“Wederom geweldig”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
TRS Turquesa Hotel
Beoordeeld als nr. 41 van 114 hotels in Punta Cana
Eco-leadersNiveau Platina
19 juni 2017 beoordeeld

Personeel is ontzettend gastvrij en vriendelijk. Niks is ze teveel. Kamers zij ruim (als je de kans hebt neem vooral een swim-up zo vanuit je kamer het zwembad in) restaurant Chantarelle ennGourmet zijn alleen voor de gasten van Turquesa en hier kan je in alle rust heerlijk eten. Vooral de menukaart voor de lunch bij Gourmet is geweldig. De kamers worden byzonder goed schoongemaakt zoals alles in dit hotel. De openbare ruimtes zijn spik en span. De tuinen rondom het complex worden goed bijgehouden. Soms moet je de jongens van het zwembad er even bij roepen om de bladeren uit het bad te vissen maar dat doen ze het ook direct. De Spa en gym zij na de renovatie zeker de moeite waard om te gaan bezoeken.
Groot MINPUNT: dit jaar voor het eerst om de 5 meter rondom de swim-up's muziekboxen waaruit van 09.00 tot 21.00 uur muziek staat te blehren. Geen lekkere achtergrondmuziek maar je waant je 12 uur in de disco. Niks lekker rustig opstarten met een kop koffie op je terras. Vragen of de muziek zachter kan was moeilijker dan een afspraak met de Paus inplannen. Niemand voelde zich verantwoordelijk. Zelfs tijdens de Siesta ging het maar door. Eindelijk ging de muziek zachter om na 3! Dagen weer harder te gaan. Voorgaande jaren had je muziek bij de bars, zwembaden, lobby's en als je rust wilde zat je heerlijk bij de swim-up's. De muziek hoeft niet uit want er zijn mensen die het heerlljk vinden maar kan het niet van 10.00 tot 17.00 en tijdens Siesta uit.

Kamertip: Neem een swim-up
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
Sachenca N, Director de Relaciones con Clientes van TRS Turquesa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juni 2017

Dear 925Karin,

First of all, thanks a lot for choosing once again The Royal Suites Turquesa by Palladium as your preferred destination , as well as, by the precious time you have taken to post your review.

We are delighted to learn that your expectations were met and our staff went the extra mile in order to offer you a great experience, as usual.

On the other hand, we truly lament not having been able to surpass your expectations with some of our services this time. We regret that unexpected disturbs regarding the music had interfered with the whole course of your stay so we have determined a prompt supervision to the topics which have directly affected your experience in order to keep on improving the quality of our services.

Thanks once more for having chosen us as your preferred destination and we hope to have the opportunity to serve you once again in the future to offer you a much memorable stay.

Sachenca N.
Hospitality Coordinator

28 februari 2017 beoordeeld

de kamer vonden we wat gedateerd en het zwembad voor onze kamer(swimup)vonden we niet al te proper(vuile randen en bladeren in het zwembad)verder vonden wij het een zeer mooi resort waar het zeer lekker eten was(le chantrenelle kunnen wij alleen maar aanbevelen)bij de italiaan drongen ze te hard aan om dure wijn te verkopen,de mensen zijn hier zeer vriendelijk en zouden alles voor je doen,witte stranden,blauwe zee,palmbomen.........
het was een mooie vakantie

Kamertip: swimup kamer
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
ltajes, Manager van TRS Turquesa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 maart 2017

Dear Mr. Gino b,

Thank you very much for sharing a positive review regarding The Royal Suites Turquesa by Palladium, it pleased us greatly that it has been a memorable one.

It is a great pleasure to know that we have been able to provide a relaxing holiday, that's exactly our goal, making each of our guests go home with the desire to repeat the experience. Your specific comments have been shared with my management team in order to prevent these situations from occurring again.

We take advantage of this marvelous opportunity to invite you once again to keep on discovering the tropical colors of the Caribbean in an exceptional luxurious setting, relax on the beach and let yourself be pampered by our specialists of wellness.

