“Super goed”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 4 websites!
Hotel Riu Naiboa
Beoordeeld als nr. 78 van 112 hotels in Punta Cana
26 mei 2017 beoordeeld

Riu Naiboa****,en deze sterren zijn er vier niet meer maar zeker ook niet minder als je de prijs/Kwaliteit in rekening neemt.Natuurlijk in een 5 sterren heb je een grotere kamer,is het eten iets verfijnder en heb je meer of grotere zwembaden.Maar wat heb je deraan als je een busje moet nemen om naar een restaurant moet gaan in het hotel zelf.Neen riu naiboa voldoet volledig aan de verwachtingen.Leuke NETTE kamer,lekker eten en zeker voor ieder wat wils,super leuke bar en barmensen,fine annimatie en avondshows.Het zwembad is wat kleiner,maar wat maakt het uit als je slecht 5 minuutjes hoeeft te wandelen voor je bij het mooie ruime strand komt.Nee ik begrijp de nagatieve reackties niet,en wij gaan zeker terug en dat zal dan voor de 18de keer zijn.Bedankt Riu NAIBOA,bedankt Sr Vega,Batista,Nathi,Carolina Oswaldo,Samy (bar) Torito (restaurant) ¨Paulino (receptie) en alle anderen die ik vergetren te vermelden heb!

Kamertip: vraag een kamer NIET boven de bar.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2017, reisde met familie
Schrijf een beoordeling

17 april 2017 beoordeeld

De kamers zijn prima, maar erg gehorig, eten is altijd lauw of koud, ook na melding bij de reisleiding. Het strand is prima zo ook de strandbar, maar ook hier koud eten! Bij het zwembad is het handdoekje leggen. Excursies zijn belachelijk duur bij Tui, maar je bent afhankelijk van hen omdat er buiten het resort helemaal niets is, helaas is onze excursie op het laatste moment afgezegd door de reisleiding ivm stakingen van de locals. Er zijn geen dorpjes waar je te voet of met de taxi heen kunt. Het animatieteam is erg luidruchtig en vindt zichzelf erg belangrijk. Wifi is gratis in de lobby

Kamertip: kamers met uitzicht op het zwembad, hebben meer last van luidruchtige mensen die uit de discotheek k ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2017, reisde met een partner
17 maart 2017 beoordeeld

Het hotel is oké, alleen een groot min punt is dat er overal gerookt mag worden,(behalve de kamers). Goede locatie je bent zo bij het strand, fijne wandeling langs leuke winkeltjes. Het eten is goed en vriendelijk personeel. Inderdaad is het een beetje verouderd maar dit is niet ten nadele van het geheel. Goede uitval basis om een rondreis te maken.

• Verbleef: Februari, 2017, reisde met vrienden
7 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb hier 2 jaar geleden ook geweest met een dansgroep.
nu dit jaar weer,is nu 1 week geleden.
nooit ga ik nog naar dit hotel.
hotel volledig verouderd,wel ruime kamers maar badkamer heel klein.
maar alles versleten en met kalkaanslag.
kamers werden wel netjes gepoetst!
het eten altijd koud.
ook nooit appetijtelijk als je het zag.
ook veel hetzelfde!!
ook de dranken zijn uitermate slecht!
animatie team....heb weinig of geen animatie gezien overdag...avond wel shows die niet slecht waren.
ook het zwembad was enorm vuil en versleten ligstoelen ook ah strand.
strandbar ook niet wat het moet zijn.
personeel over het algemeen vriendelijk.
ik ga op reis om te relaxen en dat het zeker beter miet zijn dan thuis.
en niet om zich elke dag aan dingen te storen.
voor mij nooit meer dit hotel!!!
ik klaag nooit of zet nooit geen commentaar op en hotel omdat het altijd al goed was.
kleine dingen zijn er altijd.
maar eten is heel belangrijk als je er al aan komt en je ziet het en je maag draait binnenste buiten...Nee dank je.
waren ook veel zieke dus....ook hygiëne 0,0.
is geen Riu naam waard vind ik.
Volgende keer wordt het Riu Bambu.
heb dit hotel gaan bezoeken.
eten zag er appetijtelijk uit en drankjes waren lekker.
goede animatie daar gewoon top!
zijn nog vele betere hotels daar weet ik maar hou niet van het stijve gedoe.
dus prijs/kwaliteit Riu Bambu.
NOOIT MEER "RIU" NAIBOA

Verbleef: December, 2016, reisde met vrienden
18 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee weken in dit hotel verbleven. De kamers werden goed schoongemaakt. En het animatie-team was ook goed. Al het personeel was zeer behulpzaam. Nadelen van dit hotel zijn het eentonige eten en het feit dat het hotel wel gedateerd is. Daarom zou ik de volgende keer toch een van de andere hotels kiezen op het resort.

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
20 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Riu Naiboa is een prima hotel. Wil je ultieme luxe ga dan voor een 5* Riu. Als ik de negatieve reviews hier lees denk ik echt: betaal dan wat meer en upgrade naar een 5*, maar mensen willen natuurlijk voor een dubbeltje op eerste rang en dan is eigenlijk niet fair.

Super locatie en aan één van de mooiste, misschien wel mooiste stranden ter wereld! Wij gaan zeker een keer terug!!

We hebben hier erg genoten op ons huwelijksreis en hebben eigenlijk niet meer dan positieve herinneringen aan over gehouden.

-Goede prijs/kwaliteit verhouding
-Mooie duiklocatie

Etc. Etc etc.

Verbleef: Oktober, 2015, reisde met familie
16 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben ons goed vermaakt in dit hotel. Er was voldoende animatie en een gevarieerde en lekkere keuken. De kamers waren meer dan goed in orde. Ook een gratis minibar inclusief sterke dranken was voorzien. Er is gratis WiFi ter beschikking in de lobby, poolbar en sommige delen van de bar. Het deelt ook een leuk Caribisch straatje samen met de andere Riu hotels dat uitkomt op het privé strand en de discotheek. Ook de dokter, apotheek en diverse winkeltjes bevinden zich op dit straatje. Het personeel was wel niet zo vriendelijk als we gewoon waren van andere hotels. In deze prijsklasse is dit hotel zeker een aanrader.

Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Punta Cana in overweging
op 28.6 km afstand
Alsol Luxury Village
nr. 85 van 112 in Punta Cana
3.421 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Riu Naiboa geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Riu Naiboa

Adres: Playa Arena Gorda | Dominican Republic, Punta Cana, Dominicaanse Republiek
Telefoonnummer:
Locatie: Caraïben > Dominicaanse Republiek > La Altagracia Province > Punta Cana
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Spa Zwembad
Stijl hotel:
Nr. 67 beste resorthotel in Punta Cana
Nr. 71 hotel aan het strand in Punta Cana
Nr. 71 spahotel in Punta Cana
Prijsklasse: € 115 - € 225 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3,5 ster(ren) — Hotel Riu Naiboa 3.5*
Aantal kamers: 362
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Hotel Riu Naiboa met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Riu Naiboa Punta Cana

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?