“Alweer een top vakantie”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Secrets Royal Beach Punta Cana
Beoordeeld als nr. 12 van 114 hotels in Punta Cana
Eco-leadersNiveau Platina
2 februari 2017 beoordeeld

Voor de 5e keer in SRB verbleven en opnieuw hebben we een geweldige vakantie gehad.
Heerlijk gegeten in het nieuwe Asian restaurant!
Het was opnieuw thuiskomen dankzij de lieve Angel, waarvan we na sluitingstijd van de bar nog een heerlijke banana mama kregen.
In de preferred club werden we opnieuw zeer vriendelijk ontvangen door Jeffrey, Ana en Elias. Hier hebben we veel verhalen gedeeld en goed gelachen.
Zoals altijd werd de sfeer er meteen in gezet door onze super goede vrienden/familie Wily Martinez, Alcidez, papa Jon, Santa, John G., Henry, Rosa, Flabia, Wanda, Trainee Juan, Fernando, Gemdry, Alberto, Angel en Dorling. Ook al de rest die ik vergeten ben, jullie zijn allemaal super mega excelente!!!!
In het hoofdrestaurant werden we steeds weer op onze wenken bediend door Felix, Faustino, Menquiz, Bernarda en Jacqueline. Een vriendelijke goedemorgen / goedemiddag met een hand of 2 kussen laten de dag vrolijk starten.

Wij komen zeker weer terug, tot volgend jaar!!!
Marc & Jolien

Kamertip: Voor de rust tuinzijde en om wat beweging te zien zwembadzicht.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner

13 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een super hotel waar je alleen maar van kan dromen.eten animatie alles was perfect in orde en ook de beachbar niet te vergeten met LEONEBIS die de drankjes verzorgde je krijgt van mij 5 sterren ga zo door!!je was de beste van allemaal
Ik kom zeker terug

Verbleef: December, 2016, reisde alleen
Hotel Manager D, Manager van Secrets Royal Beach Punta Cana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 januari 2017

Dear Coby v,

Thank you for choosing Secrets Royal Beach as the destination of your recent holidays.

I would also like to thank you for taking the time to write a review about your experience during your stay with us. We greatly appreciate your words. It is of great happiness to know that you found everything as expected . I will congratulate our entertainment team and Leonebis on your behalf.

Looking forward to host you again.

Best regards,

Clara Escribano,
Hotel Manager

23 oktober 2016 beoordeeld

We boekten deze reis via VIP-SELECTION en hieronder vat ik mijn beoordeling van hen samen:

Dit was onze eerste VIP-SELECTION reis en het verschil in prijs weegt niet op tegen het gevoel dat we er aan overhouden en de verwennerij die we ervaren hebben.
Vanaf het moment dat de chauffeur (die er te vroeg was) voor de deur stopte om ons op te halen tot het moment dat hij ons thuis afzette was alles tot in de puntjes perfect geregeld!
De snelle wachtrij op Zaventem, de lounge waar we een heerlijk ontbijt nuttigden, de mooie dreamliner met eindelijk eens een vlucht waarin ik voldoende beenruimte had, de heerlijke maaltijd die we aangeboden kregen inclusief dranken naar keuze en tot slot het vervoer naar het hotel waren uitzonderlijk goed georganiseerd! Onze vakantie kon niet beter starten!
Toen de terugvlucht na het bekijken van de TUI map in het hotel blijkbaar vertraging had en het niet duidelijk was wat er moest gebeuren zorgde dat even voor een paniekmoment.
We moesten normaal uit de kamer om 12u en betaalden al 50€ om dit te verlengen naar 15u aan het hotel. Tot we vernamen dat de vlucht voor onbepaalde duur vertraging ging hebben en we niet wisten wat we moesten doen.
We belden dan naar het service nummer van TUI en kregen een Nederlandstalige dame aan de lijn die ons geruststelde en bevestigde dat onze kamer al onder voorbehoud tot de dag erna geboekt werd door TUI en we dus rustig in het hotel konden wachten op meer nieuws. We kregen ook onze 50€ terug, TOPSERVICE! Uiteindelijk 3u later dan voorzien een perfecte terugvlucht ervaren met alweer lekker eten en een goede bediening.
De chauffeur was netjes op ons aan het wachten ondanks onze vertraging en heeft ons na een gezellige babbel onderweg thuis afgezet.
TOP!