Very truly yours,

27 februari 2017 beoordeeld

We hebben hier een geweldige vakantie beleefd. Alles wat ik over dit hotel kan zeggen is positief, het is een geweldig plaats. Het voelt als of je in de middle of nowhere bent, de natuur, dieren en zee... Het is een luxe hotel waarin de gastronomie zeer hoog is. Alle werknemers zijn super vriendelijke en heel attent naar de client toe.
In het hotel palladium palace daarintegen... Banana, de baas van het animatie team maakte me belachelijk tegenover alle andere vakantiegangers.

Maar met uitzondering op dit voorgeval had ik een geweldige vakantie.

Het hotel royal suites is ronduit geweldig, elke avond een andere cocktail presentatie, bbq gedurende de middag en natuurlijk het personeel.
Romel en Almudena van receptie, Daniela van het thematisch restaurant chantarel, en zo vele meer.

• Verbleef: Februari, 2017, reisde met vrienden

Lieber FamilieBoon,

Wir bedanken uns sehr, weil Sie eine positive Bewertung von unserem The Royal Suites Turquesa by Palladium geteilt haben. Es freut uns sehr dass Ihr Aufenthalt bei uns unvergesslich wurde.

Es ist eine groβe Freude zu wissen, dass wir es geschafft haben, einen erholsamen Urlaub zu bieten, das ist genau unser Ziel. So dass jeder einzelne unserer Gäste nach Hause geht, mit dem Wunsch diese Erfahrung zu wiederholen. Ihre sehr spezifische Anmerkungen habe ich mit meinem Managementteam schon geteilt, um ein erneutes Auftreten dieser Situationen zu verhindern.

Wir nutzen diese wunderbare Gelegenheit, um Sie noch einmal zu uns einzuladen, um die tropische Farben der Karibik zu entdecken, in einer außergewöhnlichen luxuriösen Einrichtung. Entspannen Sie sich am Strand und lassen Sie sich von unseren Wellness Spezialisten verwöhnen.

Mit freundlichen Grüßen,

30 januari 2017 beoordeeld

Zeer goed verblijf. Lekker eten, vers fruit, super cocktails, mooi en groot domein, butler service. Swimup suites zijn zeker de meerprijs waard! Mooie en rustige zwembaden en strand. We hebben van ons verblijf genoten!

• Verbleef: Januari, 2017, reisde met familie
ltajes, Manager van TRS Turquesa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 maart 2017

Liebe Annievermeersch,

Als erstes möchten wir uns bei Ihnen bedanken, dass Sie Ihren Urlaub bei uns im The Royal Suites Turquesa by Palladium verbracht haben und auch dafür, dass Sie sich die Zeit genommen haben uns Ihre Eindrücke zu schildern.

Es freut uns sehr, dass die freundlichkeit über unsere unserer Mitarbeiter hat Sie einen schönen Urlaub bei uns verbringen konnten und wir hoffen sehr, Sie in Zukunft wieder als Gast bei uns begrüβen zu dürfen.

