“Snorkel trip naar Playa Grandi”

Caribbean Sea Sports Dive Shop
Geclassificeerd als nr. 5 van 85 Boottochten en watersporten in Willemstad
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
1 juni 2018 beoordeeld

maandag 21 mei een snorkel trip gepland in de middag naar Playa Grandi, voor we er heen gingen samen met instructeur Marcel heeft hij nog wat plaatsen laten zien, de flamingos en grote Knip en kleine Knip.
bij Playa Grandi aangekomen heeft hij verteld wat we te zien zouden krijgen Schidpadden en dat wij ze niet aan mochten raken daar ze anders ziek kunnen worden.
Het was echt schitterend om deze dieren te zien en onderwater te fotograferen.
Marcel bedankt voor deze fantastische ervaring

30 mei 2018 beoordeeld

Mooie duiken gemaakt. Goede sfeer en goed georganiseerd. Vooral de Westpunt was de moeite waard. Dank voor de fotos!

1 mei 2018 beoordeeld

De duikshop is in alle opzichten vriendelijk. JJ en Marcel zijn erg behulpzaam. De duik was goed geregeld en we hebben veel gezien. De gratis foto's zijn een bonus!

6 april 2018 beoordeeld

Deze duikschool is echt een aanrader. Eigen aanlegsteiger voor de deur, vanwaar je met de boot super duiktouren kan maken, maar ook met de auto brengen ze je naar duikspots op heel het eiland.
Als je alleen wil duiken kan je van de duikschool uit zo de zee in en het huisrif bewonderen.
Na lange tijd niet te hebben gedoken voelde ik mij goed begeleid door J.J. en Marcel.
En ondanks dat ik alleen aan het duiken was hielpen hun je om aan sluiting in de groep te hebben.
Ga je na 1 week weg en heb je alleen gedoken..... geen probleem je weet een heleboel van het eiland want de jongens zijn zo enthousiast ze geven je alle info die je maar wilt.
dus !! prima duik vakantie gehad op een perfecte locatie waar deze duikschool heel veel aan heeft meegedragen

Bekijk meer beoordelingen
13 maart 2018 beoordeeld

Twee duiken gedaan met JJ en Brian als divemasters en Tom als kapitein. Vooral de crew maakte het duiken extra leuk. Alles was netjes geregeld, goed verzorgd, ze hadden veel persoonlijke aandacht voor de mensen die gingen duiken, gezellig met ze gekletst, alles heerlijk laid back, grappen en grollen tussendoor, echt top!!
Groot plusplunt is dat het bootbuiken is, in tegenstelling tot veel andere diveshops die vanaf het strand duiken. Eerst lekker varen, een duik doen, tussendoor verderop gegaan met de boot en nog even gesnorkeld, daarna nog een een duik gedaan en weer een stuk terug gevaren, TOP!
Achteraf súpermooie en scherpe onderwater foto's van ze gekregen.
Ik zou deze diveshop zéker aanraden!

XOXO Charlotte (van dé Daan ;-))

Reizigers die Caribbean Sea Sports Dive Shop bekeken, bekeken ook

In Caribbean Sea Sports Dive Shop geweest? Deel je ervaringen!