20 januari 2018 beoordeeld

Heel mooie en grote kamers, schitterend gelgen aan het strand, mooie golfbaan
Goede primaire voorzieningen
Rustig gelegen niet alleen voor vakantievierders maar ook voor zakelijke doeleinden en het is een veilige locatie

• Verbleef: januari 2018, reisde voor zaken
8 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen we naar Curacao vertrokken hadden we geen idee wat we konden verwachten, foto's worden vaak mooier gemaakt dan het werkelijk is, niet bij Bayside! Bayside is een luxe hotel, van alle gemakken voorzien. Het strand is op 50 meter, het hele resort is goed verzorgd en goed beveiligd. Een aanrader voor iedereen die opzoek is naar een beetje luxe op Curacao!

Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
Liselotte B, General Manager van Bayside Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 juli 2017

Beste Stef,

Dank je wel voor de complimenten en wat fijn te horen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad! Het is een heel fijn hotel en inderdaad dichtbij de stad, op steenworp afstand van het Blue Bay Strand, ideaal voor kinderen. Verder hebben wij natuurlijk ook nog free wifi en een gym, zwembad en voor de sportievelingen gewoon lekker gratis golfen op de golfbaan! Dit alles voor een redelijke prijs!

Wij hopen jullie ooit nog eens te mogen verwelkomen!

17 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles is uitstekend geregeld met goede service maar het eten is aan de prijzige kant. Het strand is op 50m afstand, wat echt ideaal is. Er is ook een klein zwembadje aanwezig maar die is een beetje overbodig met de zee om de hoek.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Liselotte B, General Manager van Bayside Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 april 2017

Beste Harald,

Hartelijk dank voor uw review! Dit is eigenlijk een van de eerste keren dat wij horen dat ons restaurant duur is. Als u onze prijzen vergelijkt met de prijzen op het strand dan zijn wij juist goed geprijsd. Maar goed het kan zijn dat u het op Curaçao in general duur vindt natuurlijk. Uiteten of naar de supermarkt gaan is gewoon niet goedkoop op Curaçao in vergelijking met Nederland. Ik ben blij te lezen dat u het wel naar u zin heeft gehad en wij hopen dat u snel nog eens bij ons boekt!

Vriendelijke groet,

25 februari 2017 beoordeeld

Kleinschalig hotel op een zeer gunstige locatie van het eiland. Vlakbij een heerlijk strand met strandbedden. Ideale uitvalsbasis voor het verkennen van het eiland. Zowel de west als de oostkant van het eiland goed bereikbaar. Je hebt wel een huurauto nodig bij dit hotel. Ruime schone kamers met goede bedden en een uitstekende douche. Koelkast en koffie en thee fasciliteiten op de kamer. Tip drink je vaker dan één keer per dag graag een kopje koffie op je kamer neem dan zelf een zak met senseo pads mee, deze waren tijdens ons veblijf niet te koop in de supermarkt

Kamertip: vraag om een kamer op de 2e of 3e verdieping en boek een deluxe kamer, met terras of balkon
  • Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
Liselotte B, General Manager van Bayside Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 februari 2017

Hartelijk dank voor uw review. Wij hebben genoten van uw gezelschap en hopelijk komt u ooit ons nog eens bezoeken.

In ieder geval bedankt voor uw positieve review en wij hopen dat u genoten heeft!

19 januari 2017 beoordeeld

Heerlijk Hotel op een mooie locatie!
We zijn met Tui heen gegaan en vreemd genoeg gingen de meeste reizigers naar de grote resorts.
Dit hotel is kleinschaliger en daardoor veel rustiger, maar wel met alle faciliteiten!
Helemaal top en volgende keer zeker weer naar dit Hotel!!

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner