“Top Vacantie Club!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Club Med Punta Cana
Beoordeeld als nr. 40 van 113 hotels in Punta Cana
15 maart 2017 beoordeeld

De club is schitterend, eten, zwembaden (in het bijzonder de "Zen" zwembad). Omgeving zeer verzorgd en personeel heel vriendelijk. Eten was ook op het niveau dat men verwacht van een 4 tridents. Enig minpunt, we hadden een kamer die nog niet gerenoveerd was, ruim maar zeer oud en versleten.

• Verbleef: Maart, 2017, reisde met familie

14 februari 2017 beoordeeld

Toppertje! Enorm domein, voor elk wat wils (kids club, ambiance zwembad, zen zwembad, ...) veel sportmogelijkheden met de beste materialen en goede leraars, goede keuken (vers fruitsap is het enige dat ontbrak). Droombestemming!

• Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
8 januari 2017 beoordeeld

Het weer was zeer goed. Het GO-team was goed en we hebben zoals steeds bij Club Med veel gesport. Helaas was de rest van de beleving niet wat we gewoon zijn van het dure Club Med! Het eten was maar heel gewoon, gebrek aan variatie en originaliteit. De netheid van de club (vooral gemeenschappelijke toilettes) liet de wensen over. Hoewel we een gescheiden kamer hadden geboekt voor ons en de kids, bleken we in een zelfde kamer te slapen gescheiden met een simpele gordijn. Ook de voorzieningen en de inrichting van de kamers was heel gewoon. Kortom Punta Cana was voor ons geen goede ervaring. We zijn Club Fans maar deze keer zwaar ontgoocheld. Prijs/kwaliteit kan je helaas veel beter krijgen op de markt en zeker in Punta Cana.

• Verbleef: Januari, 2017, reisde met familie
21 december 2016 beoordeeld

Prachtige ligging, toffe sfeer maar de infrastructuur is hier en daar verouderd.
Het is zeer de vraag of deze club nog kan conqureren met de moderne hotels op het eiland.
Ook het aanbod van internationale dranken is zeer beperkt

• Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
21 december 2016 beoordeeld

kamer was enorm ver (voorbij de golf) van de receptie. Moest s'morgenes telkens een rugzak meenemen voor gans de dag. Kon ook absoluut niet wijzigen van kamer (zelfs niet met bijbetalen.) zo heb ik sporten moeten laten vallen.Resort heeft nood aan hernieuwing en hygiene ( vooral in eetzaal, heb er foto van gemaakt)

• Verbleef: December, 2016, reisde alleen
1 december 2016 beoordeeld

De kamers zagen er prima uit ,altijd schoon en groot genoeg. Er was van alles op sportgebied mogelijk: tennis, golflessen, danslessen , ,windsurfen en fitness. Shows , veel muziek en mogelijkheid tot meedoen met dansen. Ook het eten was erg lekker en gevarieerd, evenals de heerlijke drankjes. Het enige minpuntje was de koffie , deze werd gemaakt van slappe koffiepads ,terwijl in andere Club Meds Nespresso koffie ( of echte espresso ) geserveerd wordt.

• Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
14 oktober 2016 beoordeeld

Eerste kennismaking met verblijf in Zen Oasis. De kamer is net zo prachtig als getoond op de foto's op de club med site. Heerlijk bed, fantatsische badkamer, fluisterstille airco. De ligging is eveneens prachtig.
Vakantie is voor ons een juiste balans tussen rust en activiteit. Op deze locatie is de rust te vinden op het aparte gelegen strand en bij het zen zwembad. Daarnaast is er ook voldoende strand en zwembad waar wél de bekende club med actie plaatsvind.
Activiteiten volop in aanbieding: tennis, windsurfen en het circusgedeelte met Creactive.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Club Med
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Punta Cana bekeken
452 beoordelingen
op 16 km afstand
Paradisus Palma Real Golf & Spa Resort
Prijzen weergeven

In Club Med Punta Cana geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Club Med Punta Cana

Adres: Apartado Postal | 106 Higuey Provincia La Altagracia, Punta Cana, Dominicaanse Republiek
Telefoonnummer:
Locatie: Caraïben > Dominicaanse Republiek > La Altagracia Province > Punta Cana
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 34 beste resorthotel in Punta Cana
Nr. 36 hotel aan het strand in Punta Cana
Nr. 36 spahotel in Punta Cana
Nr. 38 luxe hotel in Punta Cana
Nr. 41 romantisch hotel in Punta Cana
Prijsklasse: € 244 - € 712 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Club Med Punta Cana 4*
Aantal kamers: 631
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Club Med, dus je kunt je reserveringen bij Club Med Punta Cana met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Club Med Punta Cana Hotel Punta Cana
Punta Cana Club Med
Club Med Dominican Republic

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?