26 april 2017 beoordeeld

mooi hotel zeer goed eten kamers prima alleen geen nederlander alleen americanen maar die zitten bijna niet op het strand maar dicht bij de bar met een heeeelr grote thermos beker
ne 1030 niet veel meer te beleven

Kamertip: 1322 is een hele mooie kamer je zit hier bijna op het strand
  • Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
16 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn net terug van twee weken op dit resort. Het hotel is proper, dicht aan het strand en vlakbij puerto plata. Je kunt voor slechts 20 pesos, stukje lopen om het afgeschermde playa dorada te verlaten, naar Puerto plata. Cabarete, stuk verder rijden voor 60 pesos. Het eten is uitstekend!! Mensen heel vriendelijk. Toch vond ik de strandverkopers, hoewel niet opdringerig, te zeer aanwezig op t strand. Om de vijf minuten werd je aangesproken en dat vond ik teveel van het goeie. De kamers waren prima alleen de bedden zeer slecht! Animatie bij het zwembad erg aanwezig en Amerikaans georiënteerd. Moet je van houden. Al met al een hele fijne tijd gehad. Paradise island en de watervallen zeker bezoeken!

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
15 april 2017 beoordeeld

Dit resort valt op door een gemoedelijke sfeer en een bijzonder enthousiast animatie team. Shorty en Carlos zijn toppers.
Hulpvaardigheid van de supervisor is geweldig.
De kamers zijn dik in orde. Grote bedden , een goede sanitaire voorziening en de dagelijkse verschoning.
De restaurants zijn gezellig , wel zou de airco enige graden hoger mogen worden ingesteld. We zijn er tenslotte voor de warmte.
Strand is dichtbij, de ligbedden zijn niet geweldig. De verkopers lopen je bijkant plat met allerlei handelswaar maar met een glimlach gaan ze door.
De zee is absoluut ongeschikt voor snorkelaars. Er ligt veel aangespoeld hout etc.
De taxi naar de stad vanaf de resort is veel te duur, neem bij de hoofdweg de locale buurtbus. Een bijzondere belevenis voor slechts 50 peso pp. Laat je niet tillen!
Kwaliteit van dit vervoer is niet Nederlands, zo ook het aantal max passagiers.

Kamertip: Vraag om kamer 9148 of daar eenzelfde type van. Dit zijn de grotere kamers, scheelt aanzienlijk
  • Verbleef: april 2017, reisde met familie
25 januari 2017 beoordeeld

deze hotel is gewoon super alles top ,personeel top,gewoon dit heb ik nog nooit gezien in hotel en ben al verschillende malen weggeweest,ik had me laten wijsmaken om upgrad te doen van gewone kamer naar super kamer maar dat ik zeker niet nodig, gewoon om volgende jaar terug te gaan en nu voor 14 dagen ipv 10 dagen

Kamertip: gewoon kiezen waard voor je geld
  • Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
9 januari 2017 beoordeeld

Gran Ventana Beach Resort is een echte aanrader voor alle leeftijden! Het animatieteam maakt er elke dag een feestje van. Ze organiseren leuke activiteiten en in de avond mooie shows! Alex Versace was één van de medewerkers in het animatie team, hij is geweldig! Hij maakte ons elke dag aan het lachen. Het eten is goed en het personeel is erg vriendelijk. We komen zeker nog een keer terug in dit hotel!
Gran Ventana ligt dicht bij Puerto Plata, een leuke plaats!

Kamertip: Kamer met uitzicht op het grote zwembad is de perfecte plek!
  • Verbleef: december 2016, reisde met vrienden