“Goed georganiseerd en aardige duikinstructeurs.”

Caribbean Sea Sports Dive Shop
Geclassificeerd als nr. 5 van 82 Boottochten en watersporten in Willemstad
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
30 mei 2018 beoordeeld

Mooie duiken gemaakt. Goede sfeer en goed georganiseerd. Vooral de Westpunt was de moeite waard. Dank voor de fotos!

1 mei 2018 beoordeeld

De duikshop is in alle opzichten vriendelijk. JJ en Marcel zijn erg behulpzaam. De duik was goed geregeld en we hebben veel gezien. De gratis foto's zijn een bonus!

6 april 2018 beoordeeld

Deze duikschool is echt een aanrader. Eigen aanlegsteiger voor de deur, vanwaar je met de boot super duiktouren kan maken, maar ook met de auto brengen ze je naar duikspots op heel het eiland.
Als je alleen wil duiken kan je van de duikschool uit zo de zee in en het huisrif bewonderen.
Na lange tijd niet te hebben gedoken voelde ik mij goed begeleid door J.J. en Marcel.
En ondanks dat ik alleen aan het duiken was hielpen hun je om aan sluiting in de groep te hebben.
Ga je na 1 week weg en heb je alleen gedoken..... geen probleem je weet een heleboel van het eiland want de jongens zijn zo enthousiast ze geven je alle info die je maar wilt.
dus !! prima duik vakantie gehad op een perfecte locatie waar deze duikschool heel veel aan heeft meegedragen

13 maart 2018 beoordeeld

Twee duiken gedaan met JJ en Brian als divemasters en Tom als kapitein. Vooral de crew maakte het duiken extra leuk. Alles was netjes geregeld, goed verzorgd, ze hadden veel persoonlijke aandacht voor de mensen die gingen duiken, gezellig met ze gekletst, alles heerlijk laid back, grappen en grollen tussendoor, echt top!!
Groot plusplunt is dat het bootbuiken is, in tegenstelling tot veel andere diveshops die vanaf het strand duiken. Eerst lekker varen, een duik doen, tussendoor verderop gegaan met de boot en nog even gesnorkeld, daarna nog een een duik gedaan en weer een stuk terug gevaren, TOP!
Achteraf súpermooie en scherpe onderwater foto's van ze gekregen.
Ik zou deze diveshop zéker aanraden!

XOXO Charlotte (van dé Daan ;-))

Bekijk meer beoordelingen
15 december 2017 beoordeeld

Al vele jaren duiken we al op Curacao. Zo ook nu weer ben ik meegegaan met een bootduik van CSS. De trip was naar Bachelor Bay en een driftduik vanaf Marriott terug naar Hilton. Het weer was (weer) fantastisch, de zee goed te bevaren.
De crew aan boord legt alles prima uit qua veiligheid, groepsindeling, te water gaan en hoe na de duik weer aan boord te komen.
Op onze vaart naar onze tweede duikplek zag ik weer prachtige vliegende vissen uit het water komen die tientallen meters door de lucht vlogen. Geweldig om te zien.
Na deze twee mooie duiken wil ik Tom, JJ en de rest van de crew hartelijk danken voor deze mooie ervaring.
Ik zeg, tot de volgende keer.......!!!!

Pieter & Trudy

CSS_Tom, Owner van Caribbean Sea Sports Dive Shop, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 december 2017

Beste Pieter en Trudy,

Fantastisch om jullie weer aan boord te hebben !
Heel leuk om weer even bij te kletsen en hoop denk wel jullie snel weer hier te ontmoeten !

Tot gauw, groetjes
Tom en de Crew

Reizigers die Caribbean Sea Sports Dive Shop bekeken, bekeken ook

In Caribbean Sea Sports Dive Shop geweest? Deel je ervaringen!