“Geweldige service en top medewerkers”
Beoordeling van Madero Ocean Club

Madero Ocean Club
Geclassificeerd als nr. 24 van 339 Restaurants in Willemstad
Beschrijving: Madero Ocean Club is een lifestyle brand dat de elementen van het dineren, entertainment, muziek, mode, hedendaagse kunst, en technologie combineert, waar ieder individu zijn eigen rol in speelt. Kom en geniet van een avontuurlijke belevenis die bestaat uit unieke, exclusieve, complexe, en creatieve gerechte, cocktails, en service.
21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Meerdere keren gegeten, zowel lunch en diner, en gelegen bij Madero Ocean Club. En wij vinden het met één woord: fantastisch! De service met name van Laura en Iwan waren geweldig! De menu kaart is heel gevarieerd.
De ribeye foccacia is zeker een aanrader. En niet te vergeten heerlijke cocktails.

Datum van bezoek: mei 2018
Team-Madero, Public Relations Manager van Madero Ocean Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2018

Hi John,

Hartelijk dank voor je leuke review! De complimenten zullen zeker doorgegeven worden aan Laura en Iwan. Tot volgende keer!

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele mooie plek aan de mambo boulevard naast de diverse feesten kun je hier ook erg lekker eten. Ook leuk om middag aan het strand of zwembad te liggen

Datum van bezoek: mei 2018
Team-Madero, Guest Relations Manager van Madero Ocean Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 mei 2018

Dag Youri,

Bedankt voor het schrijven van deze review.

Wellicht tot snel!

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuk ingericht, vreemd dat je het zoetwater zwembad niet mag gebruiken, we hadden reeds 45nag en 5x 6nag entree afgerekend en we mochten geen gebruiken maken van de de overige faciliteiten Verveld was wel dat het strand om de twee uur overspoeld Werd met Amerikaanse toeristen welke werden aan gevoerd door de cruiseschepen, weg was de rust.. verder is het erg over priced.. je mag toch wel iets verwachten als je 75 nag entre moet betalen om op Een strandje te liggen.. Jan Thiel daar in tegen betaal je alleen je bedje en geen entree... en de service is zeker zo goed.. bediening was matig en meerdere malen kort af alsof ze absoluut geen zin hadden.

Dag Jan,

Hartelijk dank voor het schrijven van de deze review. Uiteraard is iedereen van harte welkom om gebruik te maken van al onze faciliteiten. Voor sommige faciliteiten rekenen wij een meerprijs, dit is o.a. voor het zwembad. Om gebruik te maken van het zwembad betaald men 35 gulden per persoon/ per bedje. Dit is dan inclusief een flesje water, wat vers fruit en een handdoek. De prijzen voor de bedjes op het strand zijn iets lager.

Op het strand lopen de prijzen uit een van Nafl. 6 gulden voor een regular bed, 15 Nafl. voor een premium bed en 45 Nafl. voor een cabana (max. 2 volwassenen + 2 kids onder 6 jaar). De premium bedjes en de cabana's hebben ook een flesje water inclusief in de prijs.

Het cruiseseizoen is inmiddels over maar inderdaad hebben wij periodes waarbij cruiseschepen hun toeristen bij de Mambo Beach Boulevard afzetten. Hierdoor wordt vaak wat extra gezelligheid georganiseerd in de vorm van livemuziek of een dj. Het spijt ons te horen dat u dat als vervelend heeft ervaren.

Voor de volledigheid; bij Jan Thiel wordt ook een entrance fee in rekening gebracht van Nafl. 6 gulden, tenzij u in een van de hotels daar verblijft. Bij Mambo Beach wordt ook geen entree gerekend voor hotelgasten uit omringende hotels.

Rest mij nog te zeggen dat we intern overleg hebben gehad over de houding van onze bediening. Hier wordt aan gewerkt en goed op gelet. Wij trachten ernaar om het de gast zo aangenaam mogelijk te maken.

Mocht u binnenkort nog eens op Curaçao verblijven, heten wij u graag van harte welkom voor een nieuwe belevenis.

Hartelijke groet.

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles klopte bij Madero. Na teleurstellende ervaring van fishmarket bij buurman Cabana ( prijs kwaliteit klopte niet). Fijne bediening, heerlijke verse sushi en ook de ribeye was super! Lekker gezeten.

Datum van bezoek: april 2018

Beste Chris,

Hartelijk dank voor je review! Fijn dat je bij ons hebt genoten. Inderdaad hebben we iedere zondag verse sushi van 14:00 tot 22:00 uur. We hopen je wellicht in de toekomst nog eens te mogen begroeten.

28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorig jaar al goed en deze week ook al twee keer heerlijk gegeten bij Madero Ocean Club. De gerechten zijn smaakvol en van goede kwaliteit. Op Koningsdag was er een wat beperkter menu maar nog steeds topgerechten en gezellige live muziek. Complimenten!

Datum van bezoek: april 2018
Team-Madero, Guest Relations Manager van Madero Ocean Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 mei 2018

Dag Jolanda,

Bedankt voor je leuke review, fijn dat je bij ons hebt genoten!

We hopen je snel weer eens te mogen begroeten.

Hartelijke groet,

Reizigers die Madero Ocean Club bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao
Willemstad, Curaçao

In Madero Ocean Club geweest? Deel je ervaringen!