Occidental Caribe(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Barcelo Bavaro Beach - Adults Only(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Zoetry Agua Punta Cana(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 501 per nacht.

Paradisus Palma Real Golf & Spa Resort(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 31% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 31% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 428 per nacht.

• Inclusief ontbijt
Paradisus Punta Cana Resort(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
Occidental Punta Cana(Bavaro)
  • Inclusief ontbijt
The Reserve at Paradisus Palma Real(Punta Cana)(Heel veel waar voor je geld!)
Bookit.com
28 februari 2017 beoordeeld

de kamer vonden we wat gedateerd en het zwembad voor onze kamer(swimup)vonden we niet al te proper(vuile randen en bladeren in het zwembad)verder vonden wij het een zeer mooi resort waar het zeer lekker eten was(le chantrenelle kunnen wij alleen maar aanbevelen)bij de italiaan drongen ze te hard aan om dure wijn te verkopen,de mensen zijn hier zeer vriendelijk en zouden alles voor je doen,witte stranden,blauwe zee,palmbomen.........
het was een mooie vakantie

Kamertip: swimup kamer
  • Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
ltajes, Manager van TRS Turquesa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 maart 2017

Dear Mr. Gino b,

Thank you very much for sharing a positive review regarding The Royal Suites Turquesa by Palladium, it pleased us greatly that it has been a memorable one.

It is a great pleasure to know that we have been able to provide a relaxing holiday, that's exactly our goal, making each of our guests go home with the desire to repeat the experience. Your specific comments have been shared with my management team in order to prevent these situations from occurring again.

We take advantage of this marvelous opportunity to invite you once again to keep on discovering the tropical colors of the Caribbean in an exceptional luxurious setting, relax on the beach and let yourself be pampered by our specialists of wellness.

Very truly yours,

27 februari 2017 beoordeeld

We hebben hier een geweldige vakantie beleefd. Alles wat ik over dit hotel kan zeggen is positief, het is een geweldig plaats. Het voelt als of je in de middle of nowhere bent, de natuur, dieren en zee... Het is een luxe hotel waarin de gastronomie zeer hoog is. Alle werknemers zijn super vriendelijke en heel attent naar de client toe.
In het hotel palladium palace daarintegen... Banana, de baas van het animatie team maakte me belachelijk tegenover alle andere vakantiegangers.

Maar met uitzondering op dit voorgeval had ik een geweldige vakantie.

Het hotel royal suites is ronduit geweldig, elke avond een andere cocktail presentatie, bbq gedurende de middag en natuurlijk het personeel.
Romel en Almudena van receptie, Daniela van het thematisch restaurant chantarel, en zo vele meer.

• Verbleef: februari 2017, reisde met vrienden

Lieber FamilieBoon,

Wir bedanken uns sehr, weil Sie eine positive Bewertung von unserem The Royal Suites Turquesa by Palladium geteilt haben. Es freut uns sehr dass Ihr Aufenthalt bei uns unvergesslich wurde.

Es ist eine groβe Freude zu wissen, dass wir es geschafft haben, einen erholsamen Urlaub zu bieten, das ist genau unser Ziel. So dass jeder einzelne unserer Gäste nach Hause geht, mit dem Wunsch diese Erfahrung zu wiederholen. Ihre sehr spezifische Anmerkungen habe ich mit meinem Managementteam schon geteilt, um ein erneutes Auftreten dieser Situationen zu verhindern.

Wir nutzen diese wunderbare Gelegenheit, um Sie noch einmal zu uns einzuladen, um die tropische Farben der Karibik zu entdecken, in einer außergewöhnlichen luxuriösen Einrichtung. Entspannen Sie sich am Strand und lassen Sie sich von unseren Wellness Spezialisten verwöhnen.

Mit freundlichen Grüßen,

L. Tajes
Resident Manager

30 januari 2017 beoordeeld

Zeer goed verblijf. Lekker eten, vers fruit, super cocktails, mooi en groot domein, butler service. Swimup suites zijn zeker de meerprijs waard! Mooie en rustige zwembaden en strand. We hebben van ons verblijf genoten!

• Verbleef: januari 2017, reisde met familie
ltajes, Manager van TRS Turquesa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 maart 2017

Liebe Annievermeersch,

Als erstes möchten wir uns bei Ihnen bedanken, dass Sie Ihren Urlaub bei uns im The Royal Suites Turquesa by Palladium verbracht haben und auch dafür, dass Sie sich die Zeit genommen haben uns Ihre Eindrücke zu schildern.

