Hotel Riu Bambu
Barcelo Bavaro Palace(Bavaro)
  • Inclusief ontbijt
Zoetry Agua Punta Cana(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Barcelo Bavaro Beach - Adults Only(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 281 per nacht.

Occidental Caribe(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 154 per nacht.

Occidental Punta Cana(Bavaro)
  • Inclusief ontbijt
Paradisus Palma Real Golf & Spa Resort(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Four Points by Sheraton Puntacana Village(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
Fourpoints.com
  • Gratis parkeren
The Reserve at Paradisus Palma Real(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 2.420
Melia.com
11 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Van dit hotel had ik toch echt meer verwacht. Wij gaan heel vaak naar hotels van Riu, maar hier viel de service erg tegen!
We kwamen 's avonds laat na een lange reis aan met 2 kleine kindjes. Ten eerste was er nergens meer eten te krijgen. Ten tweede bleek er bij aankomst op de kamer geen matras in het babybedje te liggen.
Nadat we hierom gevraagd hadden kwam een huishoudster na een uur met een deken, geen matrasje. Ze sprak geen engels en begreep ons niet. Weer de receptie gebeld, een half uur later kwam ze weer, nu met 2 dekens.
Omdat wij en de kindjes te moe waren hebben we onze baby maar op kussens van de slaapbank gelegd en zijn we gaan slapen.
De volgende dag hebben moesten we weer 3x naar de receptie lopen, totdat we eindelijk een matrasje hadden.

Bij vertrek hadden we wederom geen eten, omdat wij om half 7 in de bus moesten en het restaurant pas om half 7 open ging.
We hebben ruzie moeten maken aan de receptie, zodat ze in elk geval wat aardappels en wortels voor de kinderen kwamen brengen.

Een aantal jaren geleden waren wij bij Riu Naiboa. Deze is een stuk goedkoper en de service is beter. Wij hebben er spijt van dat we het Riu Bambu hebben geboekt en zullen dat ook nooit meer doen!

Verbleef: april 2016, reisde met familie
8 juni 2016 beoordeeld

Voor de 5 de maal riu bambu een druk maar ook een gezellig hotel, de standaard kamers zijn op zijn Dominicaans gerenoveerd, alles doet het maar voor hoe lang, de luxe kamers zijn fris en netjes en alles doet het, maar ook hier weer de meubels zijn ala ikea maar dan iets minder. de bedden zijn goed. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.de meeste mensen spreken goed engels en soms moet je uitwijken met duits maar wij zijn nederlanders dus wij redden ons wel het hotel ligt direct aan het mooie strand Het eten is redelijk na een week verlang je weer naar de hollandsepot

Kamertip: de luxe kamers hebben gratis wifi de standaard kamers betaald, ik adviseer de luxe kamers
  • Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
19 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was reeds de derde keer dat ik naar Dominicaanse Republiek ben geweest en dit was het beste hotel! De andere twee waren Iberostar Dominicana (zelfde strand) en Bahia Principe (de beoordelingen zullen volgen).

De kamers bevonden zich in kleine huisjes en waren super gezellig, proper, comfortabel. Het beddengoed en de handdoeken waren kraaknet en elke dag vervangen. Door het vochtige Caraïbische klimaat is het niet abnormaal als de lakens een klein minibeetje vochtig zijn of "raar" ruiken. Can't handle it? Stay at home! Hier was het trouwens niet het geval, maar geef dat gewoon mee ter info. Op de strandhanddoeken waren er soms plekken door de verkleuring maar daardoor waren ze niet minder proper en lekker warm als je ze vroeg in de morgen ging halen.

Het eten was uitstekend: lekker, vers en veel variatie! A la carte restaurants waren subliem! Wij hebben toen alle vier geprobeerd en geen enkele keer teleurgesteld geweest. Ribeye in the steak house was pure verwennerij!

Het personeel is zeer vriendelijk, helemaal niet aanhankelijk. Ze laten je gewoon doen maar staan wel altijd klaar om je te helpen. Ze zorgen ook altijd voor ambiance gedurende de dag.

Strand is zalig: proper en meer dan voldoende strandstoelen en palmbomen voor iedereen! Op de foto's ziet u geen parasols en er zijn er inderdaad geen aan het strand maar die zijn ook overbodig omdat de palmbomen genoeg schaduw bieden. Zwembad is ook tof met een leuke bar met toffe sfeer en muziek.

Als ik toch één minpuntje mag opnoemen: de animatie valt tegen in vergelijking met andere hotels waar ik geweest ben. De shows zijn wat naar de saaie kant, but then again, dit is een subjectief gegeven. De anderen zullen ze misschien wel tof gevonden hebben.

Kortom, niets aantrekken van de eventuele negativiteit die je hierover kan lezen. Ik kan je verzekeren dat je hier de beste tijd van je leven zal beleven.

Groetjes,

Anna

Verbleef: december 2015, reisde met familie
10 mei 2016 beoordeeld

Voor het eerst in 2002 in dit hotel geweest. Toen een geweldige ervaring gehad, super strand, mooie zwembaden, lekker eten en leuk personeel.
Nu gaan we over een maandje weer terug naar dit hotel en na verschillende beoordelingen te hebben gelezen ben ik erg benieuwd!

• Verbleef: oktober 2015, reisde met familie
28 november 2015 beoordeeld

Prima hotel met goede all inclusive formule.
Wil je vertier en vermaak moet je om en bij het zwembad met poolbar zijn.
Wil je rust dan neem je het zwembad aan de buitenkant van het resort.
Voor de (kleine) kinderen is er ook nog een zwembad met speel attributen zoals een glijbaan.
Ook aan het prachtige strand is het prima vertoeven en als je iets aan de buitenkant gaat zitten ook heerlijk rustig.
Kamers zijn ook prima (wij hadden de gerenoveerde) en de rum bar in de kamer is een leuke extra.
Verder vriendelijk personeel .. niks is te veel . .prima genoten !

Kamertip: Book the refurbished rooms
  • Verbleef: november 2015, reisde met een partner