5 augustus 2017 beoordeeld

Wij zijn in veel hotels geweest, dit hotel is geweldig!!
Het eten,de tuin, de accomodatie en het animatieteam, top!! Elke dag bij het strand en zwembad was er voldoende te doen. Het animatieteam was excelente!!
Mister guilpy, spaghetti, Eddy murphy en the king. Wat een goede gasten ze hebben onze vakantie tot een groot succes gemaakt!! We komen zeker ooit terug hier!!!

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Hotel Manager D, Manager van Secrets Royal Beach Punta Cana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2017

Dear Mark V,

Thank you for choosing Secrets Royal Beach as the destination for your vacations. We are delighted of having been able to provide you with an excellent experience during your time with us. I will make sure to congratulate Mister Gupy, spaghetti, Eddy Murphy and The King on your behalf.

Kind regards and looking forward to having you back,

Clara Escribano,

4 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gaaf gehad. Kamers zwembad personeel entertainment alles was top!!! Zoek je een fijn en luxe hotel om te relaxen....hier moet je zijn. Eten is altijd wel wat lekkers te vinden maar soms ietsje minder. Maar als je smorgen gaat ontbijten met uitzicht over de oceaan....wie klaagt er dan nog.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
6 maart 2017 beoordeeld

Hebben hier een leuke tijd gehad. Zeer tof personeel! Ze werken 11 dagen achtereen met dan maar 3 dagen vrij maar desondanks blijven ze toch lachen, bieden goede service en blijven goedlachs. Fooien zijn hier niet vreemd dus daar zijn we dan ook niet zuinig mee geweest zeer mooie omgeving! Overal vriendelijke mensen! Een aanrader! Special thanks to felix and garfield! You guys were awesome!!!

Kamertip: Kamers in secret privilege gebouw zijn het rustigste
  • Verbleef: maart 2017, reisde met vrienden
Hotel Manager D, Manager van Secrets Royal Beach Punta Cana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 maart 2017

Dear Davina J,

Receive our gratitude for using this channel to share with others travelers the friendliness and kindness which characterized our team. We will transmit your gratefulness to Felix an Garfield.

We look foward to recieve you again.

Best regards,

Clara Escribano

2 februari 2017 beoordeeld

Voor de 5e keer in SRB verbleven en opnieuw hebben we een geweldige vakantie gehad.
Heerlijk gegeten in het nieuwe Asian restaurant!
Het was opnieuw thuiskomen dankzij de lieve Angel, waarvan we na sluitingstijd van de bar nog een heerlijke banana mama kregen.
In de preferred club werden we opnieuw zeer vriendelijk ontvangen door Jeffrey, Ana en Elias. Hier hebben we veel verhalen gedeeld en goed gelachen.
Zoals altijd werd de sfeer er meteen in gezet door onze super goede vrienden/familie Wily Martinez, Alcidez, papa Jon, Santa, John G., Henry, Rosa, Flabia, Wanda, Trainee Juan, Fernando, Gemdry, Alberto, Angel en Dorling. Ook al de rest die ik vergeten ben, jullie zijn allemaal super mega excelente!!!!
In het hoofdrestaurant werden we steeds weer op onze wenken bediend door Felix, Faustino, Menquiz, Bernarda en Jacqueline. Een vriendelijke goedemorgen / goedemiddag met een hand of 2 kussen laten de dag vrolijk starten.

Wij komen zeker weer terug, tot volgend jaar!!!
Marc & Jolien

Kamertip: Voor de rust tuinzijde en om wat beweging te zien zwembadzicht.
  • Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
13 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een super hotel waar je alleen maar van kan dromen.eten animatie alles was perfect in orde en ook de beachbar niet te vergeten met LEONEBIS die de drankjes verzorgde je krijgt van mij 5 sterren ga zo door!!je was de beste van allemaal
Ik kom zeker terug

Verbleef: december 2016, reisde alleen
Hotel Manager D, Manager van Secrets Royal Beach Punta Cana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 januari 2017

Dear Coby v,

Thank you for choosing Secrets Royal Beach as the destination of your recent holidays.

I would also like to thank you for taking the time to write a review about your experience during your stay with us. We greatly appreciate your words. It is of great happiness to know that you found everything as expected . I will congratulate our entertainment team and Leonebis on your behalf.

Looking forward to host you again.

Best regards,

Clara Escribano,