomen (en nog 800 euro mogen bij betalen) en de klacht tegen dit hotel is verstuurd en wordt momenteel behandeld. Ons reisbureau heeft dit intussen ook niet meer verkocht.

• Verbleef: april 2015, reisde met familie
2 juni 2015 beoordeeld

Ideaal voor een weekje rust met zon, zee en strand. Ruime accommodatie met all-in service in The Reserve geboekt met mijn man. De kinderen hadden we thuis gelaten vanwege de lange vlucht, maar zij hadden zich zeker geamuseerd in dit kindvriendelijke hotel. Er was keuze uit verschillende buffetrestaurants of met een vaste menukaart. De bediening was doorgaans vlot. Wil je liever lang en uitgebreid tafelen met hoge kwaliteit, dan zijn The Passion en La Palapa (tegen meerprijs) aan te bevelen. Op zich waren enkele watersportactiviteiten inbegrepen, maar de duikles in het zwembad zou maar 5 minuten duiken in de zee opleveren, voor catamaranzeilen was er te veel wind en onze snorkeltour ging niet door, omdat andere gasten die gereserveerd hadden niet kwamen opdagen en de boot enkel vertrok bij 6 deelnemers...uiteindelijk enkel een uitstapje naar Hoyo Azul (Cap Cana) gemaakt. Verder zeker veel zonnecrème en muggenspray meenemen naast een goed boek. Wel WiFi, geen tv-zenders.

• Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
8 maart 2015 beoordeeld

Zijn juist terug van De Reserve in Punta Cana en hebben daar een onvergetelijke tijd gehad zeer. Mooie kamers zeer goede service heel vriendelijke staff een goede hygiëne en zeer lekker eten Top Food!!!!!!!!!!!
Wil zeker enkele mensen super bedanken die mee hebben gezorgd voor onze onvergetelijke vakantie.
Zeer speciale dank voor de behulpzame Yamit Hernandez (conciërge)
De vriendelijke Elaidy Montero en Jerry Gil (Lobby Reserve )
De goede kelners Luis Vasque,José Reinoso en Melvin Brizon (Hydro grill en Gaby Club)
Ook speciale dank aan Arislaine Mercedes en Lantiqua Silvio

Kamertip: De Reserve hebben de mooiste kamers.
  • Verbleef: maart 2015, reisde met een partner
16 juni 2013 beoordeeld

Wij zijn hier 10 dagen geweest, en we zijn maar één keer van het resort af geweest! Het was echt geweldig.

Samen met onze zoon van 1,5 en dochter van 3,5 zaten wij in the reserve. Wij werden ontvangen door onze concierge Sandra die in één word geweldig was. Ze deed alle reserveringen voor de restaurants, regelde alles wat je haar vroeg en heeft zelfs de kinderen verrast met een heerlijk bad met allemaal ballonnen en cadeautjes. Zefs op het laatst toen onze taxi niet op kwam dagen en het overige personeel niet zo goed wist wat ze er mee aan moesten schoot zij ons te hulp. Thanks again Sandra!

Het resort beschikt over prachtige zwembaden en een leuk kinderzwembad! Ook de kidsclub is aan te raden. Wij hebben de kinderen daar niet achter gelaten omdat onze kinderen de taal niet spreken, maar dat de optie er is, is geweldig! Ook het personeel was altijd erg enthousiast en ging leuk met alle kinderen om. En dan nog het prachtige witte strand! Daar hebben wij de meeste tijd doorgebracht. Er was altijd iemand die op je spullen lette terwijl je de zee in ging, iemand die je drankjes kwam brengen en je kon er altijd schone handdoeken pakken. Echte luxe allemaal.

De restaurants waren ook allemaal erg goed. Bij the reserve zit een apart restaurant waar we konden ontbijten en lunchen. Alles was vers en met zorg bereid. Je kon ook gerechten laten maken. Je kon ook aan het strand ontbijten en lunchen. De Restaurants voor het diner waren ook allemaal van goede kwaliteit. Onze favoriet was Aqua!!! Echt een top restaurant en vooral de truffel risotto was echt hoe een goede risotto hoort te smaken! Heerlijk! De bediening was bij alle restaurants heel erg goed. Iedereen gaat erg leuk met de kinderen om waardoor het heel makkelijk is om met de kinderen te gaan eten.

Wij hadden een one bedroom suite. Het was een heerlijk ruime kamer, met een enorme badkamer en een balkon. De slaapkamer kon je afsluiten doormiddel van schuifdeuren. De badkamer was in verhouding erg groot. We hadden wel wat problemen met de badkamer verstopte wc, schimmel in de douche en de badstop was kapot, maar na melding werd hier gelijk wat aan gedaan. Verder geen probleem dus. Het enige minpuntje vonden wij de schoonmaak van de kamers. Wij waren wel veel op de kamer vanwege de kinderen (slapen tussen de middag en avond) waardoor we vaak de schoonmaak mis liepen. ze zijn 4 keer geweest in de 10 dagen zijn geweest. Omdat wij vaak 's avonds op de kamer waren en geen roomservice hadden gehad was de minibar niet bijgevuld, wat wel jammer was.

Kortom, als je opzoek bent naar een vakantie waar je heerlijk in de watten word gelegd, waar ze heel kindvriendelijk zijn en waar je helemaal tot rust wilt komen is dit echt een aanrader! Wij hebben er echt van genoten!

Verbleef: juni 2013, reisde met familie