Leg de laagste prijs van deze websites vast
Beoordeeld op 13 april 2017 via mobiele applicatie

Echt van alles te doen op het resort.
Bij de zwembaden ook veel animatie met spelletjes voor jong en oud (drank).
Bediening aan het zwembad ff wat fooi en ze lopen de hele dag voor je.
Ook het eten is goed met veel thema restaurants wat redelijk goed was
Ook in de avond werd er genoeg gedaan aan entertainment.
De kamers werden heel goed schoon gemaakt (ook weer wat fooi geven)
Aan het zwembad worden dag tripjes aangeboden wel afdingen want ze vragen maar wat en de papiertjes van betalingen goed bewaren
Tip met helicopter naar sanoa eiland
En naar zwemmen met de roggen en haaien geweldig

Datum van verblijf: mei 2016
Sachenca N, Director de Relaciones con Clientes van Grand Palladium Punta Cana Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 april 2017

Lieber MichelTattoo,

Vielen dank für die Wahl Grand Palladium Punta Cana Resort & Spa, um Ihren urlaub zu geniessen und durch die veröffentlichung des gutachtens in tripadvisor.

Wir freuen uns sehr ,dass wir wissen ,dass unsere Atmosphäre der Ruhe und Entspanung ,Der service unserer mitarbeiter verschaffte ihm einen unvergesslichen auffenthalt. Immer gratulieren wir die jeniegen , die sie in einer sicheren und zuverlässigen umgebung fuhlen wie wir wollen.

Wir freuen uns bald zurück zuckehren und, sögern Sie bitte nicht kontaktieren Sie uns bitte vor dem ankunfts datum.

Mit freundlichen grüssen,

Sachenca N.
Hospitality Coordinator

Beoordeeld op 21 september 2016 via mobiele applicatie

Het was hier meer dan oke. Super lieve mensen super mooie streek een toplocatie om nooit te vergeten! Thank you POP we Will never forget you.. Nemo en angel are the best. We vertrekken met een klein hartje.

Datum van verblijf: september 2016
Banesa Mª B, Gerente van Grand Palladium Punta Cana Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 september 2016

Lieber hossg100,

Vielen Dank für Ihre Zeit und für Ihre Kommentare.

Mit freundlichen Grüßen,

Banesa Maria Burque

Beoordeeld op 8 december 2015 via mobiele applicatie

Samen met 2 vrienden op vakantie geweest in dit geweldige resort! Mayra, Margarita, Julian ,Maikel, en Carmen bij de bar waren ook zeker fantastisch, niks ontbreekt je hier op dit resort! Als je wilt relaxen is dat mogelijk als je wilt deelnemen aan diverse activiteiten kan dat ook! De kamers zijn groot genoeg, schoon elke dag nieuw beddengoed en handdoeken! Eten is super en erg gevarieerd! Zwemmen kan zowel in diverse zwembaden alswel in de zee! Zeer aan te bevelen! 👍

Datum van verblijf: december 2015
Reistype: Reisde met vrienden
Rsegarra, Director General van Grand Palladium Punta Cana Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2016

Dear Guest,

Thank you very much for taking some of your valuable time to review your stay at Grand Palladium Punta Cana Resort & Spa. We really appreciate any kind of feedback. In fact, we are proud of that our gastronomy offer, accommodation and excellent services provided by our entertainment staff have been a motive to surpass all your expectations.

Nowadays we understand that a genuine approach to our guests in house could be decisive to face up their requirements while they are staying with us. We appreciate you have shared your wonderful experience with future travelers regarding our destination.

We hope to have the opportunity to serve you again in a not very distant future.

R. Segarra
Managing Director

Beoordeeld op 8 december 2015 via mobiele applicatie

Carmen bij de bar is geweldig, kan niet beter! ( ze is een echte zangeres die ook nog kan tappen )
Animatie punta cana is het beste wat ik ooit heb meegemaakt. De personen die dit toen zijn echt in 1 woord geweldig! Ik noem bijvoorbeeld deze personen.
Magerita, maira, Maikel en Julian. ( Top )
Verder is het eten, disco en noem maar op het beste wat ik ooit heb meegemaakt! Als ik wil zou ik elk jaar wel willen gaan en die kans is dus ook wel aanwezig!
Faciliteiten zijn te over... Wat een park.

Groetjes Mike uit Holland!

Datum van verblijf: december 2015
Reistype: Reisde met vrienden

R. Segarra
Managing Director

Beoordeeld op 3 april 2015

Uitmuntend erg luxe resort.Wij zaten in het Palladium gedeelte.Een kamer met jacuzzi en uitzicht op zee.50 meter van het strand en 30 meter van zwembad.

Erg mooi gelegen.Uiteraard is het personeel gevoelig voor tips.

Dan krijg je dus méér gedaan.

Kamertip: Beste en mooiste gedeelte is Palladium gedeelte.Vooral met zeezicht.
Datum van verblijf: mei 2014
wcervera, Gerente van Grand Palladium Punta Cana Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 april 2015

Dear Guest,

Thank you very much for taking some of your valuable time to review your stay at Grand Palladium Punta Cana Resort & Spa. We really so excited about your kind feedback. In fact, we are proud of that our gastronomy offer, accommodation and excellent services provided by our staff have surpassed all your expectations.

Nowadays we understand that a genuine approach to our guests in house could be decisive point to face up your requirements while staying with us. We appreciate you have shared your experience to future travelers regarding our destination.

W.Cervera.
Resident Manager.