“Heerlijk!”

Batik Asli Indonesian restaurant
Geclassificeerd als nr. 143 van 339 Restaurants in Willemstad
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke gado gado gegeten ip een leuke stek achter caracasbaaiweg. Helaas niet te zien vanaf de weg maar heerlijk gegeten!! Aanrader

17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten besteld ruim van te voren en op de avond afgehaald
Was zeer goed verzorgd maar dat kan je wel aan de eigenaar overlaten
We hadden 22 gasten en iedereen was voldaan en alles smaakte uitstekend en het feest was geslaagd en mijn verjaardag ook
Wij komen regelmatig bij Batik Asli omdat we houden van een zeer goede indonesche keuken

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk eten en super vriendelijke mensen. Vriendelijkheid van alle mensen en een uitgebreide kaart. Voor ons take away in makkelijke verpakking(geen pladtic zakken). Eten was goed van smaak en heel erg betaalbaar. Ze verdienen een betere lokatie want ze zijn vamaf de weg niet te zien. Ons bezoek is zeker voor herhaling. Heerlijk gegeten

2 mei 2018 beoordeeld

Aan de Caracasbaaiweg bij afslag naar Montagna gelegen Indisch restaurant met een uitstekende rijsttafel en andere Indische gerechten. Goede, attente bediening en redelijke prijzen.

Datum van bezoek: februari 2018
30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Telefonisch wilden we een rijsttafel bestellen. Een paar wijzigingen vroegen we. Dat was niet mogelijk. Begrijp ik. Daarom deden we een andere bestelling. Op de vraag wat een bepaald gerecht inhield, kwam het antwoord: probeer je het nu weer? Dat is niet zo vriendelijk, want er was geen kwade intentie. Hoe dan ook, besteld, opgehaald en heerlijk gegeten.

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Batik Asli Indonesian restaurant bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao

In Batik Asli Indonesian restaurant geweest? Deel je ervaringen!