Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

MauriceWi ...
Maastricht, Nederland
1 beoordeling
“Niet meer dit appartement”
Beoordeeld op 27 februari 2016 voor een verblijf in Februari, 2016

Op eerste oog lijkt het appartement in orde te zijn.
Echter wat we tegen kwamen.

- slecht gepoetst. Je moet wel $75 dollar betalen voor schoonmaken, maar we vonden veel stof. Zelfs achter het bed lag kleding dat niet van ons was.

- afdekplaatjes van wandcontactdoos ontbraken. (als je goed kijkt zie je het ook op 1 van de foto's van de slaapkamer.

- deuren van de douche konden niet verschuiven of zeer moeilijk. Geklaagd. Tweede dag kwam iemand kijken (wij moesten thuis blijven ervoor). Kon het niet maken. Elf dagen later 3 dagen voor we naar huis gingen wilde hij weer komen. Zouden weer moeten blijven. We hebben bedankt ervoor.

- er kwamen mensen kijken voor appartement te kopen. Of we thuis konden blijven.

- Wasmachine deed het niet of erg slecht.

- Magnetron stuk.

- op gegeven moment ook geen gas meer. Bleek dat gasfles leeg was, maar geen uitleg gekregen hoe het allemaal werkt. Zelf nog moeten uitvinden dat het het via een gasfles ging.

- Er zou wifi zijn. Dit klopt. Als je buiten voor op balkon staat en naar voren leunt.
In kamer, zwembad of op balkon achter bij het zitje 0,0 dekking.

- we kregen geen compromis voor de problemen.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: Locatie
Minpunten: Schoonmaken, zaken die zouden moeten werken.
Je leeftijdgroep 35-49
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Nee.
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja

Reizigers zijn enthousiast over deze hotels in Willemstad

Prijzen weergeven
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
/ Nacht
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren