Beoordeeld op 9 augustus 2018 via mobiele applicatie

Heerlijke vakantie. Prachtig oord. We hadden een suite. Ruimte volop. Aan de voorzijde een groot balkon. Slaapkamer zowel als kamer/keuken aico. Prima ruime bedden met goede matrassen. Fijne sportruimte en welness om bij te komen na het sporten.

Datum van verblijf: juli 2018
Alicia123J, General Manager van Curacao Suites Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2018

Beste Anette,

Wat fijn om te horen dat u een geweldige vakantie heeft gehad op Curacao. We willen u bedanken voor de tijd die u heeft genomen om een review achter te laten, helaas vermoeden wij dat u dit bij het verkeerde hotel heeft gedaan.

Curacao Suites Hotel is een prachtige stadshotel midden in hartje Willemstad, in Otrobanda. Onze suites zijn ook ruim en voorzien van balkon, kamer, keuken en airco. Uiteraard beschikken de suites ook over ruime bedden met onlangs nieuwe matrassen.
Onze gasten zijn welkom bij onze buren te sporten en te genieten van de welness.

Hetgeen wat niet overeenkomt, is dat Curacao Suites Hotel niet een 'Adults only' hotel is. Curacao Suites Hotel stelt haar deuren open voor iedereen!

Nogmaals zijn we blij om te horen dat u een heerlijke tijd heeft gehad, en mocht u Curacao nogmaals bezoeken, bent u van harte welkom om bij ons in Curacao Suites Hotel te verblijven.

We hopen u te mogen ontmoeten,

Beoordeeld op 27 juli 2018

Ik had een leuke en gezellige weekend met mijn vriend bij jullie.
Het was heerlijk, we hebben echt geen klachten.. de sfeer was rustig gezellig.
We zouden graag snel weer langs komen voor een weekend.

Kamertip: Heel goed en mooi.
Datum van verblijf: juli 2018
Alicia123J, General Manager van Curacao Suites Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2018

Beste Mishalomy,

Bedankt voor de tijd die u heeft genomen om een review achter te laten. Het was ons een waar genoegen uw verblijf te verzorgen en het doet ons goed om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf in Curacao Suites Hotel.

We hopen u snel weer te verwelkomen!

Beoordeeld op 16 juli 2018

Uitstekende hotel om te verblijven heb echt genoten ontbijt perfect iedereen heel vriendelijk
Ze lossen problemen gelijk op
Mijn volgende reis verblijf ik daar weer en je bent heerlijk dichtbij bij alles want je verblijf in de stad

Datum van verblijf: juni 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Ryan G, General Manager van Curacao Suites Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2018

Beste Judi,

Het was ons een waar genoegen uw verblijf in Curacao Suites Hotel te verzorgen. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten op onze TripAdvisor pagina.

Het is fijn om te horen dat u van het gratis ontbijt heeft genoten, net als uw gehele verblijf en de service van het personeel.

Geweldig dat we u weer snel terug zullen zien, we kijken nu al uit naar uw komst!

Beoordeeld op 8 juni 2018

voor mijn alles was goed. zal snel terug gaan in de vakantie.
de otbijt was goed
de slaapkamer was schoon en alles mooi .
de personeel vriendelijk en was echt rustig, dat had ik echt nodig.
dus zezullen mijn zien heel snel

Kamertip: uitcheck kan wel iets later zijn dan 12 uur
Datum van verblijf: juni 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Ryan G, General Manager van Curacao Suites Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2018

Beste Gast,

Het is fijn om te horen dat u van het gratis ontbijt heeft genoten, net als de slaapkamer en de service van het personeel.

Geweldig dat we u weer snel terug zullen zien, we kijken nu al uit naar uw komst.

Beoordeeld op 25 mei 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben hier een topverblijf gehad 4 weken.
Vriendelijk en behulpzaam personeel,ruime schone kamers heerlijk ontbijt.
Mooie lokatie 3 min lopen naar de pontjesbrug.Dit is echt een aanrader.
Wij komen hier graag terug met de wetenschap dat in dit hotel alles goed is geregeld.

Datum van verblijf: april 2018
Ryan G, General Manager van Curacao Suites Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2018

Beste Gast,

Allereerst wil ik u nogmaals bedanken dat u voor Curacao Suites heeft gekozen als uw verblijf tijdens uw vakantie in Curacao. Het doet me goed om te lezen dat u zo heeft genoten van uw verblijf bij ons.

Hartelijk dank voor het complimenteren van onze faciliteiten, onze ideale ligging en de goede service.
Het was een ons een waar genoegen u als onze gast te hebben en zijn dankbaar dat we u nogmaals mogen ontvangen in Curacao Suites.

Bedankt voor het plaatsen van een review en dat u ons weer zal bezoeken in de toekomst. We kijken er al naar uit!