Beoordeeld op 14 februari 2017

Toppertje! Enorm domein, voor elk wat wils (kids club, ambiance zwembad, zen zwembad, ...) veel sportmogelijkheden met de beste materialen en goede leraars, goede keuken (vers fruitsap is het enige dat ontbrak). Droombestemming!

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 8 januari 2017

Het weer was zeer goed. Het GO-team was goed en we hebben zoals steeds bij Club Med veel gesport. Helaas was de rest van de beleving niet wat we gewoon zijn van het dure Club Med! Het eten was maar heel gewoon, gebrek aan variatie en originaliteit. De netheid van de club (vooral gemeenschappelijke toilettes) liet de wensen over. Hoewel we een gescheiden kamer hadden geboekt voor ons en de kids, bleken we in een zelfde kamer te slapen gescheiden met een simpele gordijn. Ook de voorzieningen en de inrichting van de kamers was heel gewoon. Kortom Punta Cana was voor ons geen goede ervaring. We zijn Club Fans maar deze keer zwaar ontgoocheld. Prijs/kwaliteit kan je helaas veel beter krijgen op de markt en zeker in Punta Cana.

• Verbleef: januari 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 21 december 2016

Prachtige ligging, toffe sfeer maar de infrastructuur is hier en daar verouderd.
Het is zeer de vraag of deze club nog kan conqureren met de moderne hotels op het eiland.
Ook het aanbod van internationale dranken is zeer beperkt

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 21 december 2016

kamer was enorm ver (voorbij de golf) van de receptie. Moest s'morgenes telkens een rugzak meenemen voor gans de dag. Kon ook absoluut niet wijzigen van kamer (zelfs niet met bijbetalen.) zo heb ik sporten moeten laten vallen.Resort heeft nood aan hernieuwing en hygiene ( vooral in eetzaal, heb er foto van gemaakt)

• Verbleef: december 2016, reisde alleen
Beoordeeld op 1 december 2016

De kamers zagen er prima uit ,altijd schoon en groot genoeg. Er was van alles op sportgebied mogelijk: tennis, golflessen, danslessen , ,windsurfen en fitness. Shows , veel muziek en mogelijkheid tot meedoen met dansen. Ook het eten was erg lekker en gevarieerd, evenals de heerlijke drankjes. Het enige minpuntje was de koffie , deze werd gemaakt van slappe koffiepads ,terwijl in andere Club Meds Nespresso koffie ( of echte espresso ) geserveerd wordt.

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner