“Fantastische vakantie, AANRADER”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Bavaro Princess All Suites Resort, Spa & Casino
Beoordeeld als nr. 35 van 113 hotels in Punta Cana
Eco-leadersNiveau Zilver
4 oktober 2017 beoordeeld

Na een prima vlucht met TUI in de star-class én de verplichte tussenlanding op Puerto Plata zijn wij aangekomen in Punta Cana. Een groot verschil tussen de beide vliegvelden, de eerste is amateuristisch te noemen.

Een kleine 3 kwartier na het vertrek per bus vanaf het vliegveld van Punta Cana kwamen wij aan bij Bavaro Princess Beach. Het inchecken ging helemaal geweldig. Tegelijkertijd een wifi-ontvanger gereserveerd voor pick-up de volgende ochtend (let op: in de kamer ligt brochure met een voucher die $ 5,00 korting geeft!).
Zie toe op een zwarte wifi-ontvanger, de witte functioneren niet correct (4 versleten….).

Wanneer de financiën het toelaat, boek Platinum, dit geeft een aantal voordelen. Boek dit wel in Nederland bij de touroperator, ter plaatse is het een wel heel dure kwestie per persoon! Vooral de ligging van de Villa-kamers zijn enorm centraal, bij een trein-halte. Meer belangrijk kan zijn dat je bijna gewoon kunt doorlopen bij alle restaurants.
De badjassen etcetera, de Platinum Lounge en Platinum beach club zijn meer voor de bla-bla mensen die graag hun leren armbandje tonen. Op het Platinum strand lig je erg afgelegen en de Platinum Lounge is niet erg druk bezocht door het hoge gehalte Amerikanen die zich daar de gehele dag verzamelen. Wachttijden bij de restaurants zijn er bijna niet meer bij de 2e shift (rond 19.00-19.30 TIP).

Wij hadden de mazzel dat er wat foutjes gemaakt waren door het hotel en kregen 2 villa’s toegewezen in het Platinum gedeelte in plaats van 2 villa’s elders. Fantastische lokatie, kamer 84-3 en 84-4 liggen heel centraal en waren prima te bewonen door ons gezin (5 personen). Kluis is groot genoeg voor laptops en meerdere camera's).

Gedurende ons gehele verblijf hebben wij geen enkele last van “time-sharing” mannen óf venters op het strand gehad.
Wel enorme overlast van de (in het weekend) bezoekende dominicanen, voor hen is het een door centerparcs. En zo gedraagt zich men dan ook, schreeuwen en zelfs het laten drijven van ontlasting in het zwembad, jammerrrrr.

Restaurants:

Top én een aanrader is het Tanuki restaurant, heerlijk eten! (3-gangen menu).
Top én een 2e aanrader is het Oriental Sakura restaurant, iets minder dan het Tanuki restaurant (3-gangen menu).
Door ons overgeslagen is het Pescador vis-restaurant (wel 3-gangen menu).
Gezellig met muzikaal optreden en lekker italiaans eten in het Italiano Bella Pasta restaurant (3-gangen menu).
Bij het strand lekker vlees en carpaccio gegeten bij El Gaucho (3-gangen menu).
Lunchen en avondeten is geweldig in het buffetrestaurant La Hispaniola, wisselende buffetten.
Een grote teleurstelling was het Chopin Restaurant, koud eten, kip, vis. Koks werken daar niet met passie en er zijn een aantal mensen ziek geworden van het voedsel...
Bij het strand is een keurige Snack Mc Princess, lekker snacks, vooral voor de kids.

Het hotel straalt rust uit en je krijgt hier een prima vakantie geboden, het weekend is helaas echt minder door de locals (vooral bij het strand).
Keurig strand, fantastisch onderhouden tuinen alsook de flora & fauna. Prachtige natuur!

Wij hebben onze excursies geboekt bij het nederlandse bedrijf Seavistours Bayahibe. Fantastisch geregeld en dat kun je doen vooraf vanuit Nederland. Check vooral hun FB-site.

KORTOM! EEN FANTASTISCHE VAKANTIE GEHAD!!!

Kamertip: Probeer in de omgeving van de 80-0 nummers een kamer te boeken! Bovenste etage is heerlijk!
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
Community-Princess, General Manager van Bavaro Princess All Suites Resort, Spa & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 oktober 2017

Dear Riche1965.
Thank you for posting a review of your recent stay at Bavaro Princess.
We would like to thank you for having chosen our resort as your tourist destination and for all the compliments regarding our hotel facilities. At the same time we would like to extend our most sincere apologies for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying within us.
We invite to join our community visiting our Facebook fan page Hotel Bavaro Princess and become part of our great Princess family.
We hope to have another opportunity to receive you when you return to the Caribbean.

24 september 2017 beoordeeld

Wij hebben een geweldige vakantie gehad. Voor de 2e maal naar dit mooie resort geweest waar je aan niks te kort komt. Ontvangst en inchecken gaat super snel waar je tevens al een lekkere welkomscocktail krijgt. Kamer word elke dag schoongemaakt
, mini bar elke dag aangevuld. Al het personeel van schoonmaakster tot tuinman en overig personeel super vriendelijk. Tijdens het de overplaatsing door orkaan Irma problemen gehad met de deur van onze nieuwe kamer, gelijk kwam jerry van de receptie aan om ons te helpen en Willis van het animatieteam is ook echt een topgozer. Tijdens orkaan Irma hebben wij ons door het personeel en het optreden van het resort ons geen moment onveilig gevoeld. We werden goed op de hoogte gehouden door middel van brieven. Ook tijdens de orkaan werd er super voor ons gezorgd en direct na het ergste gevaar mochten we weer gaan eten in de eetzaal en had iedereen weer een lekkere warme maaltijd.

Ik kan gelukkig maar 1 'min' puntje noemen die eigenlijk niet eens echte minpuntje is. Ten eerste sta je in het alla cart restaurant binnen 45/60 minuten buiten met 3 gangen achter je kiezen en het was niet eens druk/vol.

Ter verbetering; het schoonmaakpersoneel en het onderhoud wat basis Engels zou toch wel fijn zijn. Wij hadden problemen met onze deur en dat is toch lastig uitleggen als alleen iemand bye kan.

Verder aanrader voor absoluut iedereen!

• Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
Community-Princess, General Manager van Bavaro Princess All Suites Resort, Spa & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 september 2017

Dear Daphne1990.
Thank you for your feedback.
We are glad that you choose Bavaro Princess as your tourist destination and we bhighly appreciate all the compliments regarding our hotel and all the advantages it offers. At the same time we do apologize for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying with us.
We invite you to join our community visiting our Facebook fan page Hotel Bavaro Princess to become part of our family.
We are looking forward to be your host on your next trip to Dominican Republic.
Sincerely,

15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

September 2017, 13 dagen in Bavaro Pricess verbleven.
Super vakantie gehad! Mooi hotel, aardig personeel. Lekker eten, mooi strand en lekker weer.

Animatie team was geweldig
Melvin
Willis
Victoria
Justin Bieber (wellington)

Super bedankt en tot snel!

Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
Community-Princess, General Manager van Bavaro Princess All Suites Resort, Spa & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 september 2017

Dear Michele F.
Thank you for sharing the comments of your stay at Bavaro Princess.
We are glad that you choose our property as your holiday destination as well as for all the compliments regarding our hotel facilities. It is wonderful to read that you had a great holiday and you could take advantage of everything we offer.
We invite you to join our community visiting our Facebook fan page Hotel Bavaro Princess and become part of our great family and interacting with our staff. We will forward your gratitude and greetings to all our staff members you mentioned as they will be happy knowing from you
We are looking forward to receive you again on your next trip to Dominican Republic.

14 september 2017 beoordeeld

Na enkele jaren geen vakantie gehad te hebben, hier heerlijke 2 weken rust gehad.
Alles top geregeld, schoon, netjes en mooie kamers met alle voorzieningen.
Met orkaan IRMA duidelijke begeleiding gehad en heeft het personeel alles gedaan om iedereen te vermaken.

Met inchecken geholpen door Robin, wie zodra er problemen waren alles deed om ons te helpen en te begeleiden.

We werden elke ochtend en avond opgewacht door Maxima en Raoul van het Hispaniola restaurant. welke elke dag met een lach er stonden en ons top service gave en Felix die s'avonds de lekkerste beef met knoflook maakte met een grote glimlach. Zeker een aanrader om te eten met elke dag een thema avond.

Voor de rest echt een super accommodatie!!

Hans en Priscilla

• Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
Community-Princess, General Manager van Bavaro Princess All Suites Resort, Spa & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 september 2017

Dear Hans H.
Thank you for leave us the comments of your stay at Bavaro Princess.
We invite you to join our community visiting our Facebook fan page Hotel Bavaro Princess and become part of our great family and interacting with our staff. We will forward your greetings to our staff members you mntioned as they will be happy knowing from you.

