“Voor een prima pasta of pizza!”
Beoordeling van Pizza Mare

Pizza Mare
Geclassificeerd als nr. 22 van 327 Restaurants in Willemstad
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke plek aan de Mambo boulevard. Toen wij er waren was het een beetje rustig maar als het druk is moet het heel gezellig zijn. Een prima afwisseling op al de andere restaurants en voor mijn zoon die pizza liefhebber is helemaal top. Pizza was goed, pasta een beetje dunne saus en de smaak kan wat voller maar het was prima te eten. Ik had een pasta met kip en ik moet zeggen dat ze niet zo gierig zijn met kip als in Nederland want die zat rijkelijk tussen mijn pasta.

Pizzamare, Director de Relaciones con Clientes van Pizza Mare, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juni 2018

Thank you very much for your comment.

26 mei 2018 beoordeeld

Heerlijke gegeten bij dit restaurant, En ik had geen pizza maar een pasta gerecht. Dit gerecht van mij was erg lekker op smaak gebracht. Van mijn andere tafelgenoten waar sommige wel een pizza hadden besteld, waren ook zeer tevreden. Houd je van Italiaans eten dan is dit zeker een aanrader.

Pizzamare, Director de Relaciones con Clientes van Pizza Mare, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2018

Thank you for your comment!

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een drukwerk locatie. Geen gezellige locatie.
De pizza’s zijn redelijk goed.
Krokant gebakken, goed belegd en lekker van smaak.
Personeel kijken niet de vrolijk maar ze werken wel door.
We hadden knoflookbrood, 2 goede pizza’s, 1x biertje en 1x fris voor naf. 77,-

Prima om even een pizza-tje te gaan eten!

Pizzamare, Director de Relaciones con Clientes van Pizza Mare, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2018

Thanks for your comment, we will take it as a recommendation :)

16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben nu twee keer gegeten bij Pizza Mare en het viel niet tegen. Ik snap niet dat sommige mensen het predikaat vreselijk afgeven. Er zijn in Nederland betere pizzeria’s te vinden, maar we zijn niet in Nederland. De bodem was dun en krokant, de pizza was goed belegd en had een lekkere smaak. Ik zou het met een 7,5 beoordelen.
Ik kan het met een gerust hart aanbevelen.

Thanks for your comment, for us it is a pleasure to serve you!

3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 2 worden een kleine tegenvaller. Eindige wat lekker was waren gerechten van kids pizza Margarita en spaghetti. Calamaris hard en zwart gebakken rest van pizza’s zout en echt niet lekker.

We regret that you have not had a rewarding experience, we appreciate your comment.

Reizigers die Pizza Mare bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao

In Pizza Mare geweest? Deel je ervaringen!