“Gezellig”
Beoordeling van Douwe Egberts cafe

Douwe Egberts cafe
Geclassificeerd als nr. 71 van 318 Restaurants in Willemstad
Beschrijving: Douwe Egberts cafe is gelegen in het oude Rif Fort .In de schaduw van onze parasols kunt u genieten van een heerlijk ontbijt, lunch of een keuze maken uit onze vele koffie variaties met ons zelf gemaakte appeltaart. Uiteraard serveren wij ook allerlei frisdranken en hebben een keuze uit 4 verschillende biertjes. Donderdag vrijdag en zaterdagavond is er live muziek in het Rif Fort. Op ons aangrenzende terras heeft u daar een prima zicht op en kunt u onder het genot van een heerlijk drankje genieten van de Caraibische klanken, en als u wilt.......een dansje maken. See you at the DE cafe !!
4 weken geleden beoordeeld

Antilliaanse gezelligheid met Hollandse koffie. Na het eten nog even een dessert of koffie drinken met vrienden. Het was er druk met `live` muziek. Een geweldig gezellige sfeer. Vlotte vriendelijke bediening. De koffie was prima. De Irish koffie, zonder suiker, perfect. Ik wil koffie, ook Irish koffie, zonder suiker.
Kortom een gezellige avond met leuke muziek.

18 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echte douwe egberts koffie met appelpunt wat je bijna een appeltaart kunt noemen zo groot. Vriendelijk personeel.

9 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Koffie: Top
Jus: aardig
Eten: knap dat je als Nederlander een tosti, croissant en een broodje roomkaas met ham kunt verzieken

Douwe E, Eigenaar van Douwe Egberts cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 juni 2018

Goedemorgen,
Tot mijn schrik zag ik dat het ontbijt bij ons slecht is bevallen, alle 3 nog wel.
Dat zijn wij niet gewent zoals u aan de andere beoordelingen kunt zien.
Jammer dat u niet meteen naar ons toe bent gekomen, mijn vrouw was aanwezig.
Bent u nog op het eiland?, kom dan dinsdag bij ons langs dan zetten wij het recht.
Mvg
Douwe Egberts cafe

11 april 2018 beoordeeld

Gezellig een smoothie en cola gedronken, prijs-kwaliteit hiervan zeker dik ok.
Vriendelijke bediening, ze rekenen geen extra fooi aan op kasticket zoals op veel andere plekken wel het geval is. Zelf iets achtergelaten gezien het top was voor ons.

17 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kun je genieten van een heerlijke kop koffie of een lekkere maaltijd, vriendelijk personeel. Gezellig terras.

Reizigers die Douwe Egberts cafe bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao

Willemstad, Curaçao

In Douwe Egberts cafe geweest? Deel je ervaringen!