2 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was onze eerste kennismaking met de Dominicaanse Republiek. Bavaro Princess is zeker een aanrader. Ter plaatse hebben wij een upgrade gevraagd naar Platinum. Zo hadden we een grotere accommodatie wat toch wel aangenamer is.
De restaurants waren top. Enkel minpuntje was dat het in de "A la carte" restaurants heel snel moest gaan. Appetizer, voorgerecht, hoofdgerecht en dessert moesten erdoor in amper 50 minuten. Wel reserveren om wachttijden te vermijden!
De service was ook goed. Eventuele problemen werden snel opgelost. Het treintje in het resort is handig om van de ene kant naar de andere kant te geraken. Resort is heel groot, goed onderhouden met prachtige vogels. Altijd plaats aan het zwembad en het strand.
Opletten voor de "Time sharing" mannen. Op hun hemdje staat er "ask me I'm local". Zijn heel opdringerig om je mee te lokken. Niets tekenen! Zelfs al beweren ze te werken voor het hotel!
Last but not least de animatie. Heel aangename mensen en wat een moves! Willis heeft mij zelfs op de dansvloer gekregen en leren dansen! Ik ben altijd iemand die aan de zijlijn blijft maar het is hem gelukt! Hopelijk lukt het hem om de volgende keer mijn echtgenoot te laten dansen.
Willis haalt het gewoon uit je met zijn spontane babbel en toffe verhalen over de Dominicaanse Republiek. We hopen dat hij er volgend jaar nog zal zijn! We keren zeker en vast terug!

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
Community-Princess, General Manager van Bavaro Princess All Suites Resort, Spa & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 september 2017

Dear Manuela V.
Thank you for posting a review of your recent stay at Bavaro Princess.
We would like to thank you for having chosen our resort as your tourist destination. and for all the compliments regarding our Platinum package and all the advantages this great service offers. At the same time we would like to extend our most sincere apologies for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying within us. We appreciate all your suggestions in order to take corrective action.

31 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel heeft gewoon alles wat een paradijs nodig heeft
Het hotel is zeer proper en dat alles om je een goede vakantie te geven
En dat is wel zeer goed gelukt
De animatie was gewoon top zeer vriendelijk, ze wilden met iedereen kennis maken en nieuwe talen leren
En natuurlijk moet de beste animator ever leren kennen ... Willis hij houdt van zijn job en doet alles om je te amuseren al je in een slechte bui bent helpt hij je er door heen en dat telt ook voor de andere animatoren
Het is een echte aanrader voor gezinnen met kinderen

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
Community-Princess, General Manager van Bavaro Princess All Suites Resort, Spa & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 september 2017

Dear Tilly M.
Thank you for leave us the comments of your stay at Bavaro Princess.
We invite you to join our community visiting our Facebook fan page Hotel Bavaro Princess and become part of our great family and interacting with our staff. We will forward your greetings to Willis as he will be happy knowing from you.

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Exelente vakantie bestemming voor jong en oud. Gezellige stranden, actieve of rustige excursies. Een goed product tegen muggen en eventueel andere insecten is wel aan te raden om in de koffer te steken van thuis uit.
Wij zijn al 2 keer in dit prachtige resort geweest, en gaan zeker terug. Platinum is eigelijk een must. De meerprijs is het meer dan waard.

Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
Community-Princess, General Manager van Bavaro Princess All Suites Resort, Spa & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 augustus 2017

Dear Black V.
Thank you for posting a review of your recent stay at Bavaro Princess.
We would like to thank you for having chosen our resort as your tourist destination. and for all the compliments regarding our Platinum package and all the advantages we offer. At the same time we would like to extend our most sincere apologies for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying within us. We appreciate all your suggestions in order to take corrective action.
Bavaro Princess All Suites Resort, Spa and Casino.

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Punta Cana bekeken
Grand Bahia Principe Bavaro
nr. 62 van 113 in Punta Cana
10.749 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Bavaro Princess All Suites Resort, Spa & Casino geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Bavaro Princess All Suites Resort, Spa & Casino

Adres: Av. Italia, Playas de Bavaro | La Altagracia, Punta Cana 23000, Dominicaanse Republiek
Locatie: Caraïben > Dominicaanse Republiek > La Altagracia Province > Punta Cana
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Casino en gokken Fitnesscentrum / sportruimte Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 22 casinohotel in Punta Cana
Nr. 30 beste resorthotel in Punta Cana
Nr. 31 hotel aan het strand in Punta Cana
Nr. 31 spahotel in Punta Cana
Nr. 33 luxe hotel in Punta Cana
Nr. 34 eco-hotel in Punta Cana
Nr. 36 romantisch hotel in Punta Cana
Prijsklasse: € 150 - € 322 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Bavaro Princess All Suites Resort, Spa & Casino 4*
Aantal kamers: 808
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Bavaro Princess All Suites Resort, Spa & Casino met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Bavaro Princess Dominican Republic
Bavaro Princess Hotel Dominican Republic
Bavaro Princess All Suites Resort Spa & Casino
Princess Hotel Punta Cana

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?