Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 161
Hotels.comUS$ 161
Agoda.comUS$ 161
Official HotelUS$ 160
TripadvisorUS$ 161
ZenHotels.com
Beoordeeld op 17 april 2021

Hoewel lockdown , is het hier prima vertoeven.
Kamer met int prima ontbijt geboekt paar dagen
Fijn hotel met prima voorzieningen en uiterst gastvrij personeel , en voor de prijs zeker niet te laten
Heerlijk aan het strand kunnen genieten

Datum van verblijf: april 2021
Thyrza Piëst, Guest Services / Front Office van Bayside Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Hi Ferdiee2016, dank voor de mooie review!
Jullie waren hele fijne gasten en we hopen jullie natuurlijk opnieuw te mogen ontvangen!
Warme groet,
Team Bayside

Beoordeeld op 18 maart 2021

Fantastisch schoon hotel met goede service vlakbij het strand en 2 goede restaurants aanwezig. Comfortabele kamers met koelkast en goede bedden. Bijboeken was geen probleem en we waren zelfs goedkoper uit dan de eerste week!!

Datum van verblijf: maart 2021

Wat goed om te horen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad bij ons! Wij doen ons uiterste best om de hygiëne te waarborgen, zeker in een tijd als waarin we ons bevinden.
Dank voor de review en wellicht tot de volgende keer?
Zonnige groet,
Team Bayside

Beoordeeld op 14 februari 2020

Bayside Boutique hotel ligt fantastisch in Blue Bay; dichtbij het vliegveld en Willemstad. Heerlijk rustig gelegen op een prachtig resort, vlakbij en/of tussen de golfbaan en direct aan het strand. Met recht een knus boutique hotel dat zijn/haar naam zeker eer aan doet. Prachtige kamers, van alle comfort voorzien. Een geweldige ontvangst en service. Goed restaurant voor ontbijt en diner. Overall een absolute aanrader!

Datum van verblijf: juli 2019

Het is alweer een paar maanden geleden dat jullie bij ons overnacht hebben, maar toch willen we nog graag bedanken voor de geweldige woorden! Wij blijven onze uiterste best doen om onze gasten van comfort te voorzien en hopelijk tot een volgende keer!

Tropische groet, Team Bayside

Beoordeeld op 5 januari 2020 via mobiele applicatie

We moesten op 31-12 onze gehuurdevilla op Blue Bay verlaten, maar wilden de jaarwisseling nog meemaken. Konden terecht in het aanpalende Bayside Boutique Hotel. Een bijzonder aangename ervaring. Aan het strand, stylish hotel, prima kamer, uitstekend eten (!) gratis golfen op de 18holes course. Maar bovenal een geweldige,warme, klantgerichte service. Niets was het team teveel. Hartelijk dank Nicole en team. We komen beslist terug. Vijf sterren, zeker verdiend

Datum van verblijf: december 2019
AlbertS2593, General Manager van Bayside Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2020

Hartelijk dank voor uw mooie review! Wat heeft u een prachtige foto's gemaakt!
Laat mij weten als u Bayside Boutique Hotel opnieuw wilt bezoeken dan zorg ik dat u wederom een fijn verblijf krijgt!

Beoordeeld op 1 april 2019

In de kerstvakantie 2018/2019 bezochten wij voor het eerst deze leuke accommodatie. Bayside ligt op het terrein van Blue Bay en ligt slechts enkele meters van het strand waar je als gast gratis mag verblijven ( niet gasten 15,- nafl pp.) en waar voldoende ruimte is voor ieder, zonder gehaast of 'handdoeken terreur'. De kamer is ruim en schoon. Een nadeel was dat we onze natte (bad)kleding niet konden laten drogen en we hadden geen wifi op onze kamer, dat laatste werd hard aan gewerkt maar kon tijdens ons verblijf niet worden opgelost. Ook mis je na verloop van tijd ook wel het gemak van een keukentje en het plezier van een balkon. Om die reden komen wij niet nog eens terug, maar dat heeft niet aan het hotel gelezen maar is een kwestie van voorkeur.

Datum van verblijf: december 2018