Google
10 beoordelingen
vanaf US$ 99,00
vanaf US$ 499,00
Beoordeeld op 7 september 2019 via mobiele applicatie

Door de besloten ligging achter een afgesloten terrein bij de blue bay villa’s konden wij vaak genieten van een heel rustig strand met veel bedjes in de schaduw.
Er is ook een grote speeltuin voor kleine kinderen bij het restaurant.
Normaal is de entree 7 dollar maar wij konden gelukkig gratis gebruik maken van het strand omdat we in de villa’s verbleven.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 16 juli 2019 via mobiele applicatie

Nadat we bij Porto Marie waren geweest was dit strandje geweldig rustig. Voor ons als snorkelaars was er relatief weinig te zien. Veel keien en weinig koraal. Wat ons verder op viel was het vele zwerfafval dat op de kant lag. Het water is helder en we hebben zelfs 2 waterschilpadden gezien. De strandlijn bestaat uit kiezel

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 30 juni 2019 via mobiele applicatie

Mooi gelegen strandje vlakbij villapark Blue Bay. Duikschool is heel goed en super vriendelijk personeel. Het buitenrestaurant is NIET best. Duurt lang, kwaliteit niet goed.

Beoordeeld op 16 juni 2019

Hoewel Blue Bay een prima resort is met goede beveiliging, prima eten en prima voorzieningen is het strand zeker niet een van mijn favorieten. Het zand is harder dan bij de meeste stranden, het is er vaak rumoerig (kinderen & muziek) en de bediening komt vrijwel niet langs.

Als je als local of vakantieganger graag op een resort ligt zou ik eerder Coral Estate (Karakter/Koraal), Santa Barbara of Baoase aanraden.

Beoordeeld op 14 juni 2019

Leuk strand om een dagje langs te gaan. Lunch tussen de middag erg achteruit gegaan vergeleken met verleden jaar. Toen kreeg je bij een kipsatetje nog wat brood en patat, nu alleen 3 stokjes date met wat saus