“Gewoon erg goed!”

Deja Vu
Geclassificeerd als nr. 13 van 327 Restaurants in Willemstad
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Authentieke Franse gerechten met een 'twist', persoonlijke aandacht en een heerlijke Frans sfeertje binnen het historisch roze pandje. Geniet van ons romantische balkon met zeezicht of dineer aan de straatkant midden in het hippe Pietermaai. Stap bij ons binnen voor lunch, een goed glas wijn of laat ons je mee nemen op een culinaire tour naar Frankrijk tijdens je diner. Wat je nog wil weten: proost op ons dagelijks wijn 'happy hour' van 17.00 tot 18.00, kinderen eten elke dinsdag gratis bij Déjà Vu en sinds kort bieden wij ook werkdagen ook lunch aan. Bon appétit!
31 juli 2018 beoordeeld

Vorige week hier gegeten. Het was gewoon erg goed! Helaas hadden wij tot dat moment nog niet heel bijzonder gegeten, maar Deja Vu was een prima uitzondering. Ook het personeel was aardig en gaf prima advies. Zeker voor herhaling vatbaar en eens met wat anderen ook al schreven: Het beste restaurant van Curacao!

Déjà V, Owner van Deja Vu, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 augustus 2018

Beste Harry,

Wat een ontzettend fijne review, dank hiervoor! Wij hebben jouw complimenten gedeeld met de team,want dit soort recensie horen wij graag.

We hopen je snel opnieuw te mogen verwelkomen.

Mvg,

29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs/kwaliteit verhouding is goed.

De chateaubriand was om je vingers bij af te likken!

De service was uitstekend!

Jammer dat het zo stil was...

Beste Liona,

Bedankt voor deze beoordeling; kort maar krachtig!

Het is altijd fijn om te lezen wanneer onze gasten hebben genoten van onze gerechten, menukaart en bediening.

Tot de volgende keer.

Mvg,

20 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben erg genoten van ons dinner bij Déjà Vu! We werden zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaar en konden plaatsnemen op het balkon met prachtig uitzicht over de oceaan.
We hebben 3 gangen gegeten en alles was heel erg lekker, origineel en super mooi gepresenteerd! Verrukkelijke smaken combinaties en ook nog eens een lust voor het oog! Ik zou dit restaurant zeker aanraden en is een must voor iedereen die naar Curacao komt!

Bedankt voor de fijne avond!

Annelotte

Beste Annelotte,

Bedankt voor je beoordeling. Super leuk om te lezen dat jullie genoten hebben bij ons. We zullen jouw complimenten doorgeven aan ons team in de bediening & keuken.

Hopelijk tot een volgende keer!

Gr,

11 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

3 gangen menu gegeten voor 75 naf per persoon. Als je kan probeer dan boven te zitten heerlijk terrasje met de nodige verkoeling. Één van de beter plaatsen om te dineren.

Déjà V, Owner van Deja Vu, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2018

Beste Michel,

Bedankt voor je review. Goed om te horen dat je genoten hebt van ons 3 gangen menu en balkon met zee zicht.

Gr,

1 juni 2018 beoordeeld

Het interieur is heerlijk. De gordijntjes, een paar boeken, een mooie lamp. Er was niet veel aanloop, ondanks dat er twee shifts zouden zijn. Boven is het prachtig, maar we zaten aan de ronde tafel aan het raam. Leuk was het. Een compliment van de medewerkster over een jurk, dat is wel heel fijn. Het eten was gemiddeld. De coq au vin kwam op een bord, niet zoals we hoopten in een pannetje. De wijn was ijskoud. Rode wijn die ongeveer dezelfde temperatuur heeft als frisdrank is bijna niet te drinken. We hebben ons desalniettemin vermaakt!

Reizigers die Deja Vu bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao

In Deja Vu geweest? Deel je ervaringen!