Sonnige Grüβe aus Bavaro,

13 januari 2017 beoordeeld

Jammer genoeg waren er een aantal renovatiewerken aan de gang tijdens ons tweede verblijf. Het Spa centrum met fitnessruimte werd gerenoveerd en opende pas op onze laatste dag. Ook was het door onderhoudswerken niet mogelijk om buiten te eten.
Positieve punten:
- Zeer persoonlijke service en heel vriendelijk personeel.
- Kwaliteit van producten. Internationale dranken zoals Grand Marnier, Baileys…
- Rustige omgeving en hotel gasten.
- Mooi onderhouden tuinen.
- Gezonde detox drankjes bij het ontbijt.
Wijzigingen tegenover vorig jaar:
- De saxofonist die vorig jaar voor een fantastische sfeer in de lobby zorgde, werkt elders. De huidige animatie is ondermaats.
- 1 butler per twee gebouwen. Dit was onvoldoende om de service te garanderen tijdens de drukke periode dat wij er waren. We moesten problemen meermaals melden vooraleer ze werden opgelost (vb. tickets reservaties à la carte restaurants).
- Vorig jaar was er vrolijke plaatselijk muziek tijdens het ontbijt en de lunch. Nu voornamelijk muziek van Adèle. Dit begint na een paar dagen toch wel te vervelen.
- We dachten dat de gratis flessen drank in de kamer afgeschaft waren. Maar na bijna een week kwamen we tot de conclusie dat de onze vergeten waren. Na twee keer vragen hebben we ze op de kamer ontvangen.
Aandachtspunten:
- Het ontbijt is prima, maar twee weken hetzelfde zonder afwisseling.
- Er waren meermaals problemen met het water. De eerste dag hadden we enkel heet water om ons mee te wassen, andere keren enkel koud.
- De room service na 23u biedt enkel pizza, hamburgers, hot dog ed. aan. Wat lichter verteerbare maaltijden of een broodje op het menu zou welkom zijn. Wij maakten hier gebruikt van op onze eerste dag aangezien we te laat arriveerden om nog ergens te eten. We moest een uur wachten op het eten en de bodem van de pizza was aangebrand.
- Bewaar je ‘room key’ niet bij je smartphone ed. Dit is de reden waarom de kaart zo vaak dienst weigert en je terug moet naar de receptie om de kaart opnieuw te activeren.
- Het gedeelte voor de Royal Suites gasten op het strand dient beter aangegeven te worden. Nu zijn er heel vaak misverstanden. Niet-Royal Suites gasten met en zonder kinderen komen zich op dit gedeelte installeren in de cabana’s.
- Als je reserveert voor een à la carte restaurant moet je alle niet-Royal Suites gasten die staan aan te schuiven en niet kunnen reserveren voorbij steken om binnen te gaan. Misschien kan er een apart aanmeldpunt komen om deze vervelde situatie te voorkomen.
Enkel de restaurants La Chanterelle en Gourmet in het Royal Suites gedeelte zijn adults only. Enkele andere aan te raden à la carte restaurants zijn de Braziliaan, show coocking bij de Japanner en het nieuwe Indische restaurant.

• Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
ltajes, Gerente van TRS Turquesa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 januari 2017

Dear Deborah,

Very truly yours,

9 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed hotel, goede ontvangst, riendelijke bediening, lekker etenen drank,roomservice perfect, lekker coctails, goede barkeepers zeer. Erzorgde zwembaden, mooi strand, komen ooit terugkingkong dan ingwas een formidable animatie

Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
ltajes, Gerente van TRS Turquesa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 januari 2017

Dear Thierry,

Thank you very much by sharing a positive review regarding The Royal Suites Turquesa by Palladium, it pleased us greatly that it has been a memorable one. We are so glad that you have felt accommodated by the excellent performance done by our team.

We hope to have the opportunity to offer you our services again in the future.

7 januari 2017 beoordeeld

Zeer mooi complex zeer proper goede ontvangst en zou zeker terugkomen ze hebben altijd glimlach op gezicht .zeer mooi strand lekker eten zeer goede ontvangst .mooi mooi complex zowel voor oudere en de andere complexen oke

• Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
ltajes, Gerente van TRS Turquesa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 januari 2017

Dear zagerijdespiegelaere,

We hope to have the opportunity to offer you our services again in the future.

Resident Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Punta Cana bekeken
Paradisus Punta Cana Resort
nr. 25 van 114 in Punta Cana
13.641 beoordelingen
Prijzen weergeven

In TRS Turquesa Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over TRS Turquesa Hotel

Adres: Avda. Francia s/n | Playas de Bavaro, Higuey, Punta Cana 23000, Dominicaanse Republiek (Voorheen The Royal Suites Turquesa)
Telefoonnummer:
Locatie: Caraïben > Dominicaanse Republiek > La Altagracia Province > Punta Cana
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Selectie dranken Zakencentrum met internettoegang Casino en gokken Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kitchenette Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 12 eco-hotel in Punta Cana
Nr. 25 casinohotel in Punta Cana
Nr. 35 romantisch hotel in Punta Cana
Nr. 35 beste resorthotel in Punta Cana
Nr. 37 hotel aan het strand in Punta Cana
Nr. 39 luxe hotel in Punta Cana
Prijsklasse: € 188 - € 378 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4,5 ster(ren) — TRS Turquesa Hotel 4.5*
Aantal kamers: 372
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, TripOnline SA, Expedia en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij TRS Turquesa Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
The Royal Suites Turquesa By Palladium Hotel Punta Cana
Royal Hotel Punta Cana

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?