“Fantastisch uitzicht over de Chavon en leuk stadje”
Beoordeling van Altos de Chavon

Altos de Chavon
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 143,75*
Vanaf
Tourtocht in Punta Cana: Catalina Island, Altos ...
Geclassificeerd als nr. 1 van 14 dingen om te doen in La Romana
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen, Kluisjes / opslag, Voedsel te koop
Attractiegegevens
31 mei 2018 beoordeeld

Je rijdt de hele Casa de Campo over en uiteindelijk kom je bij nagemaakt stadje La Rom ana.....waar je een fantastisch uitzicht hebt over de Chavon. Leuk stadje, opvallend weinig mensen, een min theater waar allerlei grote artiesten optreden zoals Beyoncee, Rihanna etc. De mini Cathedraal wordt vaak gebruikt in videoclips...klein marktje en paar restaurants.

18 januari 2016 beoordeeld

Moet het gezien hebben en zeker als je in casa de campo blijft. En het uitzicht van de dey fore... Is prachtif.

9 december 2015 beoordeeld

Altos de Chavon is sinds kort geprivatiseerd.
De entree is thans bij de luxe resort "Casa de Campo".
Hier werden wij brutaal aangesproken door de bevelingsbeambte om toch maar z.s.m. de weg vrij te maken. We doorverwezen naar een nabijgelegen kantoortje. Hier aangekomen werd ons verstaan gegeven dat we US$ 25,00 (!!!) per persoon voor de entree moesten betalen. Een schandalige entree-prijs voor een nagamaakte amphitheater.
In geen 25 jaar dus en zijn dus onverrichter zake weer teruggereden naar ons hotel.

26 september 2015 beoordeeld

Deze uitstap is een aanrader bij goed weer. Heel mooi een dorpje aan het water. Er zitten ook vrouwen met typische klederdracht van ginder.

Bekijk meer beoordelingen
3 december 2013 beoordeeld

men rekent onwetende toeristen $25 ingang, waar je eigenlijk voor $5 binnen kan!!! indien men uitleg eist belt men (zogezegd) de (enkel spaanstalige) eigenaar die droogweg besluit met "ik heb u niets te zeggen, dit is de prijs en er zijn geen teruggaven"

Reizigers die Altos de Chavon bekeken, bekeken ook

La Romana, La Romana Province
Parque Nacional del Este, La Altagracia Province

La Romana, La Romana Province
Puerto Plata, Puerto Plata Province

In Altos de Chavon geweest? Deel je ervaringen!