Ook in onze keuze voor dit hotel hebben we bewust voor een hoger budget gekozen dan anders en ik moet eerlijk zeggen dat het elke euro meer dan waard was.
Aangezien ik in het dagelijkse leven zelf ook commercieel met klanten omga bekijk en beleef ik deze reis met extra aandacht en op verschillende aspecten.
Vanaf de ontvangst voelde ik mij er thuis. We konden vlot inchecken, kregen een heerlijk welkomstdrankje en werden heel vriendelijk begeleid naar onze kamer waar men ons zei nadat de deur open ging: welcome home. Dat klinkt cliché, maar ik heb me nog nooit ZO wélkom gevoeld in een hotel eender waar ter wereld dan hier. De eigenaar van dit hotel zorgt voor een fantastische opleiding, zorgt voor een goede werksfeer en zorgt voor méér dan genoeg personeel zodat men u echt in de watten kan leggen! Dat alles resulteert in iets wat ik nooit eerder zag in deze sector. Deze mensen behandelen élke gast op indrukwekkende wijze. Als je gelukkig bent zijn zij dat ook en dat is OPRECHT. Niet dat fake gedoe zoals ik in vele andere hotels al meemaakte, maar OPRECHT.
De kamer en het bed waren ruim, de airco werkte echt goed, en dan nog een bubbelbad op het terras, ... Genieten !
Voldoende plaats aan het zwembad, ook als je eens wat langer wilt slapen zijn er nog meer dan genoeg plekjes vrij.
Het buffetrestaurant zorgt voor enorm veel variatie, de à la carte restaurants zijn stuk voor stuk genieten en bijna allemaal zonder reservatie.
Ik heb er echt tijdens mijn volledige verblijf lekker gegeten en gedronken!
En werkelijk overal werden we met de glimlach ontvangen en was dit al helemaal niet afhankelijk van fooien zoals in andere hotels wel al het geval was.
Ik wil echt benadrukken dat de eigenaar zijn personeel zorgvuldig uitkoos en klaar stoomde om me deze ervaring te bezorgen, maar er waren er enkele die een extra benoeming verdienen: Trainees Michaël en Esther zorgden voor drankjes aan het zwembad, John G maakte de beste cocktails, Bryan was de tofste animator en Felix de beste garçon.
Echter verdienen ze allemaal een pluim want ze werken echt uitzonderlijk hard en lange dagen voor deze belevenis en ik ben hun daar allemaal erg dankbaar voor!
Verschillende keren werd ik tijdens ons verblijf aangesproken door personeel die er speciaal voor rondgaat in het hotel om aan de gasten te vragen hoe het verblijf verliep, of er iets was wat ze konden doen om het nog te verbeteren en of we gelukkig waren.

De concierge belde ons hiervoor zelfs op in de kamer en ook na een paar keer niet op de kamer te zijn bleef hij dagelijks eens proberen tot hij ons aan de lijn kreeg.

Ik was hier echt onder de indruk van!

Ze menen het als ze zeggen dat het een plezier is voor hen om ons te mogen bedienen en als ze blij zijn als wij gelukkig zijn.

Uitzonderlijk...

Wij komen ZEKER terug!

Proficiat allemaal en doe zo verder!

Mvg

Maarten Vanmarcke

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
17 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is een echte aanrader!
De restaurants zijn heerlijk, het personeel fantastisch. Felix in Oceana bediende ons altijd zoals het hoort: klant is koning! Het personeel in heel het resort toont altijd een glimlach die gemeend en oprecht is. Wanneer je het naar je zin hebt zijn zij ook gelukkig. Onvoorstelbaar. Bryan van het animatieteam was fantastisch en ook zijn andere collega's tequila, Droopy, fidel, eddy en alle anderen konden ons ook erg vermaken. John g en Carlos L van de merlin bar en trainee Esther zullen ons voor altijd bijblijven alsook jeniffer Angela Maria van de bar. De kamer was ook top. Erg groot, zalig bed en goede airco.

