Zoetry Agua Punta Cana(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Barcelo Bavaro Beach - Adults Only(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
Bookit.com
  • Inclusief ontbijt
Occidental Caribe(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 182 per nacht.

Paradisus Palma Real Golf & Spa Resort(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
Bookit.com
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 222 per nacht.

Paradisus Punta Cana Resort(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Royalton Punta Cana Resort & Casino(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Besparingsmelding! 38% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 38% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 513 per nacht.

Besparingsmelding! 36% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 36% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 160 per nacht.

The Reserve at Paradisus Palma Real(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
2 december 2014 beoordeeld

In oktober voor de 2e keer in Riu Bambu geweest. Was weer heerlijk. Mooie gerenoveerde kamer met o.a. instapdouche en dubbele wastafel. Kamer is verder vrij groot met een ruim balkon. Schoonmaak elke dag goed. Het eten is ook prima maar wel altijd opletten of het vlees goed gaar is. Ook beter geen klaargemaakt fruit of salades nemen omdat er niet hygienisch mee omgegaan wordt. De opscheplepels liggen in het fruit n.l. En helaas wast niet iedereen zijn handen na toiletbezoek.Tuin en 3 zwembaden worden goed onderhouden. Alleen in het zwembad met de swimup bar is het vaak zo druk dat het niet goed schoon te houden is. Gelukkig zijn er nog 2 zwembaden. Als je niet te laat bij de zwembaden komt zijn er voldoende goede ligstoelen en parasols. Ook op het strand voldoende plek maar dan allen schaduw van de palmbomen. Strand heel wit en de zee fantastisch van kleur. Je kunt er hele lange wandelingen maken. 's avonds en overdags is er voldoende enternainment en shows al zijn de heren van het entertainment team soms schreeuwerig en beledigend. Het is niet aan te raden om voor 07.00 uur in de ochtend eten te nemen in de sportbar. Veel personeelsleden van het hotel en andere Dominicanen van b.v. excursie bussen pakken daar met hun handen van de kaas, de ham en de broodjes. Personeel in het hotel is over het algemeen heel vriendelijk.

Kamertip: Gerenoveerde kamers zij prettiger.
  • Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner
11 november 2014 beoordeeld

Wij zijn nu 2 x in riu bambu geweest het is een druk en levendig hotel waren wij de eerste keer erg te spreken over het animatie team nu toch behoorlijk wat minder ze waren te aanwezig en soms beledigend jammer is dat bij al dit soort hotels de muziek veel te hard staat ging je 's avonds bij de shows kijken werd je weg geblazen door de bassen van deze muziek Het hotel zelf is goed alleen het management team was erg autoritair er kon soms maar vaak niet een groet af
het ontbijt is goed, de lunch matig( vaak koud of te vaak opgewarmd eten de patat was vaak een aantal maal in de frituur geweest dit frituur smaakte naar vis. hygiëne in de restaurants is ver te zoeken de opschep lepels werden terug op de koude gerechte gelegd schoon gemaakt fruit viel vaak van de veel te vollen schalen. Storend was wel dat voor de vroeg vertrekkende gasten voor terug reis of excursie er eenvoudige lunch was in de sport bar, maar de lunch werd al geplunderd door div personeelsleden en gidsen als de kok om 6.00 uur een schaal broodjes neer zette was deze redelijk snel al door deze mensen voor een deel leeg gehaald De gerenoveerde kamers zijn goed storingen e.d. werden direct opgelost de ligging van het hotel is mooi de tuinen netjes onderhouden het schoonhouden van de algemene toilette ging naar omstandigheden redelijk goed men deed erg hun best de hygiëne in de zwembaden is twijfelachtig vooral het zwembad met de bar

Kamertip: maak bij de boeking keuze ui de luxe kamers deze zijn gerenoveerd alles doet het
  • Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner
10 september 2014 beoordeeld

aankomst, heel vriendelijk personeel, ik voelde mij direct thuis.
hele mooi grote kamer en heel proper.
direct aan het strand van Bavaro, wat voor mij super is
ik ga elke keer naar een andere bestemming op reis, mmar
Républica Dominicana, daar ga ik nog terug, veel :)

Kamertip: geen hoogbouw, dus volgens mij zijn ze allen ok, met zeezicht is natuurlijk altijd leuker, maar natuurlijk ietsje duurder ook
  • Verbleef: oktober 2013, reisde met vrienden
3 augustus 2014 beoordeeld

Wel zijn net terug uit dit goed hotel !
Kamer was wat ouder maar proper. Voor 3 personen trekken ze gewoon een groot bed uit elkaar , dus ons stuk was te klein voor 2 personen !
Kamer word goed gepoetst .
Doe vooral de uitstap pet Segway , geboekt aan hotel en zeer leuk !
Zwembad met bar erin was zeer zeer vies , iedereen morst er drank in !!
Maar met z'n prachtig strand is het daar de hemel op aarde, altijd plaats zelfs in juli !
Geef wat drank aan de tuinmannen als je het niet opdrinkt uit de ijskast ,ze word om de 2 dagen bijgevuld .
Wij hebben wel veel diarre gehad. Als je het hebt vraag dan boema aan de bar , zeer slecht om te drinken maar het helpt ,of ga naar de apotheek in de Caraïbische straat. Je diarree is vlug over maar kwam wel na een paar dagen terug .

• Verbleef: juli 2014, reisde met familie
2 augustus 2014 beoordeeld

Wil je heerlijk relaxen? Dat kan!
Wil je zo nu en dan even actief bezig zijn? Dat kan ook!

Riu Bambu is een van de 5 hotels op het (erg ruime) resort. Wil je relaxen en aan niet te veel denken, dan is Bambu een uitstekende bestemming voor je / jullie.

In de directe omgeving is niet zo veel te doen, maar ben je een water fan, dan zijn er leuke excursies te boeken!

Dit hotel is de moeite waard om naar toe te gaan!

• Verbleef: juni 2014, reisde met een partner