TripAdvisor

Genoveva1996
Tilburg, Nederland
Lees alle 422 beoordelingen

Beoordeeld op 13 september 2019

Fijne duik locatie met gezellige medewerkers goede uitleg en goede begeleiding voor kinderen mooie onderwaterwereld enkele gidsduiken gemaakt waarbij de mooi stukken van het rif worden bezocht en diverse mooi vissen gezien

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
Beoordeeld op 12 september 2019

Super mooie locatie om hier je introductie duik te maken. Wij hebben veel koraal, vissen en andere onderwaterdieren kunnen ontdekken.

Ook het personeel is erg behulpzaam, aardig en heel vriendelijk. Nemen het serieus, maar lachen wordt er ook zeker gedaan.

Top ervaring en is zeker een aanrader!!

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 24 augustus 2019

We hadden een proefduik gedaan en de service was top we hebben heel erg genoten
Zeker een aanrader voor als je gaat duiken

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 22 augustus 2019 via mobiele applicatie

Afgelopen zaterdag een introductie duik gemaakt met mijn kinderen bij Adriaan. Fijne uitleg en een onvergetelijke ervaring rijker!

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 28 juli 2019 via mobiele applicatie

Na jaren niet gedoken te hebben, is mij geadviseerd een Re-Activate cursus te volgen. Zeer goed bevallen. Alles weer uitvoerig met instructeur doorgenomen. Daarna nog meerdere mooie duiken gedaan. Echt een aanrader. Mooi strand. Cas Abou is de place to be! Zeer vriendelijk personeel en niet duur!

After not diving for years, I was advised to follow a Re-Activate course. Very pleased. Everything went through in detail with an instructor. Then I did several nice dives. Really recommended. Nice beach. Cas Abou is the place to be! Very friendly staff and not expensive!

Datum van activiteit: juli 2019