24 september 2017 beoordeeld

Wij hebben een geweldige vakantie gehad. Voor de 2e maal naar dit mooie resort geweest waar je aan niks te kort komt. Ontvangst en inchecken gaat super snel waar je tevens al een lekkere welkomscocktail krijgt. Kamer word elke dag schoongemaakt
, mini bar elke dag aangevuld. Al het personeel van schoonmaakster tot tuinman en overig personeel super vriendelijk. Tijdens het de overplaatsing door orkaan Irma problemen gehad met de deur van onze nieuwe kamer, gelijk kwam jerry van de receptie aan om ons te helpen en Willis van het animatieteam is ook echt een topgozer. Tijdens orkaan Irma hebben wij ons door het personeel en het optreden van het resort ons geen moment onveilig gevoeld. We werden goed op de hoogte gehouden door middel van brieven. Ook tijdens de orkaan werd er super voor ons gezorgd en direct na het ergste gevaar mochten we weer gaan eten in de eetzaal en had iedereen weer een lekkere warme maaltijd.

Ik kan gelukkig maar 1 'min' puntje noemen die eigenlijk niet eens echte minpuntje is. Ten eerste sta je in het alla cart restaurant binnen 45/60 minuten buiten met 3 gangen achter je kiezen en het was niet eens druk/vol.

Ter verbetering; het schoonmaakpersoneel en het onderhoud wat basis Engels zou toch wel fijn zijn. Wij hadden problemen met onze deur en dat is toch lastig uitleggen als alleen iemand bye kan.

Verder aanrader voor absoluut iedereen!

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Community-Princess, General Manager van Bavaro Princess All Suites Resort, Spa & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 september 2017

Dear Daphne1990.
Thank you for your feedback.
We are glad that you choose Bavaro Princess as your tourist destination and we bhighly appreciate all the compliments regarding our hotel and all the advantages it offers. At the same time we do apologize for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying with us.
We invite you to join our community visiting our Facebook fan page Hotel Bavaro Princess to become part of our family.
We are looking forward to be your host on your next trip to Dominican Republic.
Sincerely,

15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

September 2017, 13 dagen in Bavaro Pricess verbleven.
Super vakantie gehad! Mooi hotel, aardig personeel. Lekker eten, mooi strand en lekker weer.

Animatie team was geweldig
Melvin
Willis
Victoria
Justin Bieber (wellington)

Super bedankt en tot snel!

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Community-Princess, General Manager van Bavaro Princess All Suites Resort, Spa & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 september 2017

Dear Michele F.
Thank you for sharing the comments of your stay at Bavaro Princess.
We are glad that you choose our property as your holiday destination as well as for all the compliments regarding our hotel facilities. It is wonderful to read that you had a great holiday and you could take advantage of everything we offer.
We invite you to join our community visiting our Facebook fan page Hotel Bavaro Princess and become part of our great family and interacting with our staff. We will forward your gratitude and greetings to all our staff members you mentioned as they will be happy knowing from you
We are looking forward to receive you again on your next trip to Dominican Republic.

14 september 2017 beoordeeld

Na enkele jaren geen vakantie gehad te hebben, hier heerlijke 2 weken rust gehad.
Alles top geregeld, schoon, netjes en mooie kamers met alle voorzieningen.
Met orkaan IRMA duidelijke begeleiding gehad en heeft het personeel alles gedaan om iedereen te vermaken.

Met inchecken geholpen door Robin, wie zodra er problemen waren alles deed om ons te helpen en te begeleiden.

We werden elke ochtend en avond opgewacht door Maxima en Raoul van het Hispaniola restaurant. welke elke dag met een lach er stonden en ons top service gave en Felix die s'avonds de lekkerste beef met knoflook maakte met een grote glimlach. Zeker een aanrader om te eten met elke dag een thema avond.

Voor de rest echt een super accommodatie!!

Hans en Priscilla

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Community-Princess, General Manager van Bavaro Princess All Suites Resort, Spa & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 september 2017

Dear Hans H.
Thank you for leave us the comments of your stay at Bavaro Princess.
We invite you to join our community visiting our Facebook fan page Hotel Bavaro Princess and become part of our great family and interacting with our staff. We will forward your greetings to our staff members you mntioned as they will be happy knowing from you.

2 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was onze eerste kennismaking met de Dominicaanse Republiek. Bavaro Princess is zeker een aanrader. Ter plaatse hebben wij een upgrade gevraagd naar Platinum. Zo hadden we een grotere accommodatie wat toch wel aangenamer is.
De restaurants waren top. Enkel minpuntje was dat het in de "A la carte" restaurants heel snel moest gaan. Appetizer, voorgerecht, hoofdgerecht en dessert moesten erdoor in amper 50 minuten. Wel reserveren om wachttijden te vermijden!
De service was ook goed. Eventuele problemen werden snel opgelost. Het treintje in het resort is handig om van de ene kant naar de andere kant te geraken. Resort is heel groot, goed onderhouden met prachtige vogels. Altijd plaats aan het zwembad en het strand.
Opletten voor de "Time sharing" mannen. Op hun hemdje staat er "ask me I'm local". Zijn heel opdringerig om je mee te lokken. Niets tekenen! Zelfs al beweren ze te werken voor het hotel!
Last but not least de animatie. Heel aangename mensen en wat een moves! Willis heeft mij zelfs op de dansvloer gekregen en leren dansen! Ik ben altijd iemand die aan de zijlijn blijft maar het is hem gelukt! Hopelijk lukt het hem om de volgende keer mijn echtgenoot te laten dansen.
Willis haalt het gewoon uit je met zijn spontane babbel en toffe verhalen over de Dominicaanse Republiek. We hopen dat hij er volgend jaar nog zal zijn! We keren zeker en vast terug!

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Community-Princess, General Manager van Bavaro Princess All Suites Resort, Spa & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 september 2017

Dear Manuela V.
Thank you for posting a review of your recent stay at Bavaro Princess.
We would like to thank you for having chosen our resort as your tourist destination. and for all the compliments regarding our Platinum package and all the advantages this great service offers. At the same time we would like to extend our most sincere apologies for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying within us. We appreciate all your suggestions in order to take corrective action.
We invite to join our community visiting our Facebook fan page Hotel Bavaro Princess and become part of our great Princess family.
We hope to have another opportunity to receive you when you return to the Caribbean.
Honestly,

31 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel heeft gewoon alles wat een paradijs nodig heeft
Het hotel is zeer proper en dat alles om je een goede vakantie te geven
En dat is wel zeer goed gelukt
De animatie was gewoon top zeer vriendelijk, ze wilden met iedereen kennis maken en nieuwe talen leren
En natuurlijk moet de beste animator ever leren kennen ... Willis hij houdt van zijn job en doet alles om je te amuseren al je in een slechte bui bent helpt hij je er door heen en dat telt ook voor de andere animatoren
Het is een echte aanrader voor gezinnen met kinderen

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Community-Princess, General Manager van Bavaro Princess All Suites Resort, Spa & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 september 2017

Dear Tilly M.
Thank you for leave us the comments of your stay at Bavaro Princess.
We invite you to join our community visiting our Facebook fan page Hotel Bavaro Princess and become part of our great family and interacting with our staff. We will forward your greetings to Willis as he will be happy knowing from you.