20 personen bekijken dit hotel
Expedia.comUS$ 493
Hotels.comUS$ 493
eDreamsUS$ 493
Beoordeeld op 14 juli 2017

Bij de aankomst was niet wat ik had verwacht voor the level service . En de kamer was ok niet wat ik had gereseerveerd maar na 1 dag kwamen wij Cristian Santana tegen die ons vroeg hoe ons verblijft liep. En ik heb uitgelegd wat aan de hand was een hij heb gelijk alles gedaan om op te losen en ons de beste service en een beter kamer te geven.
Ben echt te vrede met de service van Cristian echt goed gedaan .

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 24 mei 2017

We hebben 1,5 mogen verblijven in dit fantastische resort. We hebben in behoorlijk wat luxe hotels verbleven, maar hier klopte alles. Service, omgeving, strand waren allemaal even mooi! We hadden een mastersuite met concierge service. De concierge service is fantastisch! Wij hadden Alexander. Alle reserveringen en andere dingen worden door hem geregeld. Hij had ook nog een aantal verrassingen in petto voor ons (die ga ik nu niet verklappen...) De kamer was fantastisch (nr 5119). Heerlijk ruim, met keuken (alleen geen keukengerei, dus lege kastjes. Was bestek en zo was handig geweest), ruime eettafel, 2 banken die opgemaakt kunnen worden als bed, een ruime slaapkamer met een kingsize bed, grote badkamer (verdeeld in twee gedeeltes, douche en toilet waren apart van bad en kleedruimte).
Op het grote balkon stond een fijn bubbelbad (dus geen jacuzzi), een tafel met stoelen plus een ruime loungeset. Kamer wordt goed schoongemaakt. Housekeeping personeel is vriendelijk.
Qua resort klopt het helemaal. Op het eerste oog lijkt het terrein van The Reserve erg klein, maar overal zijn hoekjes en plekjes om je terug te trekken en die liggen niet direct in het zicht. Hierdoor heb je de keuze om de iets drukkere plekken tussen het gewone zwembad en het kinderbad op te zoeken, of meer in de tuin van het hotel te gaan liggen (het zwembad meandert door de tuin.) Kidsclub was perfect. Vriendelijke mensen, met hart voor hun werk/ Arne de manager is Belgisch. Dat scheelde af en toe wel met de vertaling aangezien ons zoontje nog amper engels spreekt. Zij geven ook mooie shows in het grote hotel!
Het eten was goed. We hebben een groot aantal restaurants uitgeprobeerd. Ikzelf vond alleen het eten bij de hydrogrill iets minder. All inclusive is top! Niet alleen huismerken maar ook A-merken (die moet je wel specifiek bestellen!). Weinig Europeanen in het hotel. met name Amerikanen en Canadezen.

Kamertip: Er zijn geen liften. Ben je slecht ter been, of heb je een hekel aan trappen lopen, vraag een kamer op de begane grond.
Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 9 oktober 2016 via mobiele applicatie

Momenteel verblijven wij nog in dit geweldige resort. Personeel is super vriendelijk en heel voorkomend/alert. Het eten en drinken uitstekende kwaliteit en voor ieder wat wils. Keuze in overvloed. De parkachtige tuin een paradijs. Kamers (Paradisus Suite) kunnen een opknapbeurt gebruiken, zijn enigszins gedateerd met gebruikssporen, een minpuntje voor dit zeer luxe hotel. Bij aankomst proberen ze een upgrade tegen stevige prijs (niet echt reëel) te verkopen. Dat is aan ieder zelf wat men hiermee doet. De sportschool is top. Zelfs een Personal Trainer staat ter beschikking. Goed verzorgd strand en optimaal onderhouden zwembaden.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 10 februari 2016

Zeer mooi resort met een persoonlijke aandacht van al het personeel.
Fijn om na wat omzwervingen in de dominicaanse republiek tot rust te komen.
Het ster restaurant is een belevenis. Alles wordt er aan gedaan om het verblijf een feest te laten zijn. Het strand is apart voor gasten van de Reserve en ook daar wordt je in de watten gelegd.

Kamertip: Alle kamers zijn van alle gemakken voorzien
Datum van verblijf: februari 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 7 februari 2016 via mobiele applicatie

Super hotel rustig gelegen en zeer mooie tuin Je kan ook gebruik maken van alle faciliteiten van het grote hotel paridusus palma real Het prive strand is zeer mooi en men er ook zeilen en windsurfen. De kurken is zeer gevarieerd en er zijn meerdere restaurants met alle soorten keukens (Mexicaans Italiaans ...,)

Datum van verblijf: februari 2016