Beoordeeld op 24 april 2018 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, uitgebreid en gevarieerd eten op verschillende locaties in het hotel. Keuken verdiend een pluim. Top.
Opletten bij strandwandeling als men de riviertjes kruist, dit zijn open riolen. Beter de brug nemen via opstap aan landzijde.
Op die manier komt men langs locale winkeltjes. Deze zijn de enige welke men te voet vanuit het hotel kan bereiken. Elke avond optreden van life band en avond show. Hotel is zeer proper, men is steeds aan het poetsen. Bij drukte aan de avondbar heeft men de neiging om eerst de personen welke fooi geven te bedienen waardoor anderen lang moeten wachten op drinken. De toiletten worden overal elk uur gepoetst. De badkamers zijn aan vernieuwing toe, maar voldoen. De flamingo’s naast de bar zijn leuk om te zien.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 12 september 2017

Zeer mooi hotel met extreem vriendelijk personeel en een fantastische keuken. Tal van shows en dag bezigheden maken van je verblijf een boeiende periode. Zeer gevarieerde keuken in buffetvorm aangevuld met enkele a la carte restaurants. Zeer romantische omgeving (vooral 's avonds) en tof personeel.

Verbleef: april 2017
Beoordeeld op 1 augustus 2017 via mobiele applicatie

Op dit moment zijn wij hier op vakantie,
Kamer 8014 begaande grond 23 dagen.

Fijne kamer met goede airco.

Eten is zeer goed en leuk gezellig animatie team!

Onze kinderen van 12 en 14 vermaken zich goed hier.

In Puerto Plata kan je gewoon rustig rondlopen.

De sigaren fabriek van Vivonte Cigars is een goeie aanrader. Tevens hier een prive taxi geregeld (Alberto). Heeft ons veel laten zien in de buurt en is een heel stuk goedkoper dan andere.

Top Hotel!

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 6 april 2017

Dit Hotel word aangegeven met 5 sterren waarbij ik deze zeker niet waardig vind. De kamers zijn vochtig we hebben een hele week een ont vochtiger in de kamer gehad staan die goed zijn werk heeft gedaan. Liters water werden eruit gezogen. De kamers waren niet echt schoon, met name de badkamer daarbij zeer aan renovatie toe. De douche is in bad waar je in moet gaan staan daarbij onhandig vast te klikken en draait telkens het douchen weg waarbij je druk bent om je af te douchen. De strandligbedden zijn vrijwel allemaal doorgezakt, deze zijn van een doek voorzien die doorhangt.
De pluspunten vooral de zeer goede keuken met genoeg variatie! TOP! Ook het aanbod van alles inclusief is bijzonder royaal te noemen.
Buiten het resort is er weinig te zien of te beleven. Het spa-gedeelte is best oké, vraag naar masseuse Mikaury ze kan goed masseren. Wel vreemd dat tijdens de massage gewoon mensen in en uit lopen.
Iberostar is bezig om klanten te winnen wereldwijd, ze willen je strikken met een klantenkaart te kopen om zo een bepaalde korting voor in de toekomst te verkrijgen en ook om VIP met extra betaling van upgrade te boeken. Wij hebben ons dit verhaal aangehoord maar vinden dit aandringen van managers en meerdere personen die ons wilden opdringen van dergelijke kaart ongepast en geeft een bijsmaak aan keten Iberostar!

Kamertip: geef aan bij inchecken dat je een rustige kamer wilt, mijd nabijheid van pool. Kamers stranduitzicht is upgrade.
  • Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 13 juli 2016

't Beste hotel in deze regio, en daarbuiten ben je direct tussen het lokale volk. (wat niet gezegd kan worden van hotels in Punta Cana, waar je gekluisterd bent tussen de 4 muren van 't hotel). Een super-all-in-formule, voldoende variatie in eten en drinken op elk moment van de dag, 24u/24u, 7d/7d. Van aan de ingang tot aan het strand is alles netjes verzorgd en onderhouden. Service is op-en-top, en er is voor elk wat wils, zowel rust op 't strand of in de SPA-ruimte, als actie en fun met het animatieteam. Genoeg uitstappen te doen in de directe en wijde omgeving. Vriendelijke bevolking.

• Verbleef: september 2015, reisde alleen
QualityManagerDR, QUALITY MANAGER van Iberostar Costa Dorada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2016

Beste gast,

Wij waarderen uw vriendelijkheid om het delen van uw prachtige verblijf in IBEROSTAR Costa Dorada.

Er is niets meer de moeite waard dan ontvangt de positieve reacties van onze gasten, in het bijzonder van degenen die al weten hoe onze diensten en faciliteiten zijn.

Het maakt ons er trots op om te weten dat alle inspanningen die we maken voor onze gasten tevreden zijn de moeite waard. Uw reactie is gedeeld met mensen die je genoemd en het hele team, we zijn er zeker van dat dit zal hen aanmoedigen om door te gaan het geven van een uitstekende service.

Nogmaals, ik dank u en we hopen de mogelijkheid om je snel weer te dienen.

Beste wensen,

Quality Manager Online