Es freut uns sehr, dass die freundlichkeit über unsere unserer Mitarbeiter hat Sie einen schönen Urlaub bei uns verbringen konnten und wir hoffen sehr, Sie in Zukunft wieder als Gast bei uns begrüβen zu dürfen.

Sonnige Grüβe aus Bavaro,

13 januari 2017 beoordeeld

Jammer genoeg waren er een aantal renovatiewerken aan de gang tijdens ons tweede verblijf. Het Spa centrum met fitnessruimte werd gerenoveerd en opende pas op onze laatste dag. Ook was het door onderhoudswerken niet mogelijk om buiten te eten.
Positieve punten:
- Zeer persoonlijke service en heel vriendelijk personeel.
- Kwaliteit van producten. Internationale dranken zoals Grand Marnier, Baileys…
- Rustige omgeving en hotel gasten.
- Mooi onderhouden tuinen.
- Gezonde detox drankjes bij het ontbijt.
Wijzigingen tegenover vorig jaar:
- De saxofonist die vorig jaar voor een fantastische sfeer in de lobby zorgde, werkt elders. De huidige animatie is ondermaats.
- 1 butler per twee gebouwen. Dit was onvoldoende om de service te garanderen tijdens de drukke periode dat wij er waren. We moesten problemen meermaals melden vooraleer ze werden opgelost (vb. tickets reservaties à la carte restaurants).
- Vorig jaar was er vrolijke plaatselijk muziek tijdens het ontbijt en de lunch. Nu voornamelijk muziek van Adèle. Dit begint na een paar dagen toch wel te vervelen.
- We dachten dat de gratis flessen drank in de kamer afgeschaft waren. Maar na bijna een week kwamen we tot de conclusie dat de onze vergeten waren. Na twee keer vragen hebben we ze op de kamer ontvangen.
Aandachtspunten:
- Het ontbijt is prima, maar twee weken hetzelfde zonder afwisseling.
- Er waren meermaals problemen met het water. De eerste dag hadden we enkel heet water om ons mee te wassen, andere keren enkel koud.
- De room service na 23u biedt enkel pizza, hamburgers, hot dog ed. aan. Wat lichter verteerbare maaltijden of een broodje op het menu zou welkom zijn. Wij maakten hier gebruikt van op onze eerste dag aangezien we te laat arriveerden om nog ergens te eten. We moest een uur wachten op het eten en de bodem van de pizza was aangebrand.
- Bewaar je ‘room key’ niet bij je smartphone ed. Dit is de reden waarom de kaart zo vaak dienst weigert en je terug moet naar de receptie om de kaart opnieuw te activeren.
- Het gedeelte voor de Royal Suites gasten op het strand dient beter aangegeven te worden. Nu zijn er heel vaak misverstanden. Niet-Royal Suites gasten met en zonder kinderen komen zich op dit gedeelte installeren in de cabana’s.
- Als je reserveert voor een à la carte restaurant moet je alle niet-Royal Suites gasten die staan aan te schuiven en niet kunnen reserveren voorbij steken om binnen te gaan. Misschien kan er een apart aanmeldpunt komen om deze vervelde situatie te voorkomen.
Enkel de restaurants La Chanterelle en Gourmet in het Royal Suites gedeelte zijn adults only. Enkele andere aan te raden à la carte restaurants zijn de Braziliaan, show coocking bij de Japanner en het nieuwe Indische restaurant.

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
ltajes, Gerente van TRS Turquesa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 januari 2017

Dear Deborah,

Very truly yours,

9 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed hotel, goede ontvangst, riendelijke bediening, lekker etenen drank,roomservice perfect, lekker coctails, goede barkeepers zeer. Erzorgde zwembaden, mooi strand, komen ooit terugkingkong dan ingwas een formidable animatie

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
ltajes, Gerente van TRS Turquesa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 januari 2017

Dear Thierry,

Thank you very much by sharing a positive review regarding The Royal Suites Turquesa by Palladium, it pleased us greatly that it has been a memorable one. We are so glad that you have felt accommodated by the excellent performance done by our team.

We hope to have the opportunity to offer you our services again in the future.

Receive warm greetings from Paradise!

L. Tajes
Resident Manager