12 september 2017 beoordeeld

Zeer mooi hotel met extreem vriendelijk personeel en een fantastische keuken. Tal van shows en dag bezigheden maken van je verblijf een boeiende periode. Zeer gevarieerde keuken in buffetvorm aangevuld met enkele a la carte restaurants. Zeer romantische omgeving (vooral 's avonds) en tof personeel.

Verbleef: april 2017
1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op dit moment zijn wij hier op vakantie,
Kamer 8014 begaande grond 23 dagen.

Fijne kamer met goede airco.

Eten is zeer goed en leuk gezellig animatie team!

Onze kinderen van 12 en 14 vermaken zich goed hier.

In Puerto Plata kan je gewoon rustig rondlopen.

De sigaren fabriek van Vivonte Cigars is een goeie aanrader. Tevens hier een prive taxi geregeld (Alberto). Heeft ons veel laten zien in de buurt en is een heel stuk goedkoper dan andere.

Top Hotel!

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
6 april 2017 beoordeeld

Dit Hotel word aangegeven met 5 sterren waarbij ik deze zeker niet waardig vind. De kamers zijn vochtig we hebben een hele week een ont vochtiger in de kamer gehad staan die goed zijn werk heeft gedaan. Liters water werden eruit gezogen. De kamers waren niet echt schoon, met name de badkamer daarbij zeer aan renovatie toe. De douche is in bad waar je in moet gaan staan daarbij onhandig vast te klikken en draait telkens het douchen weg waarbij je druk bent om je af te douchen. De strandligbedden zijn vrijwel allemaal doorgezakt, deze zijn van een doek voorzien die doorhangt.
De pluspunten vooral de zeer goede keuken met genoeg variatie! TOP! Ook het aanbod van alles inclusief is bijzonder royaal te noemen.
Buiten het resort is er weinig te zien of te beleven. Het spa-gedeelte is best oké, vraag naar masseuse Mikaury ze kan goed masseren. Wel vreemd dat tijdens de massage gewoon mensen in en uit lopen.
Iberostar is bezig om klanten te winnen wereldwijd, ze willen je strikken met een klantenkaart te kopen om zo een bepaalde korting voor in de toekomst te verkrijgen en ook om VIP met extra betaling van upgrade te boeken. Wij hebben ons dit verhaal aangehoord maar vinden dit aandringen van managers en meerdere personen die ons wilden opdringen van dergelijke kaart ongepast en geeft een bijsmaak aan keten Iberostar!

Kamertip: geef aan bij inchecken dat je een rustige kamer wilt, mijd nabijheid van pool. Kamers stranduitzicht is upgrade.
  • Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
13 juli 2016 beoordeeld

't Beste hotel in deze regio, en daarbuiten ben je direct tussen het lokale volk. (wat niet gezegd kan worden van hotels in Punta Cana, waar je gekluisterd bent tussen de 4 muren van 't hotel). Een super-all-in-formule, voldoende variatie in eten en drinken op elk moment van de dag, 24u/24u, 7d/7d. Van aan de ingang tot aan het strand is alles netjes verzorgd en onderhouden. Service is op-en-top, en er is voor elk wat wils, zowel rust op 't strand of in de SPA-ruimte, als actie en fun met het animatieteam. Genoeg uitstappen te doen in de directe en wijde omgeving. Vriendelijke bevolking.

• Verbleef: september 2015, reisde alleen
QualityManagerDR, QUALITY MANAGER van Iberostar Costa Dorada, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juli 2016

Beste gast,

Wij waarderen uw vriendelijkheid om het delen van uw prachtige verblijf in IBEROSTAR Costa Dorada.

Er is niets meer de moeite waard dan ontvangt de positieve reacties van onze gasten, in het bijzonder van degenen die al weten hoe onze diensten en faciliteiten zijn.

Het maakt ons er trots op om te weten dat alle inspanningen die we maken voor onze gasten tevreden zijn de moeite waard. Uw reactie is gedeeld met mensen die je genoemd en het hele team, we zijn er zeker van dat dit zal hen aanmoedigen om door te gaan het geven van een uitstekende service.

Nogmaals, ik dank u en we hopen de mogelijkheid om je snel weer te dienen.

Beste wensen,

Quality Manager Online
IBEROSTAR Dominicaanse Republiek

29 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas had ik meer verwacht van dit hotel. De kamers waren aan renovatie toe. Animatie rond zwembad was luidruchtig. Kamers aan de zwembadzijde niet aan te raden ivm hotelgasten die om 6 uur in de ochtend met ligbedden beginnen te schuiven.
Eten was goed. Personeel erg Amerikaans georiënteerd (daar krijgen ze tenslotte tips van)

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
QualityManagerDR, Quality Manager van Iberostar Costa Dorada, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juli 2016

Beste gast,

Dank u voor de tijd neemt om ons te voorzien van uw feedback.

We echt excuses als we de verwachtingen in bepaalde aspecten van het hotel zijn gevallen. Houd er rekening mee dat uw opmerkingen zijn erg belangrijk voor ons en ik zal ze delen met de juiste management team om ervoor te zorgen dat we beginnen met het nemen van stappen om dingen te maken better.We zijn dankbaar dat u ons op de hoogte van uw teleurstelling hebben gemaakt omdat het ons zal helpen het verbeteren van onze service.

We hopen dat de mogelijkheid om uw gastheer weer in de toekomst.

Oprecht,

Kwaliteitsmanager