Echt een top ervaring en we komen zeker terug!

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
6 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een super hotel alles is dik in orde drank zwembad strand bediening !! Zeker een aanrader !! Het animatie team big papi tequila fidel eddy zijn een super team !!!! We zijn een maal naar de disco geweest en de danseressen zijn zeker de moeite om eens te gaan bekijken :) !

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met familie
26 september 2016 beoordeeld

Met de reservering bij VIP-selection hadden we een kamer op de bovenste verdieping gevraagd (gebaseerd op beoordelingen hier om de beste uitzicht op zee te krijgen): het was perfect in orde.
We verbleven in de preferred club en onze "exellente 'butler Alexis was de beste: altijd lachen en altijd klaar om te helpen, zonder zich op te dringen.
Al de rest van het personeel, van de receptie tot het kamerpersoneel, is zeer vriendelijk en behulpzaam. Speciale dank aan alle medewerkers van The Lounge, poolbar en Seaside Grill: ze maakten ons verblijf compleet.
De kamers zijn ruim, alles is er, goede bedden, groot tv-scherm, koffiezetapparaat, strijkijzer ... Ik vroeg om een ​​extra kussen: ik kon kiezen uit verschillende soorten.
Het hotel en de tuinen zijn mooi en goed onderhouden.
De restaurants zijn goed. Het ontbijtbuffet heeft veel keuze. Onze rangschikking van de à la carte restaurants: 1: Sea Side Grill & Capers, 2: Blue Water Grill & Portofino, 3: Spice, 4: Mercury.
De showcooking bij The Spice ging veel te snel. In 50 minuten waren we buiten en de "show" betekende niet veel.Het à la carte gedeelte was wel OK.
At The Mercure haalden ze onze bestellingen met de tafel naast ons door elkaar en we hadden meer verwacht van fine dining: het is misschien omdat we uit Europa komen en meer verwachten van een Frans restaurant :).
De lobsterparty was een van de hoogtepunten: prachtige setting op het strand, een welkomstdrankje, hors d'oeuvres geserveerd in een kokosnoot, bisque d'homard en vervolgens gegrilde kreeft as-much-you-can-eat. Hoewel de kreeften niet zo groot waren , konden we er maar 2(halve) op. Voor $ 59 zijn prijs waard.
De prijzen voor de extra's zijn een beetje hoog: premium wijnen moeten ze natuurlijk importeren (maar als een preferred gast kregen we een korting).
Kwaliteit van de massages is gemiddeld, zeker aan +/- 149 $ voor 50 min.
Hydrotherapie en sauna gedeelte is OK.
Het strand is schoon: zeewier wordt elke dag schoongemaakt.

Kamertip: Kamers op de derde verdieping (bij hen de vierde), zijn de rustigste en bieden deels zicht op zee. W ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
9 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vakantie gehad van 15 dagen. Het resort is echt heel mooi met goede restaurants en mooie aangelegde tuinen. Het resort ligt op het complex samen met Now Larimar en Now garden waar we ook gebruik van mochten maken. Het animatie team is heel goed special thanks to Big Papi, Tequila, Droopy and Blacky!!

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Punta Cana bekeken
Excellence Punta Cana
nr. 15 van 114 in Punta Cana
13.676 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Secrets Royal Beach Punta Cana geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Secrets Royal Beach Punta Cana

Adres: Ave Alemania S/N | El Cortecito, Bavaro Beach, Punta Cana, Dominicaanse Republiek
Telefoonnummer:
Locatie: Caraïben > Dominicaanse Republiek > La Altagracia Province > Punta Cana
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Casino en gokken Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis parkeren Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 3 eco-hotel in Punta Cana
Nr. 7 casinohotel in Punta Cana
Nr. 10 spahotel in Punta Cana
Nr. 11 hotel aan het strand in Punta Cana
Nr. 11 romantisch hotel in Punta Cana
Nr. 12 luxe hotel in Punta Cana
Prijsklasse: € 240 - € 534 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4,5 ster(ren) — Secrets Royal Beach Punta Cana 4.5*
Aantal kamers: 465
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Secrets Royal Beach Punta Cana met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Secrets Royal Beach Hotel Punta Cana

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?