Secrets Royal Beach Punta Cana
Barcelo Bavaro Palace(Bavaro)
US$ 324*
Barcelo.com
  • Inclusief ontbijt
Excellence Punta Cana(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 411*
US$ 390*
Excellence Resorts
US$ 231*
US$ 196*
  • Inclusief ontbijt
Paradisus Punta Cana Resort(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 340*
US$ 255*
  • Inclusief ontbijt
Grand Bahia Principe Bavaro(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 253*
BahiaPrincipe
  • Zwembad
Paradisus Palma Real Golf & Spa Resort(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 391*
US$ 293*
US$ 437*
US$ 428*
Bookit.com
  • Gratis parkeren
The Reserve at Paradisus Palma Real(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 433*
US$ 325*
  • Gratis parkeren
Dreams Palm Beach Punta Cana(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 305*
Bookit.com
  • Inclusief ontbijt
Memories Splash Punta Cana(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 464*
US$ 348*
  • Zwembad
  • Restaurant
FilterenAlle talen
12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

2 de maal dat we in dit hotel verbleven. Bij aankomst mooie upgrade gekregen als dank. Mooi gezellig verzorgd hotel. Lekker eten, vriendelijk personeel. Enig minpuntje zijn de kamerdeuren die redelijk wat lawaai maken bij het sluiten. Top hotel voor de rest. Gaan we zeker nog eens terug.

Verbleef: September, 2016, reisde met familie
Hotel Manager D, Manager van Secrets Royal Beach Punta Cana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2017

Dear FDGLDD,

Thank you for allowing us to be your destination again in Punta Cana. It is very gratifying to read that it has been well received, as usual, and enjoyed the friendliness and quality of our gastronomic options.

Our doors are open to welcome you.

Regards,

Clara Escribano

5 augustus 2017 beoordeeld

Een hotel waarbij al je dromen wat betreft luxe uitkomen.
Qua eten en drinken heb je waanzinnig veel keus en kan je je hart ophalen in verschillende restaurants. De bediening is bijzonder vriendelijk en netjes.

De kamers zijn ruim, worden goed bijgehouden en schoongemaakt en zijn comfortabel

Het hotel is gelegen aan het strand, waarop je ook nog eens op je wenken bediend wordt. Ook deze mensen zijn bijzonder lief en netjes.

Je hoeft niet bang te zijn dat je je hier gaat vervelen, want iedere dag is er een vol programma beschikbaar aan activiteiten en shows. In de avond krijg je de mooiste showen te zien, uitgevoerd door een professioneel team. Iedere avond een werkelijk spektakel om naar te kijken.

Overdag en in de avond is er een entertainment team dat ervoor zorgt dat je je geen enkel moment hoeft af te vragen wat je moet gaan doen.
Daarom:
Many Thanks to Eddy Murphy, Spaghetti, the King, Garfield and Fidel!
Zij hebben ervoor gezorgd dat we van het begin tot het eind van onze vakantie een gezellig toptijd hebben gehad. Echte toppers!!

Kortom: een absolute aanrader!

Kamertip: Alle kamers zijn prima, geheel op eigen behoefte een lokatie te kiezen
  • Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
Hotel Manager D, Manager van Secrets Royal Beach Punta Cana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2017

Dear Maayke N,

Thank you for choosing Secrets Royal Beach and for sharing your impressions with others travelers. For us, it is pleasant to know that you enjoyed our services, facilities, and attentions. I will make sure to congratulate Eddy Murphy, Spaghetti, the King, Garfield and Fidel on your behalf.

We are looking forward to host you again.

Best regards,

Clara Escribano,

5 augustus 2017 beoordeeld

Wij zijn in veel hotels geweest, dit hotel is geweldig!!
Het eten,de tuin, de accomodatie en het animatieteam, top!! Elke dag bij het strand en zwembad was er voldoende te doen. Het animatieteam was excelente!!
Mister guilpy, spaghetti, Eddy murphy en the king. Wat een goede gasten ze hebben onze vakantie tot een groot succes gemaakt!! We komen zeker ooit terug hier!!!

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner

Dear Mark V,

Thank you for choosing Secrets Royal Beach as the destination for your vacations. We are delighted of having been able to provide you with an excellent experience during your time with us. I will make sure to congratulate Mister Gupy, spaghetti, Eddy Murphy and The King on your behalf.

Kind regards and looking forward to having you back,

Clara Escribano,

4 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gaaf gehad. Kamers zwembad personeel entertainment alles was top!!! Zoek je een fijn en luxe hotel om te relaxen....hier moet je zijn. Eten is altijd wel wat lekkers te vinden maar soms ietsje minder. Maar als je smorgen gaat ontbijten met uitzicht over de oceaan....wie klaagt er dan nog.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
6 maart 2017 beoordeeld

Hebben hier een leuke tijd gehad. Zeer tof personeel! Ze werken 11 dagen achtereen met dan maar 3 dagen vrij maar desondanks blijven ze toch lachen, bieden goede service en blijven goedlachs. Fooien zijn hier niet vreemd dus daar zijn we dan ook niet zuinig mee geweest zeer mooie omgeving! Overal vriendelijke mensen! Een aanrader! Special thanks to felix and garfield! You guys were awesome!!!

Kamertip: Kamers in secret privilege gebouw zijn het rustigste
  • Verbleef: Maart, 2017, reisde met vrienden
Hotel Manager D, Manager van Secrets Royal Beach Punta Cana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 maart 2017

Dear Davina J,

Receive our gratitude for using this channel to share with others travelers the friendliness and kindness which characterized our team. We will transmit your gratefulness to Felix an Garfield.

We look foward to recieve you again.

Best regards,

Clara Escribano