Vandaag geopend: 08:00 - 17:30
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Beste dive center on curacao located at Hilton

Zeer professioneel en betrouwbaar PADI_ Center voor opleiding en dives by boat and from shore. Zeer ... meer lezen

Beoordeeld op 13 september 2018
fritsfreede
Leusden, Nederland
Caribbean Sea Sports Curacao "Top Duikopleiding voor jongeren"

Kwalitatief zeer hoogstaande opleiding voor ouderen en met name ook voor jongeren. Zeer geduldige ... meer lezen

Beoordeeld op 27 augustus 2018
DK0102
Steenwijk, Nederland
Lees alle 571 beoordelingen

Beoordeeld op 1 mei 2018

De duikshop is in alle opzichten vriendelijk. JJ en Marcel zijn erg behulpzaam. De duik was goed geregeld en we hebben veel gezien. De gratis foto's zijn een bonus!

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 6 april 2018

Deze duikschool is echt een aanrader. Eigen aanlegsteiger voor de deur, vanwaar je met de boot super duiktouren kan maken, maar ook met de auto brengen ze je naar duikspots op heel het eiland.
Als je alleen wil duiken kan je van de duikschool uit zo de zee in en het huisrif bewonderen.
Na lange tijd niet te hebben gedoken voelde ik mij goed begeleid door J.J. en Marcel.
En ondanks dat ik alleen aan het duiken was hielpen hun je om aan sluiting in de groep te hebben.
Ga je na 1 week weg en heb je alleen gedoken..... geen probleem je weet een heleboel van het eiland want de jongens zijn zo enthousiast ze geven je alle info die je maar wilt.
dus !! prima duik vakantie gehad op een perfecte locatie waar deze duikschool heel veel aan heeft meegedragen

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 13 maart 2018

Twee duiken gedaan met JJ en Brian als divemasters en Tom als kapitein. Vooral de crew maakte het duiken extra leuk. Alles was netjes geregeld, goed verzorgd, ze hadden veel persoonlijke aandacht voor de mensen die gingen duiken, gezellig met ze gekletst, alles heerlijk laid back, grappen en grollen tussendoor, echt top!!
Groot plusplunt is dat het bootbuiken is, in tegenstelling tot veel andere diveshops die vanaf het strand duiken. Eerst lekker varen, een duik doen, tussendoor verderop gegaan met de boot en nog even gesnorkeld, daarna nog een een duik gedaan en weer een stuk terug gevaren, TOP!
Achteraf súpermooie en scherpe onderwater foto's van ze gekregen.
Ik zou deze diveshop zéker aanraden!

XOXO Charlotte (van dé Daan ;-))

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 15 december 2017

Al vele jaren duiken we al op Curacao. Zo ook nu weer ben ik meegegaan met een bootduik van CSS. De trip was naar Bachelor Bay en een driftduik vanaf Marriott terug naar Hilton. Het weer was (weer) fantastisch, de zee goed te bevaren.
De crew aan boord legt alles prima uit qua veiligheid, groepsindeling, te water gaan en hoe na de duik weer aan boord te komen.
Op onze vaart naar onze tweede duikplek zag ik weer prachtige vliegende vissen uit het water komen die tientallen meters door de lucht vlogen. Geweldig om te zien.
Na deze twee mooie duiken wil ik Tom, JJ en de rest van de crew hartelijk danken voor deze mooie ervaring.
Ik zeg, tot de volgende keer.......!!!!

Pieter & Trudy

Datum van activiteit: december 2017
CSS_Tom, Owner van Caribbean Sea Sports Dive Shop, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 december 2017

Beste Pieter en Trudy,

Fantastisch om jullie weer aan boord te hebben !
Heel leuk om weer even bij te kletsen en hoop denk wel jullie snel weer hier te ontmoeten !

Tot gauw, groetjes
Tom en de Crew

Beoordeeld op 24 oktober 2017

Ik was op vakantie in Curacao en kwam deze shop tegen. Het feit dat ik kon gaan snorkelen met schildpadden, heeft me direct over de streep gehaald. De begeleiders JJ en Armando waren top en zorgden ervoor dat mijn zusje en ik gedurende de hele trip het naar ons zin hadden. Het zwemmen met schildpadden was prachtig om te zien en dat hebben we allemaal terug kunnen zien op de toegezonden foto's! Een regelrechte aanrader voor een ieder die de pracht en praal van de zee wilt aanschouwen. Caribbean Sea Sports Dive Shop is the place to be!

Datum van activiteit: oktober 2017
CSS_Tom, Owner van Caribbean Sea Sports Dive Shop, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2017

Hello Sisters,

Thank you so much for your kind review, and great to view that you had a good time.
We hope to see you back and have so more fun and maybe to experience a discover scuba dive, you world will open up after doing this.
Thank you again
Warm regards,