“super vakantie”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Beoordeeld als nr. 47 van 114 hotels in Punta Cana
Eco-leadersNiveau Zilver
13 februari 2017 beoordeeld

wij hebben een geweldige vakantie in dit mooie en schone resort beleeft. Mensen ontzettend vriendelijk, eten en drank super, mooi en niet al te groot resort, wij hadden en voordeelkamer geboekt die mooi groot was met twee grote eenpersoonsbedden, wel wat oudere meubels en de badkamer was ook niet helemaal nieuw maar erg goed schoon gehouden zelfs turn down service inclusief en de bedden sliepen geweldig. Alleen rook het een beetje vochtig als je binnen kwam, maar wij hebben de balkondeur opengezet en toen werd het beter. iedereen aan te bevelen. de preferred kamers zijn nog mooier maar die hebben wij persoonlijk niet gezien. Altijd schone handdoeken zelfs tweemaal per dag . zwembaden, strand animatie en restaurants en bars geweldig. zal er zo weer heen gaan. Een dag op safaritoer geweest, geboekt via hotel. was geweldig.

Kamertip: voordeelkamer zijn goed en erg schoon
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
Luz S, e-concierge van Dreams Palm Beach Punta Cana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 februari 2017

Dear Uschi E,

Thank you for your review and choosing Dreams Palm Beach. We are truly pleased to know you had such a great experience and also that our food, drinks, pools, beach and entertainment fulfilled your expectations. Looking forward to have you back soon.

Best regards,

Luz Salcé
e-concierge
Dreams Palm Beach

4 december 2016 beoordeeld

We hadden met het gezin 3 kamers in het preferred gedeelte. Dit is echt aan te raden om te boeken. Bij aankomst ging de check in heel soepel en konden we gelijk gebruik maken van het eten en de drankjes bij de Preferred balie. Het strandgedeelte is relaxter en ook heb je de mogelijkheid om gebruik te maken van a la carte ontbijt en lunch aan het strand. Mocht je zonder kinderen reizen dan is het ook zeker aan te raden om in het Adults only gedeelte te boeken. Wij hadden hier 2 kamers met zicht op het Adults only zwembad. Je hebt dan naast het terras ook 2 ligstoelen voor het terras. Verder heb je bij dit zwembad een restaurantje waar je ook ontbijt en lunch kan halen. En 's avonds zijn er allerlei kleine hapjes. Erg fijn als je net van het strand komt! Verder waren de kamers goed schoon en werden vaak de bedden en handdoeken verschoond. Het personeel is vriendelijk en hulpvaardig. Het eten is perfect. We hebben zowel a la carte gegeten in de verschillende restaurant als ook in het hoofdrestaurant. Alles is perfect geregeld! Wij zouden zo weer in dit resort boeken door de relaxte sfeer.

Enige 2 verbeterpunten:
- het entertainment in de avond is net buiten het resort en is in een soort van theater. Persoonlijk vind ik het gezelliger als dit gewoon op het resort in de buitenlucht zou plaatsvinden. Wel kan ik me voorstellen dat dit een goed alternatief is als het regent. Echter zou het dan leuker ingericht kunnen worden: bar gezelliger en stoelen op een andere manier wegzetten.
- Helaas is er toch een halsketting gestolen uit mijn kamer door het personeel. ik heb hier melding van gemaakt bij de Preferred balie en die hebben nog navraag gedaan, echter zonder resultaat. Het was geen dure ketting, maar toch is het jammer dat dit gebeurd is.

Kamertip: Aanrader is Adults Only. Bij een kamer op de begane grond zijn er 2 ligstoelen extra.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: November, 2016, reisde met familie
28 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Als gezin met jonge kinderen, toch spannend om zo ver van huis te zijn..
Maar dit heeft dreams palm beach helemaal goed gemaakt! Supermooi report, niet te groot.. Prachtige ligging zeer lief personeel, met als uitschieter ALEXANDER!! wauw, wat heb je ons in de watten gelegd, niks was te gek.. Zo bezorgt om onze kids, altijd in voor een geintje.
Maar ook zeker het animatie team.. Ook daar vreselijk mee gelachen! Eigenlijk zijn ze allemaal super... Heb werkelijk elke cocktail van de kaart gedronken, bij de altijd gezellige obers (vond alleen het personeel van het koffie winkeltje niet erg vriendelijk) iedereen groet je... Eten was werkelijk fantastisch... Alleen voor Europeanen is de Italiaan niet echt goed.
Rest van alle andere restauranten echt lekker.
Veel Amerikanen op het resort, weinig uit Europa wat voor ons geen enkel probleem was, veel leuke mensen ontmoet!
Buiten het resort een keer geweest, dit was voor ons met jonge kids niet te doen, wij zouden dat buiten de leuke excursies niet aanraden, desalniettemin... Op het resort is echt genoeg te doen!
Stranden zijn prachtig, mensen moeten niet zeuren over dat zeewier... Het is de natuur!! (en ja ze maken het elke dag schoon)
Minpuntjes... Eigenlijk niet... Geef ze af en toe wat extra's zowel voor je zelf geeft dit je extra veel service, maar jeetje kijk hoe hard deze mensen werken!
Enigste wat ik echt kan bedenken is dat ik qua schoonmaak de kamers nier elke dag top waren schoon gemaakt, of we nou fooi hadden gegeven of niet.
Wij hebben ook gebruik gemaakt van de prefferd... Zeker de moeite waard.. Maar wij zaten persoonlijk vaker bij het andere zwembad vanwege meer reuring.. Wel was de kamer vanuit daar met zeezicht prachtig, en ontbeten we wel altijd daar bij de prefferd club.. Dat was echt heerlijk, en ook lekker open en aan het strand.
Dit was waarschijnlijk de meest luxe vakantie die wij ooit gehad hebben, en ook de eerste locatie waar van we als heel gezin hier echt een keer terug naar gaan.
Thanks everybody it was realy exelente!!

