8 januari 2017 beoordeeld

Prima hotel voor goede prijs. In regenseizoen via Duitsland waren wij ca 1100 Euro kwijt pp voor 1 dagen all in incl. vlucht. Voor deze prijs was dit een goed hotel Er zijn kamers met ongunstige ligging bij lawaai van zwembad en restaurant, voornamelijk op begane grond. Wij hadden een heerlijke kamer, geen overlast en zeer goede bedden. Op balkon kan je prima zitten. Je moet dit hotel denk ik waarderen als prima 3 sterren hotel volgens Ned. maatstaf. Eten was echt erg goed veel keuze en veel fruit en groente en soep. Restaurant is open naar het strand toe dus dat is een echt pluspunt. Annimatie is denk ik prima als je kinderen hebt, verder niet teveel van voorstellen. Voor kluisje op kamer betaal je 5 Euro per dag en deze sluit je met sleutel af dus kan je zelf overwegen of t nut heeft. In koeling elke dag 2 flessen water. Douche even laten lopen en dan is het lekker warm.
Oja, ik zou wel altijd voor minimaal superior kamer gaan. Wifi is ook 5 Euro per dag per apparaat. Dit hotel is 1 van de 15 hotels van Playa Dorada. Je kan over het strand een eindje lopen tot laatste hotel en dan geven ze aan vanaf waar er geen beveiliging meer is.
Wij hebben over het algemeen heerlijk weer gehad omdat het voornamelijk s nachts regende, maar het kan in dit seizoen ook wel echt minder zijn. Ze hebben HBO dus je kan dan wel film kijken :)
Excursies zijn niet goedkoop maar prima georganiseerd.

Kamertip: minimaal Superior. geen hoekkamer ivm aggregator
  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Francis I, Guest Relations Manager van Grand Paradise Playa Dorada, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 januari 2017

Thank you very much for taking the time to tell us how much you enjoy your vacation. The entire staff is very appreciative when they received praises for their efforts in assuring clients satisfaction.
We look forward to welcoming you again,

29 september 2016 beoordeeld

Had een kamer met zeezicht geboekt en betaald, Bij aankomst ondergebracht in een vieze kamer ( tandpasta en haren nog in de wastafel) Uitzicht op dak restaurant en luchtkokers. Na veel moeite een andere kamer gekregen voor 1 nacht. Schoner maar met een aftands kapot keukenblok. Pas de volgende dag na aankomst de geboekte zeezichtkamer betrokken. Mooi uitzicht, schoon en ruim. Op verzoek een waterkoker gevraagd, niet standaard in de kamer. Door deze ontvangst en bij moeilijkheden bij het vertrek, reden een openstaande rekening van 18 dollar!!! die ik niet contant con voldoen en ook niet met mijn Visacard kon betalen omdat er in het hotel de pincode bij gevraagd werd. In de shop van het hotel kon ik gewoon zonder pin met Visa betalen. Weinig medewerking van de receptie om tot overeenstemming te komen. Gelukkig net op tijd de pincode kunnen achterhalen en de 18 dollar kunnen betalen. Zeer onaangename en angstige momenten ook omdat door dit oponthoud mijn transfer naar het vliegveld te laat zou kunnen zijn. Tip controleer dus altijd de pincode van de creditcard ook al kun je ergens anders zonder pin met Visa betalen. Nu waarscijnlijk niet meer. Pinnen is een probleem.

Kamertip: Vraag naar een zeezichtkamer Oceeanfront! Geen liften aanwezig.
  • Verbleef: maart 2016, reisde alleen
Francis I, Guest Relations Manager van Grand Paradise Playa Dorada, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 oktober 2016

Dear guest,
Grand Paradise sincerely appreciates your comments because our priority is to provide the best possible services to all our visitors. We apologize for not satisfying your expectation during your recent vacation, but we are certain that we would be able to so in the future, because the general consensus of all visitors is a very high level of satisfaction.
Thank you again for your comments, and we assure you that we will work very hard to improve on the observations you made.
Our best regards,

9 juli 2016 beoordeeld

heerlijke vakantie gehad. groot ruim strand schone kamers en iedere dag wat anders te eten. Er is genoeg te doen op dit resort en het staat op een groot beveiligd terrein. Er is een animatieteam en een groot zwembad. bijna 24 uur perdag kun je ergens wel wat te eten halen. Geen drukte bij de bar omdat het er 4 barren zijn. Weinig nederlanders en europeanen. Vooral veel canadezen die er vakantie vieren. Een top vakantie gehad!

Kamertip: kamers op 4e verdieping zijn erg ruim maar hebben geen balkon. kamers met zeezicht hebben de rustigste en mooiste ligging.
  • Verbleef: april 2016, reisde met een partner
5 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

heerlijk weer.
erg schoon hotel en erg vriendelijke mensen. goede service.
het weer voor deze tijd van het jaar is erg goed te doen 29 graden en de zon is regel matig te zien.
de zee is heerlijl van temperatuur en het strand is erg goed onderhouden.
mooie kamers en genoeg ruimte voor al je koffers.
de bedden liggen goed en zijn ruim.
de restaurants zijn erg goed en het eten is erg gevarieerd.
het animatie team is er erg gezellig en is er voor jong en oud wat te doen.
ze zijn super gezellig en altijd in voor een praatje. Carlos Almonte .olman walter yajairo yancarlos yonatan yanet jael Rafael zorgen ervoor dat je geen moment op de dag verveelt. voetbal, mini golf, waterpolo, karaoke, ping pong alles is mogelijk en organiseren ze op een leuke manier.
het zwembad is erg gezellig en het water is heerlijk. de jacuzzi is een plus punt. over de heledag word er heerlijke ontspannende muziek gedraaid.
elke avond organiseren ze leuke avonden met een mini disco voor de kleintjes en daarna voor de ouderen.
wij hebben ons erg vermaakt en komen cker terug hier.
bedankt voor alles goede zorgen en tot snel.

Verbleef: december 2015, reisde met vrienden
5 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier 9 dagen geweest en hebben er erg van genoten!
Heerlijk weer prachtig strand en een super animatie team zeker Carlos Almonte .Olman yancarlos Jael yajairo walter yonatan Rafael yanet
ze betrekken iedereeen erbij zoals jong en oud!

Het enigste wat wij hebben gemist op het resort is een pinautomaat. Als je geld wilt pinnen moet je naar het winkelcentrum waar of de pinautomaten het niet doen of je word geholpen door mensen van daar. Heel raar..

Maar verder een super vakantie gehad met mijn vriend.

Verbleef: december 2015, reisde met een partner