Barcelo Bavaro Beach - Adults Only(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
Bookit.com
  • Inclusief ontbijt
Paradisus Palma Real Golf & Spa Resort(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 374 per nacht.

Occidental Caribe(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
Barcelo.com
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 163 per nacht.

Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 212 per nacht.

Paradisus Punta Cana Resort(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
The Reserve at Paradisus Palma Real(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
Barcelo Bavaro Palace(Bavaro)
  • Inclusief ontbijt
Zoetry Agua Punta Cana(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Secrets Royal Beach Punta Cana(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Royalton Punta Cana Resort & Casino(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
22 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heel mooi hotel, de kamers zijn oké, een beetje ouderwets maar prima. Het park om het hotel heen is enorm mooi, palmbomen en bananenbomen. Een mooi groot zwembad en aan de zee/strand. Lekker eten, voor iedereen is er wel wat. Enorm vriendelijk personeel!

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
29 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Schoon, ruime kamers, direct gelegen aan het strand, vriendelijk personeel achter de bars, dame achter de receptie zeer onvriendelijk maar de heren deden uiterst hun best. Het Mexicaanse a la carte restaurant is een aanrader, de andere 2 restaurants vielen zwaar tegen qua eten en de bediening was zeer chaotisch. Al met al prima basic hotel voor een weekje all in. Voor de prijs die je betaald krijg prima service.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
8 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn toe aan vakantie. Zon, zee, warmte en veel ontspanning.
Complex is mooi. Nauwelijks last vd orkaan storm gehad. Groen en ruim opgezet. Vriendelijke medewerkers. Schoon enontspannen sfeer. Kamer is net opgeknapt. Ruim en van alles voorzien. Heerlijke grote douchkop! Ruim voldoende bedjes bij strand en pool. Buffetten zijn zeer uitgebreid en goed op smaak. Gratis wifi in de Lounge/receptie. Maar goed ook,je heb vakantie en anders zit iedereen de hele dag op zijn mobiel. Ik zou hier graag nog keer terug willen komen.

Verbleef: september 2017, reisde met familie
9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Net terug van vakantie in dit resort.
Op zich prima accommodatie maar verwacht geen Europese standaard. Het blijft een derde wereld land. Voor Dominicaanse begrippen een prima hotel.
De kamers sober en eenvoudig maar alles werkt naar behoren en is wel super schoon. Dit geld trouwens voor het hele resort. Heel verzorgd en schoon.
Het resort op zich is mooi groen met een prima zwembad direct aan het strand.
Drinken doe je uit plastic bekers en moet je voor 80 procent zelf uit de automaat tappen. Verwacht geen bediening bij je ligbed op het strand of bij het zwembad.
Eten was gevarieerd maar veelal lauw of koud. Eten wat over is word naar mijn idee de volgende ronde weer verwerkt in een ander gerecht. Maar dit is bij veel resorts.
Patat is niet verkrijgbaar bij het buffet.
De sfeer in de avonduren is triest. Animatie is bedroevend en de shows worden nauwelijks bezocht. De lobby is overvol want dit is de enige plek met WiFi. Ook hier drinken uit plastic .
Wil je excursies gaan doen houd dan rekening met prijzen tussen de 120 en 150 dollar per persoon. Belachelijk duur dus. De trip met een boot naar Saona island is wel een aanrader trouwens. Maar verwacht ook daar geen onbewoond eiland maar hordes toeristen. Blijft wel uniek om te zien
Al met al...prima voor een zon vakantie . Maar geen top verblijf!
Ook buiten de resorts is verder weinig te zien of te doen. Maar ook dit is vaak zo.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was voor ons de 1e keer dat we all in op vakantie gingen dus ik heb in dat opzicht geen vergelijk.
Het is niet te groot kwa opzet dus drukte vond ik meevallen.
Het wordt goed schoongehouden het hotel en het park.
Voordat we heen gingen las ik over eten dat koud was nou dat heb ik nooit meegemaakt, het ontbijt was groots en lekker en geweldige man die de omeletten maakt en smiddag namen we meestal pizza of hamburger bij zwembad.
Savonds 1x bij italiaan gegeten waar voor heren een lange broek verplicht was maar vrouwen mogen van alles dragen kort of lang dat vonden we wat raar maar ok t eten was redelijk , persoonlijk vonden we de mexicaan smaakvoller en de buffetzaal was zeker ook niet slecht.
De prijzen in de winkels zijn wel belachelijk hoog bv een heel klein balletje voor 25 dollar dus daar kwamen we niet meer met die amerikaanse prijzen.
De foto's zijn ook veels te duur die ze daar van je maken en pas op met naar dokter te gaan daar want startgeld is 150 dollar en een wondje schoonmaken was 50 dollar dus dan kan je meteen aftikken.
Het strand was tijdens onze vakantie 2 dgn schoon maar daarna echt mega bergen zeewier dus dat was minder om in te zwemmem of langs de kust te lopen.
We hebben wel een tripje gedaan via tui naar isla saona en dat was geweldig.
Animatie was leuk voor jongere kids maar voor wat oudere kids was er weinig.
We hadden op zich een lekkere relax vakantie gehad en het weer was wel ok maar een 2e keer hier heengaan zal ik denk niet doen want van mensen die ik daar sprak zijn er nog zat betere hotels op punta cana.
Maar ga je heen voor de zon en relaxen voor niet veel geld dan is het daar ok

Verbleef: juli 2017, reisde met familie