“Een lekker snelle boot!”
Beoordeling van Powerboat Caribbean

Powerboat Caribbean
Geclassificeerd als nr. 9 van 85 Boottochten en watersporten in Willemstad
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Beschrijving eigenaar: Powerboat Caribbean neemt je mee op een 600PK speedboot tour! We gaan drie keer per week naar Klein Curacao (Maandag, Donderdag en Zaterdag) en we doen korte trips van 2 uur waarbij we de prachtige zuidkust van Curacao laten zien. Onze boot is niet alleen snel, hij is ook heel veilig en je bent gegarandeerd niet zeeziek! Ook bieden we de mogelijkheid om de Powerboat te huren voor jouw groepje tot max 11 personen, hierbij deel je zelf je eigen tijd en bestemmingen in! Ons record naar Klein Curacao is 22 minuten maar meestal doen we er ongeveer 40 minuten over terwijl de meeste boten er minstens 1,5 uur over doen! Mensen met nek- en rugproblemen raden wij aan niet mee te gaan, dit geldt ook voor zwangere vrouwen.
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuke trip! Echt een aanrader!
We hebben de "Power up Your day Tour" gedaan en hier zie je echt al een mooi deel van Curaçao. De boot is lekker snel en in open water tegen volle vaart zie je ook vliegende vissen naast je boot. De Spaanse Waters doorvaren is de moeite! En als kers op de taart snorkelen aan de Tugboot. Zo vele vissen gezien! De MAX!
Merci voor de leuke dag Tom & Saskia

Tamara B, Owner van Powerboat Caribbean, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juni 2018

Hoi Saskia, super bedankt voor de leuke review! We zijn erg blij om te lezen dat het geweldig was en hopen jullie nog eens aan boord te mogen verwelkomen :)

Groetjes, Tamara en Irvin

26 mei 2018 beoordeeld

Top excursie met een top sfeer. Aanrader voor iedereen die een mooie trip wilt doen. Leuk gezelschap gehad waarvan de eigenaar en eigenaressen super leuk en persoonlijk waren tegen iedereen.

Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
Tamara B, Owner van Powerboat Caribbean, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2018

Super bedankt voor de leuke review, heel fijn om te horen dat jullie het leuk hebben gehad :) Tot de volgende keer? Groetjes Tamara en Irvin

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele leuke dag gehad op de powerboot van een heel leuk en aardig koppel. We hebben schildpadden, gezonken schip, de blauwe kamer en nog veel meer gezien. Plekken waar je normaal gesproken niet snel komt.
Al met al hebben we een leuke, bijzondere en vooral ook gezellige dag gehad.
Een absolute aanrader!

Super bedankt Martijn! Erg leuk om te lezen dat jullie het leuk hebben gehad! Hopelijk tot de volgende keer. Groetjes Tamara & Irvin

22 mei 2018 beoordeeld

Vandaag een beach hopping Westpunt tour gedaan met Powerboat Caribbean. Een hele leuke dag gehad met veel actie, gezelligheid en de leuke strandjes van Curaçao. Tamara en Irvin weten wat de deelnemers van de tour graag willen en alles is perfect verzorgd. Ga zo door! Wil je echt een leuke tour doen: boek de powerboat.

Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
Tamara B, Owner van Powerboat Caribbean, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2018

Hoi Eddy, super bedankt voor je enthousiaste review! Erg leuk om te horen dat de tour geweldig was en dat wij jullie een mooie dag hebben kunnen geven. We hopen jullie nog eens aan boord te hebben. Nogmaals, bedankt! Groetjes Tamara & Irvin

Bekijk meer beoordelingen
11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gave dag gehad naar het westpunt met z’n 7en . Wat een leuke eigenaren en prima verzorgd . 200% aan te raden .
Kids en wij volwassene de hele dag met een grote smile
Thnx

Tamara B, Owner van Powerboat Caribbean, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 mei 2018

Ontzettend bedankt Remco! Het was onwijs gezellig met jullie, hopelijk tot snel!!

Reizigers die Powerboat Caribbean bekeken, bekeken ook

In Powerboat Caribbean geweest? Deel je ervaringen!