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
15 september 2016 beoordeeld

Excellente perfecte vakantie, een aanrader, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, een aanwinst is de adult only Pool deze was er twee jaar geleden nog niet, onze speciale dank gaat uit naar , Germain, Juan, George, Ingrid, Martin , mr excelente Emilio, Robin , Joel , en dan in het bijzonder nog Ruben , allemaal bedankt voor een perfecte vakantie

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
7 september 2016 beoordeeld

Voor de negende keer op de Dominicaanse Republiek geweest. Normaal gesproken gaan we nooit 2x naar hetzelfde resort maar Dreams Palm Beach is ons zo goed bevallen dat we er toch naar terug zijn gegaan. Ook deze keer weer een geweldige vakantie gehad. Wij raden wel aan om pesos of dollars mee te nemen de geldautomaat is vaak leeg. Bedankt lieve Ruben, Ingrid, Martin,Joel, Germain, Juan, George, Engie , Robin Hood, en natuurlijk Emileo (exelente) . Jullie hebben onze vakantie weer onvergetelijk gemaakt . Wij komen zeker snel weer terug.

• Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
Dreams-PalmBeac... M, Public Relations Manager van Dreams Palm Beach Punta Cana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 september 2016

Dear Guest,

Please receive the warmest greetings from Dreams Palm Beach.

It was an honor to serve you and we're looking forward to see you again!

Best regards,

Social Media Manager

25 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste hotel ooit! Wij hadden in de prefered club geboekt, wat een service en prachtige kamer. Ik hoorde van gasten in het gewone gedeelte, dat het net zo goed was. Alle dagen a la carte! Spijtig genoeg vind ik de Dominicaanse republiek niet zo interessant, buiten de supermooie stranden natuurlijk

Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner
Dreams-PalmBeac... M, Public Relations Manager van Dreams Palm Beach Punta Cana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juli 2016

Geachte gast,

Neem dan ontvangt de hartelijke groeten van Dreams Palm Beach. We zijn blij dat we in staat waren om te voldoen aan uw verwachtingen. Hopelijk zien We je snel weer.

Beste wensen,

Social Media Manager

19 juni 2016 beoordeeld

De ervaring is te omschrijven in 1 woord: " Geweldig " ! Het personeel, het hotel, het eten, de sfeer alles was op en top. Met name het personeel maakte de ervaring zoveel plezieriger. Niks was teveel gevraagd en alles werd gedaan met een glimlach. De naam van het hotel komt overeen met de werkelijkheid. Het was een Dream vakantie.

Bij deze een special thanks to Pedro & Milan.

• Verbleef: Juni, 2016, reisde met vrienden
Dreams-PalmBeac... M, Public Relations Manager van Dreams Palm Beach Punta Cana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juni 2016

Geachte gast,

Beste wensen,

Econcierge
econcierge.drepb@dreamsresorts.com

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Punta Cana bekeken
Paradisus Palma Real Golf & Spa Resort
op 5,4 km afstand
Meliá Caribe Tropical
Prijzen weergeven

In Dreams Palm Beach Punta Cana geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Dreams Palm Beach Punta Cana

Adres: Cabeza de Toro, Punta Cana 23000, Dominicaanse Republiek
Telefoonnummer:
Locatie: Caraïben > Dominicaanse Republiek > La Altagracia Province > Punta Cana
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Casino en gokken Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 21 romantisch hotel in Punta Cana
Nr. 29 casinohotel in Punta Cana
Nr. 36 eco-hotel in Punta Cana
Nr. 41 spahotel in Punta Cana
Nr. 41 beste resorthotel in Punta Cana
Nr. 42 hotel aan het strand in Punta Cana
Nr. 44 luxe hotel in Punta Cana
Prijsklasse: € 191 - € 378 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Dreams Palm Beach Punta Cana 4*
Aantal kamers: 500
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, TripOnline SA, Hotels.com, Expedia en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Dreams Palm Beach Punta Cana met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Dreams Palm Beach Punta Cana Hotel Punta Cana
Occidental Punta Cana
Occidental Allegro Punta Cana
Punta Cana Occidental
Sunscape Punta Cana
Punta Cana Dreams Palm Beach
Punta Cana Allegro

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?