Beoordeeld op 25 mei 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben hier een topverblijf gehad 4 weken.
Vriendelijk en behulpzaam personeel,ruime schone kamers heerlijk ontbijt.
Mooie lokatie 3 min lopen naar de pontjesbrug.Dit is echt een aanrader.
Wij komen hier graag terug met de wetenschap dat in dit hotel alles goed is geregeld.

Datum van verblijf: april 2018
Ryan G, General Manager van Curacao Suites Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2018

Beste Gast,

Allereerst wil ik u nogmaals bedanken dat u voor Curacao Suites heeft gekozen als uw verblijf tijdens uw vakantie in Curacao. Het doet me goed om te lezen dat u zo heeft genoten van uw verblijf bij ons.

Hartelijk dank voor het complimenteren van onze faciliteiten, onze ideale ligging en de goede service.
Het was een ons een waar genoegen u als onze gast te hebben en zijn dankbaar dat we u nogmaals mogen ontvangen in Curacao Suites.

Bedankt voor het plaatsen van een review en dat u ons weer zal bezoeken in de toekomst. We kijken er al naar uit!

Beoordeeld op 17 april 2018 via mobiele applicatie

Hotel ligt op een centrale plek, perfect voor als je de hele dag bezig bent. Ik had een ruime kamer, ontbijt was goed verzorgd en personeel was vriendelijk.

Dit was mijn 2e keer in het zelfde hotel en als ik ooit terug kom dan verblijf ik weer bij Curaçao Suit.

Datum van verblijf: december 2017
Ryan G, General Manager van Curacao Suites Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2018

Beste Tariq,

Ik wil nogmaals bedanken dat u voor de tweede keer Curacao Suites heeft gekozen als uw verblijf tijdens uw vakantie in Curacao. Het doet me goed om te lezen dat u weer zo heeft genoten van uw verblijf bij ons.

Hartelijk dank voor het complimenteren van onze faciliteiten, onze ideale ligging en de service van het personeel. Ik zal ervoor zorgen dat ze deze complimenten te horen krijgen.

Het is een ons een waar genoegen u als onze vaste gast te hebben en we hopen dat we u nogmaals kunnen ontvangen in Curacao Suites.

Bedankt voor het plaatsen van een review en hopelijk tot snel weer!

Beoordeeld op 15 april 2018 via mobiele applicatie

Hele fijne ervaring gehad in het suites hotel. Mooie locatie midden in hartje centrum, gratis ontbijt, je kan er een auto huren. Alles ging soepel. Dikke aanrader en ik kom hier zeker vaker terug. Bedankt voor de leuke tijd curaçao suites!

Datum van verblijf: april 2018

Beste Maarten,

Hartelijk dank voor het complimenteren van onze faciliteiten, onze ideale ligging en de soepele service. Het is fijn om te lezen dat u ook heeft genoten van het gratis ontbijt dat we dagelijks aan onze gasten serveren, in combinatie met het geweldige uitzicht van ons dakterras.

Het was een ons een waar genoegen u als onze gast te hebben en we hopen dat we u nogmaals kunnen ontvangen in Curacao Suites.

Beoordeeld op 11 maart 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel midden in het centrum. Wij hadden voor 1 nacht een 4 persoonskamer met balkon! Deze was ruim en schoon.
Personeel is super vriendelijk!!
Je loopt binnen no time naar de pondjesbrug en restaurants!
Prima prijs/kwaliteits verhouding.

Datum van verblijf: maart 2018
Ryan G, General Manager van Curacao Suites Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 maart 2018

Beste Yanal,

Het was een waar genoegen om uw verblijf in Curacao Suites te verzorgen en we zijn dan ook blij om te horen dat u optimaal heeft genoten van uw verblijf van ons!

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven en deze te plaatsten op onze TripAdvisor pagina.

Bedankt voor alle complimenten, ik zal er persoonlijk voor zorgen dat het personeel deze te horen krijgt. Ze zullen het met mij eens zijn als ik zeg dat we hopen u in de toekomst weer te kunnen verwelkomen in Curacao Suites.

We hopen dat u een fijne vlucht terug naar Nederland heeft gehad!

Beoordeeld op 16 februari 2018

De kamer was super groot voor 2 personen. We hadden allebei een 2-persoonsbed. Daarnaast kregen we om de 2 dagen nieuwe handdoeken, was de keuken groot en netjes en de douche prima. We konden op elk moment meer handdoeken krijgen en er was ruimte om de auto te parkeren

Datum van verblijf: januari 2018
Ryan G, General Manager van Curacao Suites Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2018

Beste Lara,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten over uw recente verblijf in Curacao Suites.

Het is fijn om te lezen dat u heeft genoten van onze faciliteiten en voorzieningen zoals de ruime kamers en de gratis parkeergelegenheid voor het hotel. We bieden al onze gasten de mogelijkheid om de kamer dagelijks van nieuwe schone handdoeken te voorzien en inderdaad kunt u ook op elk moment van de dag extra handdoeken krijgen.

Het is goed om te lezen dat u uw verblijf als aangenaam heeft ervaren en dat u heeft genoten van de service van onze medewerkers, nogmaals bedankt dat u dit wilde delen met onze TripAdvisor community.

We zien er naar uit u weer te mogen ontvangen in de toekomst!

General manager